Mutstevluts dank je wel! Ben er zelf ook erg trots op, al is hij betreft omvang vanaf 13 weken hetzelfde..maar mocht ook wel even een stop in zitten Leuk dat je een jongen krijgt! Joyce ja dat denk ik ook al van het begin af aan. Omdat het alleen een buik naar voren is en meer niet..al word ik in mijn gezicht wel wat boller..waaraan denk jij het?
Wauw Laurise! Wat een mooie buik!!! Zo mooi rond, al zo lekker bol... moet heerlijk zijn! Bas jij hebt echt meer buik dan ik hoor! Heel mooi. Super dat die leuke buikband ook zo mooi staat. Bij mij fubberen ze nog een beetje.
guusje bij mij zit ie ook nog niet echt strak en dit is maar maatje m. Normaal in kleren heb ik l of xl maar ja toch doordat ik wat afgevallen ben heb ik nu kleiner maatje. Buikbanden.com meiden. xx joyce
De buikbanden die ik heb komen ook daar vandaan Bas! En ook ik heb maatje M, normaal heb ik deze maat ook. Maar ik kan jullie vertellen; het past! Vandaag buikband omgedaan, ging wel, maar een echte buik zag je nog niet. Mijn buik ging door mijn broek zeer doen, dus broek losgedaan en plop daar had ik een heel mooi klein buikje! Zo trots!!!
Ik heb normaal maat M en bij buikbanden.com hebik een buikband besteld in maat S. Die past mooi hoor.. Zie je gelijk een mooie buik
Iedereen bedankt voor zijn leuke reactie op mijn buik! @guusje Ja heerlijk al zo vroeg een mooie buik te hebben! Thanks! @bas O oke het peervormige..mijn gevoel zegt ook een jongen, we zullen zien over 4 weken. Mooie buik hoor en leuk shirt!! Ik draag ook buikbanden maat m maar zijn er inderdaad ook in s te krijgen