Wow karin dat is zeker een punt buik haha..dan ga je als ik je buik nu zie volgens mij straks bijna precies dezelfde foto krijgen als toen.. Ik moet zeggen dat die van mij iets breeder begint te worden, ga van het weekend even een blote buikfoto maken. Leuk kamertje trouwens! La palma heerlijk he zo'n groeiende buik!
Ik denk dat de buikvorm wel eens waar kan zijn. Want ik heb ook echt een ronde buik en het is een meisje en iedereen die ik ken die een jongen heeft gekregen had echt een puntbuik. Zal vast niet bij iedereen kloppen hoor, maar het is wel grappig
Ja, ik begin nu ook weer bandenpijn te krijgen.. Dus het zal wel weer gaan rekken Het stond echt een weekje of twee stil en voelde ook niets meer qua groeien.. Maar nu is mn buik weer erg aanwezig!
Zo bloemm dat is alweer heel anders dan de andere foto!! Mooi hoor en heerlijk he zo'n buik te hebben!
@ La Palma; Het is nu echt weer beginnende puntbuik en er zit echt weer een jongetje in. Jij begint ook al in 1 keer goed te groeien zag ik, mooi hoor! @ Laurise; Nou ben benieuwd naar jou buikfoto. @ Vagans; ik hoorde het van veel mensen hoor of de foto wel echt was, ik ben namelijk zelf niet zo heel groot en heb maat 34/36 en dan zo'n grote puntbuik voorop. Eigenlijk is het niet het goeie topic om de foto te showen maar kon het even niet laten.
19 weken alweer!! Volgende week gewoon al op de helft... @Karrinetje WOUW! Wat een geweldige buik, heb er geloof ik al 10x naar gekeken.. heel mooi!
Soms zit mijn buik al in de weg. Ik kan natuurlijk ook overdrijven maar dat buikkie ben ik natuurlijk niet gewend. Gisteren had ik gegeten en wilde ik mijn sokken uitdoen.. Nou ik kreeg ze bijna niet uit. Mijn buik was zo opgezet dat ik niet kon bukken... Hoe gaat dat over een paar maanden???
Hahaha La palma.. Je bent niet de enige.. Wij hebben een groot dressoir met hoge kastdeuren die komen ong tot onder mijn buik. Als die deuren openstaan kun je er niet langs maar moet je om de tafel heen. Normaal buig ik dus gewoon even over het deurtje heen de kast in. Maar dat ging niet meer van de week. toen ik wat van de onderste plank moest hebben moest ik toch echt omlopen hahaha. en mijn jas gister Kreeg hem zelf niet dicht ( is best wel een lange jas )en de rits ging steeds in de stof vast. Uiteindelijk werd ik boos en deed mn vriend het maar.. hahaha
haha over een paar manden krijg je ze niet eens meer zelf aan of uit!! wij hebben geluk om in een warme periode te gaan bevallen want schoenen is dan helemaal drama en kunnen dan lekker de slippertjes aan enne hier ook hoor: geen buik gehad, nu nog niet echt groot maar al wel last van en in de weg zittend!!
Allereerst wat een mooie buiken allemaal!! hai dames ik ben nu 20 wk en 2 dg en hier heb ik een foto van 19 wk... me buik is nu al weer wat groter en die kleine beweeg ook echt lekker al.. ik moet 21 dec voor me 20 wk echo (beetje laat volgens mij maar goed ) en ben zo zenuwachtig!!