Wauw, wauw! Wat een mooie buikjes! Echt stuk voor stuk prachtig! Zo bijzonder dat daar gewoon nieuw leven in groeit! Wat betreft de buikbanden; die liggen hier al klaar! Gekregen na de 12 weken echo van mijn man! Zo lief!!! Ik heb de teksten: 'I love (als hartje) papa' 'Ssst... ik slaap' '50 % mama 50 % papa 100% ikke' Heb ze vandaag gewassen, zodat het strijkembleem weg is. Hoop ze echt volgende week te kunnen dragen! Wat betreft de tekst op een buikband; maak ze zelf! Koop transferpapier bij de Hema (eurotje of 8 voor heel veel velletjes) Zelf je tekst maken en op het papier printen (wel in spiegelbeeld doen!) en erop strijken. Je kan je band dan ook nog prima wassen!
Ik heb ook 2 buikbanden binnen gekregen vandaag! "I'm not fat, i'm pregnant" & "Don't mess with a pregnant woman" Echt leuk, wil er gelijk nog meer bestellen eigenlijk...
http://94.100.122.101/1161650001-1161700000/1161652001-1161652100/1161652018_5_V0tR.jpeg Mijn buikje met 15+5
als je de foto hebt ge-upload nog ff een keertje extra op het paperclipje drukken en dan de foto zelf aanklikken... zo doe ik het altijd en krijg dan nooit een link
Bekijk bijlage 109118 hai dames ik zal nu ook maar eens een foto plaatsen hij is net gemaakt en ben vandaag 16 weken en 1 dag en die van mij is nog niet zo groot van somige dames hier echt super mooi allemaal
Ja hoor hij is daar even blijven zitten tijdens zijn dagelijkse rondvlucht door de gang Ik heb hem als baby gevonden met een gebroken pootje en helemaal zelf opgevoed dus hij is vrij tam tis een vinkje @Bar, mooi buikje hoor!
heel mooi typje! het valt mij wel op dat er toch aardig wat meiden zijn met een duidelijke buik, terwijl ik heel veel om me heen hoor ''dat kan nu toch nog helemaal niet'' hoe kijken jullie daar tegenaan? en jullie omgeving?
Als mensen zeggen dat kan nog helemaal niet, dan zou ik terug zeggen dat ze een bril nodig hebben, want hij zit er toch echt! Wie beweert dat het niet kan.... Ik bedoel ieder lichaam is weer anders en de ene buik groeit sneller dan de andere. Maar vaak bedoelen die mensen dan dat dat je baby nog niet kan zijn en dat klopt wel. Want rond de 13 weken is je baarmoeder nog niet groter dan een vuist (in ieder geval bij de 1e) Wat je dan aan buik ziet, zijn vaak je darmen die verplaatst zijn en vocht dat je vast begint te houden! Liefs
Ja klopt inderdaad dat dat de baby nog niet kan zijn! Maar toch hoor ik steeds vaker dat men het raar vind als je nu al (in mijn geval 13 weken) een buikje hebt.