Gaaf Typje! Echt een super mooie buik! Dragen jullie al buikbanden? Helaas passen ze bij mij nog niet...
Mooi buikkie muts Nou je maakt me wel onzeker. Ik ging net meten en ben maar 1 centimeter bij gegroeid. In 1 maand tijd ofzo. Dus dan ga ik me gelijk zorgen maken hoor. Maarja, misschien had ik eerst een darmenbuikje en nu een babybuik? Pffff
La Palma je hebt een prachtige buik met een mooi kindje erin, maak je geen zorgen Het verschilt gewoon erg per vrouw!
Oke daar komt ie dan. Vind hem zelf totaal niet mooi, buik vormt mooier in een positiebroek. Maar hij is wel gegroeid ( jullie hebben geen eerdere foto gezien haha.. ) Ohja hij is van 12 weken + 1 dag
mooi buikje hoor troetel!! (en wat een schatje op de achtergrond ) la palma hou er rekening mee dat ik harder groei in de 1e periode omdat het mijn 2e is....
Leuk gedaan bloemm zo in de auto! Wordt inderdaad echt een zw buikje! Leuk he! Cin mooie buik hoor! Troetelbeer ik vind dat je een mooie buik hebt hoor! La palma dont worry, ik weet niet hoeveel mijn buik was maar ik zit al op 104 cm! Dus dat is weer flink meer dan mutsevluts en het is mijn eerste.. Mutsevluts mooi hoor!
Ik heb sinds gisteren net 3 buikbanden besteld buikbanden.com Zulke leuke banden daar Had laatst al 1tje van mijn vriendin voor de gein om. En die paste , dus nu zelf ook maar wat besteld.
nee ik draag nog geen buikbanden... weet wel dat ik er een aantal ga kopen als ik wat verder ben want de ondersteuning vond ik bij mn vorige zw heerlijk!!! zoek er eigenlijk nog 1tje met de text "don't touch!" kan m helaas niet vinden...
Buikbanden.com kun je je eigen maken...misschien leuk Trouwens wel een leuke tekst don''t touch hihih Buikbanden - Design4you :: Designed 4 you
Hahaha mutsevluts, ja dan hoef je het niet meer te zeggen! Wel een goede haha. Ik ben ook al wat aan het neuzen geweest maar wat een keuze en ik twijfel aan de maat.. Omdat ik ze natuurlijk wel direct aan wil hahaha. Misschien binnenkort bij miss etam maar 1tje proberen. Dan weet ik iig mijn maat
whaha en ik wil perse voor 8 januari zo'n buikband want dan hebben we een etentje van de fam. van mn man en die zijn nogal "handtastelijk".... trouwens goed idee van het passen bij miss etam...