Mei 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door La Palma, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Als het echt alleen vet is dan deukt je buik heel makkelijk in en krijg je rolletjes, Maar als het al een echt buikje is is deze veel steviger! ;)

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@vagans
    Mooi hoor, ik heb ook zo'n buik, zal vanavond weer een foto maken, zijn je darmen maar zeker wat je zegt een harde buik dus mijn vk zegt dat het ook zeker van mijn baarmoeder/vruchtwater en nu het kindje is

@Bloemm
    Leuk he dat gewone jurkjes ook prima kunnen, heb er ook 2 die ik te strak vond zitten maar nu met mijn zwangerschap zitten ze super mooi!

Ik zal vanavond een foto maken, heb leuk shirt met siletje(of hoe je dat ook schrijft en strakke broek aan.

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mooie buikjes meiden,

Zal Binnenkort ook even weer een picture sturen,
    Zijn jullie trouwens al begonnen aan de babykamer?

Grts Typ

4. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van het weekend begonnen om ieder geval het kamertje leeg te halen, want er stonden nog allemaal dozen enzo.

Dus leeg is het...

Donderdag de geslachtsbepaling en dan ga ik me is orienteren met wat ik wil qua kleur en kamertje enzo..

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geweldige buikjes ( buiken ) ... woowwww. Gaat super :D

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Babykamer: Inbouwkasten zijn geschilderd en de kamer is zo goed als leeg ( stond ook vol met dozen +babyspullen). Hoop deze week nog laminaat te gaan leggen. (behang=neutraal & zit er al op +kozijnen waren al geverfd) Dan alleen nog rolgordijntjes kopen +overgordijnen laten inkorten en dan kunnen de meubeltjes gekocht worden en erin:)

7. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Babykamer: Oke zijn dus allemaal zo/n beetje bezig, dacht dat wij erg laat waren...zit telkens tegen mijn wederhelft te zeuren dat er meubels moeten komen:):):)( gaan we dus aan het einde van de maand doen) Hebben al geverft, en de vloer ligt er ook al in, laminaat. Zullen de hormonen wel zijn, dat alles klaar moet hihihihi

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@typje
    Nee joh laat ben je helemaal niet, de meeste beginnen na de 20 weken pas met hun kamertje. Wij beginnen in januari als ik 20 weken ben maar ook omdat mijn man in februari terug het dienst in gaat heeft hij geen tijd meer. Maar de meubels zijn al wel gekocht en worden in januari geleverd. Vloer hebben we al in huis. Dus alleen verf en behang kopen en we kunnen na de feestdagen aan de slag.

Gisteravond foto gemaakt, zal hem vanavond plaatsen

9. meedje

meedje Niet meer actief

Ook wij zijn al bezig met het kamertje, nog 1 muutje verven en dan meubeltjes kopen. Ik heb beginnende bekken instabiliteit dus we willen de grote dingen zo vroeg mogelijk klaar hebben. Alhoewel we de week na kerst de meubeltjes gaan ophalen bij de ikea.( dan 22 weken)

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Manlief maakt de meubels zelf en is al klaar met het bedje en verwarmingombouw. Commode is hij mee bezig en er komt ook nog een hoge kast.
    De vloer doet ie ook zelf, zal wel kerst worden en voor de kerst zit er een fris nieuw behangetje op de muur, het oude licht al op de stort!!

Tsja, zo lang moeten wachten op deze zwangerschap dat we niet konden wachten om te beginnen en mijn kerel is wat dat betreft een hardloper, als hij begint stopt ie pas als het klaar is.

Chantal

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi dames!! Wat een mooie buikjes!! Hier gaan we ook volgende week de baby kamer al ophalen haha,, zijn wij niet veel te vroeg daarmee?? hahaha

12. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    hai dames nou ik ben ook al zo nerveus dat we het niet af krijgen...
    haha ben nu 18 wk en ben gewoon een zeikerd..
    Maar me vriend heeft vanavond zijn laatste nachtdienst en dan gaan we beginnen :D ben blij en we gaan einde van deze maand voor een baby kamer kijken ben ik dan telaat ? nee toch

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Bij ons wordt de computer kamer de baby kamer. Timo mag zijn eigen kamer houden. Die is een stuk groter en hij zal eerder op zijn kamer gaan spelen... Een aantal meubels gaan wel over. Ik denk dat we in de kerstvakantie beginnen met het leeghalen en uitzoeken, we hoeven eigenlijk niks nieuws te kopen, misschien wat leuke accesoires.

14. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Wat een mooie buikjes heb ik voorbij zien komen. Helaas ben ik een beetje dik en heb niet echt een mooie buik. Ik begin nu wel te groeien maar er ligt wel een dikke speklaag op helaas :( Ik lijk nu gewoon dikker ipv zwanger... hopelijk duurt dat niet lang meer...

15. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Babykamer: Idd heb vandaag even andere topics gelezen qua beginnen babykamer, en de meesten beginnen pas na de 20 weken.
    Maar het is ook zo leuk om het in te richten, en alles een plekje te geven, is ook wat geordend.

Zal ook wel mede door de hormonen hier komen :)
    Heb de laatste tijd al zo'n poets en opruimbuien, en alles moet spik en span zijn. Mijn moeder gaf al aan dat het NEST netjes moet hihiihi beetje vroeg hhahahahhaha.....

Zal binnenkort ook even wat foto's plaatsen van de beebkamer.

Hebben jullie trouwens ook een themakamer??
    HIer is nijntje de koning hihi;):D

Buikje: Hier is het groeien lijkt het even gestopt, zal binnenkort even weer een foto sturen.

fijne avond

grts

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Mijn buikje voelt sinds anderhave week een stuk steviger aan dan normaal. Ik kan echt voelen dat er iets onder zit... Laatst iemand; "Oh, je ziet nog niet veel..." Nee, hè, hè, ben ook pas 16 weken!

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Oproepje: willen de dames die zich hebben aangemeld op de ZP-hyves vertellen wie ze zijn?? (ik zie hier namelijk een aantal dames die niet meekletsen op het mei-mamma forum waar het al een paar keer gevraagd is)...

18. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde even laten weten dat in mijn MEI 2011 buikje een meisje zit!!! Heb vanmiddag de echo gehad.. Ben super blij!

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gefeliciteerd Cin! Wat een prachtig nieuws!

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Leuk de meiden zijn in opkomst.

xxx joyce

Deel Deze Pagina