Bedankt meiden, Ja gaat zeker heel hard....Voelen jullie nu de spanning ook op de buik staan? Ben hier elke dag al druk aan het smeren met lotion
oproepje!!!! willen de dames die lid zijn van de hyves speciaal voor de mei-mamma's van zwangerschapspagina zich bekend maken? Mei mama's 2011 (zp) - Hyves.nl we hebben een aantal dames waarvan we niet weten wie ze zijn. en we zijn er inmiddels ook achter dat er een aantal lid zijn van de hyves maar niet van zwangerschapspagina. alvast bedankt!!!
haha heb met een zw.broek aan echt het idee dat mn buik wordt verkleind (weggedrukt door de band) hierbij nog 1tje met een shirt erover (pyama) speciaal voor flower Bekijk bijlage 114321
Mooi Cin! Ik heb ook maar even een foto gemaakt. Maar dat is een flinke tegenvaller! Bekijk bijlage 114445 En dat terwijl ik dus een positiebroek en shirt aan heb! Dacht dat je dan altijd wat dikker leek... We zijn precies even ver, maar dat moet ik er (helaas) wel bij zeggen!
Geen zorgen maken GuusjeB bij de 1 zie je al heel snel een buik en bij de ander komt hij veel later. Desalniettemin krijg je al een leuk/mooi bescheiden buikje en ik kan me voorstellen dat je graag meer wil zien, maar binnenkort gaat je buik echt heel hard groeien daar ben ik van overtuigd.
Dank je wel Sunny! Voor mijn gevoel is het al mega goed te zien, maar als ik mezelf dan op een foto zie... hilarisch! Je ziet gewoon bijna niets...!
nou bijna niets wil ik niet zeggen... je ziet wel echt al een zwangerschapsbuikje... maar ik heb ook hoor dat ik regelmatig denk van WOW krijg al een beste buik en dan maak ik een foto en dan kan ik weinig verschil zien met mijn andere buikfoto's... Terwijl hij toch echt wel groeit... dat zeggen namelijk mensen uit mijn omgeving ook! Komt helemaal goed!! Liefs
Ennnn.... ik ben niet super dun hoor dus er zit ook wat van mezelf bij Ga nu wel echt het verschil zien tussen mijn eigen buikje en mn zwangerschapsbuikje.. het wordt iets harder en kan hem moeilijk inhouden.. Het is inderdaad bij iedereen anders, wie weet ga jij straks heel hard en ik iets minder misschien!
Haha, ben dus niet de enige! Valt me trouwens wel op dat mijn omvang in cm gelijk blijft, terwijl je wel echt kan zien dat er iemand aan het groeien is in mijn buik! Het is echt geen darmenbuikje meer!