whahaha sorry joyce ik zit te slapen... ik had niet gezien dat je erbij had gezet vandaag gemaakt..... mooi buikje al voor 9 weken!!! als ik het niet zou weten zou ik gaan voor rond de 12 weken.... (maarja heb er geen verstand van haha)
Echt mooie ZWANGERE buikjes allemaal! Vind het zo jammer dat ik al een buikje van mezelf heb dat ik niet goed kan zien of het nou al begonnen is of nog steeds mijn eigen buik is.... Vanaf volgende week gewoon foto's maken dan zie ik het vanzelf wel
Muts, het gaat goed he met je buik? Binna; die van jou gaat ook al echt komen Bas: Ook al heb jij een buikje van jezelf ik zie duidelijk verschil hoor! Wow, dat gaat hard En voor de meiden die zeggen dat ze geen buik hebben : Het is wel leuk om een foto van je 'niet ' buik te showen. Dan kunnen wij zien hoe de groei gaat! Before and after Zal zo kijken of ik een drieluik kan maken van mijn buikfoto's
Hey meiden, Ik heb idd ook een buikje van mezelf maar zie wel dat ie strak gaat staan. Zelf kan ik niet echt zien oftie nou groeit of niet. gisteren op verjaardag had mn familie het in ieder geval niet door! Dat was vuurdoop nr 1. haha eind v.d. maand hebben we weer een B-day..
Hoi dames! Hier dan ook een buikfoto van mij. Ik ben volgens de laatste echo 9 weken en 6 dagen zwanger. Morgen de definitieve termijn echo en dan zal ik ook mijn banner aanpassen. Heb vandaag even een buikfoto gemaakt om te kijken of er al iets te zien is. Heb van mezelf fors overgewicht, maar mijn gewicht blijft hetzelfde en mijn buikje is toch echt groter.(week 4 111cm en nu 116 cm) Zal proberen om elke volle week foto's te maken...
Wat jammer zeg dat alles weg is!! Hoe is dit gekomen dan? Want volgens mij klopt er nog steeds niks van de site? Mijn laatste aanmelding staat hier bovenaan 3 september Heb me een paar geleden nog aangemeld MAargoed, niks aan te doen.... Hierbij mijn buikfoto van een week terug (10 weken)
@ nogeenkindje : Mooi buikje! Kun je nu goed merken dat 't sneller gaat dan bij je eerste? Wanneer ging je 't toen merken? Xxx
Wat een prachtige buikjes allemaal!!! Toch heel bijzonder dat de wurm nog heel klein is en we al zulke mooie buikjes hebben!!
Ja zo zie je maar dat niet alleen het frummeltje de buik veoorzaakt hihi, maar alle hangt samen en wat een mooie buiken dames we gaan de goede ronde kant op hiihi.