Als ik mijn buik vasthoud is het ook alleen vet... had ik eerder niet zoveel van... Ach het beschermt mijn kleintje. Mijn buik is in omvang 3 cm toegenomen. Vandaag positieshirts gescoord. Heel leuk, maar ik heb steeds een opgefrommeld shirt eronder gehouden. Kon ik tenminste zien hoe het zou staan met buik!
Hey Bedankt, Idd ik krijg ook zoveel reacties, van dat kan nu toch nog helemaal niet....Maar volgens mijn vk kan dat wel duidelijk. Ligt echt aan je bouw. Mijn eigen moeder kreeg toen ze 10 wkn was al een megabuik, en dachten ook dat ze een tweeling kreeg. Niet dus het was "Me"hihihihi.... Dus denk dat het gewoon aan je lichaam ligt, of de beeb voor of achter ligt en of je eerder zwanger bent geweest. Want mijn nichje is nu 6 wkn zwanger van de 2e, met een volslang figuurtje, maar met al een best buikje.
Ik heb ook al vanaf 8 weken een grote buik en nu met 14 weken echt een behoorlijke buik (zie mijn album) en krijg alleen maar te horen: zijn het er echt geen twee! En: jeetje hoe zul je er met 30 weken uitzien.. tja mensen ik weet niet hoe het komt maar het is echt een hard zwangerschapsbuik, mijn vk vindt het helemaal niet extreem, bij de 1 zet het meer uit dan bij de andere... ligt ook aan hoe je baarmoeder ligt, en of je veel vruchtwater hebt. MEIDEN met een "vroege" GROTE buik GENIET ervan!!
jaa geweldig hoor Binna!! die van jou en je dochtertje vind ik ook altijd zo mooi... van de week maar eens ff me schoonzus aankijken of die het overdag een keertje kan doen!!
Super mooie buiken meiden ik plaats die van ij ook eens ik zie niet veel verschil met nu en die van 12 weken helaas.
Owwww wat een mooie buikjes allemaal! Ik kom er hier ook weer even een spammen! Buikje met 13 weken en 6 dagen! Bekijk bijlage 110273 Ben dr best trots op! Liefs, DD
Ik ga vandaag even een foto maken! Misschien wordt het wel laat vanavond maar zal zeker morgen een foto plaatsen!
nee nog niet... heb ik pas op het laatst dus zal wel komen als we in de auto stappen om erheen te gaan... jeps ik denk meisje... jij hebt vandaag toch extra echo gehad???
Spannend hoor Muts De extra echo was gisteren. Alles was goed , suiker, bloeddruk enz enz.. Zowel bij mij als met de baby Dus ik ben blij De baby was ook druk aan het bewegen