Ja, ja, de zwangerschapsbuikjes zijn nu echt te zien! Inderdaad La Palma, een mooi bolletje! Dit ben ik vandaag met 20,2 weken Bekijk bijlage 117251 Het begint nu eindelijk te groeien!
Wow wat een groeispurten. Guusje jij gaat aan kop dan la palma dan flower en monika bij jou zie ik ook echt wel verschil. Je buik is een stuk boller en zit veel hoger zoals het hoort. Super meiden ga zo door. xxx joyce
Bas bedankt! Van zo'n opmerking groei ik enorm!!! (letterlijk en figuurlijk!). Ik zie ook weer hele mooi andere buikjes! Ga zo door meiden, het ziet er allemaal super uit!
Ik zit op 0 kilo. Was eerst nogal afgevallen maar nu begin ik sinds een weekje of 3 langzaam te groeien, dus weegschaal weer terug bij af. Mijn boobs zijn inderdaad ook geexplodeerd, dacht dat na de eerste zwangerschap het wel mee zou vallen maar rond mijn tepels toch weer een klein beetje striae erbij gekregen (jeuk!!!!!!) Pas ook niet meer in mijn 80D BH die ik net nieuw gekocht had. Maar ik weiger principieel (hahaha) groter dan D te kopen (zal denk ik toch moeten). Heb nog een paar voedingsBH's zonder beugel die ik wel pas, maar die zitten wat minder charmant (lees: hangtieten).
Ja! Nu zie ik hem ook! Kan me indenken dat jij iedere week een foto wil maken! Wat groei jij lekker zeg! Echt mooi!