@bloemmm Ooo dat groeit goed zeg! Leuk 2 keer dezelfde kleren aan dan zie je het verschil goed, mooi jurk die laatste! @La palma Erg mooi buikje hoor! Grappig he dat alles te kort is.. En ondanks ik al snel een grote buik had ben ik ook maar 1,5 kilo aangekomen nu met 15 weken dus zegt niks. @Mutsevluts En en toch een jongen zo aan je banner te zien? @Cin Mooie buik! Ga ook maar weer een foto maken..laatste was met 13 weken...
Ja erg he! zou me er nog bijna voor schamen als ik zeg dat ik pas 14 bijna 15 weken ben haha mn darmen spelen gewoon een flink spelletje met me.
Hihi en ik maar denken dat het bij mij een beetje mn eigen vet was.. Maar zie toch dat er al meer dames een klein bol buikje hebben
@ Troetelbeer Dat dacht ik dus ook steeds, dat het mn eigen vet was! Maar na veel reacties van collega's enzo begin ik het nu toch ook wel zelf te zien dat het niet meer helemaal van mezelf is..
wow meiden wat een mooie buiken ze gaan nu echt hard terwijl ik bij het idee heb dat het stilstaat hihi. Zal vrijdag nog eens een foto maken. xxx joyce