Bloem; wel leuk dat je met hetzelfde jurkje de foto's maakt. Ziet er mooi uit, goed gegroeid. Cin; jij ook al een mooi buikje. Spannend hoor. Trouwens, ik ben totaal 1 kilo aangekomen de afgelopen bijna (17 weken ). Ik maakte me ergens wel zorgen, want ik was bang dat het niet goed ging, maar eergisteren bij de VK bleek alles prima
Meiden mooie buikjes en al zo goed zichtbaar! @la Palma: Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over je gewicht hoor. Bij mijn dochter kwam ik pas na 20 weken een beetje aan. En ik was helemaal niet ziek, at ook alles wat los en vast zat. Liefs, DD
Meiden vandaag ben ik 17 weken (banner loopt 1 dag achter) en ik zal vandaag eens proberen een buikfoto te maken van mn tweelingzwangerbuik. Door extreem overgewicht zag je met een week of 13 wat maar nu groeit t best hard.
LaPalma als de VK niets heeft gezegd zal alles wel goed gaan! Maak je geen zorgen! Dankjewel meiden voor de reacties!
he la palma ik ben tot nog toe alleen maar afgevallen zo'n 4 kilo en ben ook al 16 weken en niet over hoeven geven ofzo dat is helemaal niet erg alleen maar fijn. Hoe minder erbij komt hoe minder er ook af moet. xxx joyce
Lief meiden. Bedankt voor de geruststelling! Ja de zwangerschap duurt nog een paar maanden dus wie weet wat er ineens aan komt ! Nee hoor, ik verwacht het niet. Maar je weet het maar nooit! Fijne dag allemaal en ik wacht op jullie buikies. Minnie; hoe gaat het met jou? k ben benieuwd naar je buik
hai dames .. ik ben 17 wk en 2 dagen en nu al 4.5 kilo aangekomen .. ik ben super slank normaal en ik begin gewoon rond te worden ben ook gestopt met roken en eet echt zes x zoveel hahaha meschien dat dat het is ik weet het niet..heb normaal ook cupmaat 75 b en nu al 75 d help !! had iemand hier ook last van ...
ik eet nog steeds veel minder als voorheen en als ik wateet is het voornamelijk gezond. Dus ja niet vreemd dat ik niet aankom terwijl mikjn beebje zoals het nu is zelfs zwaarder als gemiddeld is. Dus tja de 1 heeft dat en de andere heeft het net zoals jou Bar, maar wacht ik plaats zo een leuke link dames kunnen jullie kijken of je in de curve past. xxxx joyce
Pregnancy weight gain calculator - GENDERmaker.com hier is de link super leuk je kunt gewoon je kilo's in vullen en dan komt er een mooi tabelletje uit.
Palma je hebt toch een hardstikke mooi buik meid. Over een paar maandjes kom je hier vertellen dat je teveel bent aangekomen en die buik zo gegroeid is dat ie je in de weg gaat zitten Ik ben 5,5 kg afgevallen en toch merk ik dat ik ronder wordt. En ik ben al super rond van mezlef. Ik zal vd week ook weer s een foto maken. Verder meiden allemaal mooie buiken al hoor
Mooi BLoemmmm Meimamma. Je hebt gelijk. Nog 5 maanden te gaan. Kijken wat er allemaal gaat gebeuren in die tijd Deze foto heb ik net gemaakt. 17,1