Haha! Ik dacht precies hetzelfde La Palma! Hoor hier alleen; "Oh, je ziet nog niet veel..." Grrr.... maar het voelt al wel als veel hoor!
Ja, ik hoor dat ook. maar mijn buik was wel supermodel dun dus ik zie wel degelijk iets Heb net maar even een foto gemaakt: 18,3
Grrr stomme schaduw Trouwens, die pyamabroek heb ik opengeknipt bij de elastiekenband hahahah. Ennnn ik krijg ineens lovehandles enzo Nu zonder schaduw
La palma, jij hebt ook al een mooie flinke buik hoor!!! Staat je goed!! Kristel jouw buikje groeit net zo hard als die van mij! Mooi hoor! GuusjeB voor je het weet kan je er niet meer omheen..maar snap dat het af en toe grrr is als je die opmerkingen hoort..
Wow mooie buikjes hoor! haha la palma die love handles.. Heb ze een tijd gehad maar vlak voor ik zwanger raakte was ik aan het afvallen dus was van me love handles af.. Na een paar weken zaten ze er weer op hihihih.. Zal van de week ook eens mijn verjaardagsfoto hier plaatsen denk dat buikie daar ook wel mooi op staat
De babietjes van mei 2011 are on the way! Zo leuk en grappig om jullie buikjes zo te zien. Vorig jaar rond deze periode had ik ook zo een beginnend bol buikje als jullie en nu een beebje van 6maanden oud alweer. Wat vliegt de tijd toch supersnel! Geniet lekker van jullie buikjes, voordat je het weet is ie alweer weg en dan ga je hem missen... xxx een mei 2010 mama
thanx stralend!!! ik zie dat je bevallen bent op mijn uitgerekende datum maar dan een jaar eerder ik merk nu echt dat mn buik groeit... ineens heel erg snel! zal vanavond weer ff foto laten maken...
flower andere foto deze heb ik al 2 keer gezien... hyves en mei-topic... flower nieuwe foto nieuwe foto nieuwe foto hahaha hier vanaaf ff geen foto.. heb te veel last van mn rug en buik dus blijf ff lui op de bank liggen