Zo he vagans wat ben je gegroeit zeg jeetje mooi hoor laat morgen wel.eens een foto maken hahahha... Ik haat lezen trouwens dus doordat val.ik noet in slaal
Meiden wat groeien jullie allemaal lekker hard...lijkt wel of er hier even een stop in zit...komt later vast wel weer goed
Hoe doen jullie dat??? Mijn buik is nog niet zo ver hoor! Wel echt super de super gaaf! Lekker van genieten meiden!
@Guusje en vangas. Vergeet niet dat flowertje en rianne al eens zwanger geweest zijn dan heb je dat het veel sneller gaat @all. Wow mooi buikjes hoor ik vergeet het steeds om een foto te maken binnen kort maar weer eens doen
23 weken 2 dagen in de avond Zien jullie veel verschil? Ik had het idee dat ik veel 'dikker' was, aangezien een collega zei dat ik al een behoorlijke toeter krijg..
Nou guusje ik heb veel spek van mezelf en heb ook nog niet zon grote toeter als menig dame hier hoor Laten we het er maa rop houden dat wij later een inhaalslag maken hihiih
Guusje, het ligt eraan wat ik aan heb hoor. In sommige truitjes is mijn buik ook zo. Daarom draag ik het liefst rekbare dingen zodat mijn buik goed te zien is. Showen die handel