guusje ik vind dat je een mooie buik hebt. Je bent zelf ook wel heel erg smal en ik zie het echt wel hoor! Zo en nu ga ik een foto van vandaag spammen 18w2d xxx Joyce
Ja! Jij hebt ook al zo'n mooie buik! En een hele mooie buikband! (heb ik ook!!!) Ach, bij mij is het wel te zien hoor, maar voor mijn gevoel was ik veeeeeel dikker!
Aan het eind klagen we allemaal en kom jij daar aan met je bescheiden buik hihi. Maar je weet nooit hoor hoe het aan het eind uitziet. NBij mij komen de striemen van Bas alweer tevoorschijn. Eerst zag je ze niet zo xxx Joyce
Haha meiden, het komt allemaal goed. ik zie het zelf dus helemaal niet dat ik al een buikje heb. Ja als ik in de spiegel kijk denk ik jaaa valt wel mee hoor.. en de VK zei laatste controle: Wow.. dat is een flinke buik al toen knikte mn vriend zo van: Zie je wel schat.. En ik maar protesteren dat ik zelf ook vetjes had.. zegt ze nee hoor dit is echt jouw zwangerschapsbuik Spam 15 weken en 4 dagen
@Muts Mooi buik hoor, en je met kleding aan is het inderdaad wat weg gedrukt @Guusje Ik zie zeker een zwangerschapsbuik hoor! En ik snap je twijfels met al die grotere buiken hier maar komt goed!! @Cin Wij hebben dezelfde grote buik (altans toen ik 15 weken was..ben inmiddels alweer 17 weken) @Bas Mooie buik hoor!! @Troetelbeer Ja ik zie ook een mooie zwangerschapsbuik hoor! @binabina Mooi zo met een roze strik!! Prachtige buik!
Meiden die buikjes zijn echt top! Ik heb het idee dat mijn buik steeds wat strakker gaat staan, mijn zusje zei ook dat hij een andere vorm kreeg. miss dat mn darmen eindelijk tot rust komen en mn ''echte'' buikje door komt Zal binnenkort weer ff een foto plaatsen
Hier precies hetzelfde hoor Guusje! Ik ben ook pas een halve kg aangekomen maar dat zegt niets over de groei! Zal mijn foto zo ook even uploaden, dan voel jij je niet meer zo alleen met je bescheiden buik edit: In mijn album staat de foto. Ik krimp eerder lijkt wel (omtrek is toch 1 cm gegroeid, wauw )
Haha bij mij is er van mijn gewicht aan het begin van de zw. schap (79,9) +- 2,9 kg af. De afgelopen 5 a 6 weken redelijk stabiel gebleven op 77 kg. En nu van de week 77,8 Dus ben 800 gram aangekomen hahaha.. En mn buikie staat ook redelijk strak. Lijkt wel alsof mn muts een muts-lift krijgt zoals ik het zelf elke keer zeg
Ik heb even een overzichtje gemaakt, en je ziet best verschil! Is dit bij jullie ook als je de fotos terug kijkt? 5+2, 11 en vandaag 16+5 weken
Mooi Vagans!! Je scheelt helemaal niet zoveel met mij qua uitgerekende datum zie ik. Ben benieuwd hoe dat uitpakt tegen eind mei haha!
Laatste oproep!!!!! Willen de dames die nog niet hebben gereageerd op het forum wie je bent op zp dit zsm doen anders zit er nix anders op dan je te verwijderen (helaas!)
Leuk vagans het verschil, ja hoe maak je die? Mooie buik hoor! Wij lopen ook bijna gelijk, dus ik ook bijna met jou troetelbeer!
Nou ik ben eigenlijk helemaal niet zo crea met plaatjes, dus ik ben naar picasa gegaan, daar een collage gemaakt en opgeslagen. Die vervolgend weer geopend in paint en daar de tekst eronder gezet en de kleurtjes Als ik het kan kunnen jullie dat ook, de echte collage makers zullen lachen om mijn mannier hihi
@laurisse, er is een mei mama's van zp HYVES en als je daar lid van bent moet je even bekend maken wie je dan bent zodat er echt alleen maar meiden van dit forum op die hyve zitten
we (binna, flower en ik) hebben op hvyes een speciale hyve aangemaakt voor de dames van april/mei.. nu blijkt dat er een aantal dames zich aanmeld die hier niet meeschrijven.. aangezien we de privacy van iedereen willen waarborgen willen we dus geen pottenkijkers (bijv. vriendinnetjes van of mensen die zp niet kennen maar wel in die periode zijn/waren uitgerekend).. binna en ik zijn nu al zeker 2 weken bezig om iedereen te laten weten wie ze zijn maar krijgen geen reactie erop... bij berichten is een topic geopend waar een lijst staat wie wie is dus als je daar lid bent ff daar invullen wie je bent (kan via krabbel)