@Guusje e mooi buikje Meise. En denk maar zo het moet er ook weer af @nen zie wel iets verschil maar niet zo heel veel @typie mooi buikje. Leuke shirt
Gaat hard meiden! En verschillen moeten er ook zijn he Hier van de week ook maar eens een foto maken weer, al bijna 21 wkn!
Bedankt Je bedoelt vast de ritssluiting. Dat is een buikband, op een zwart shirt. Verschil zie je dus bijna niet.
@Rianne Jij gaat ook lekker hard maar het is al je vierde! Mooie buik hoor!! @Flower Wow wat een mooie toeter, ook jouw tweede dus jij gaat ook al zo hard, fijn hoor! @Nen Hey jij ook hier ik zie wel verschil in de ochten en avond..mooi buikje hoor! @Typje Wow mooi, en zeker leuk die buikband/ritssluiting! @Guusje Ik snap je reactie wel hoor, als je onze grote toeters ziet, je wil het liefst ook een lekkere dikke buik die je kunt showen maar ik vind je buik wel heel mooi en jij krijgt nog wel die groeisprut!! Lekker strakke kleren aan en showen maar!!
Mooie buikjes!!! Ik heb ook foto's maar staan nog op de camera...ff proberen ze op mn lappie te zetten
♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Senna 28 april / Troetelbeer 25 mei La Palma 7 mei / ???? Aangezien er hier dames meekletsen en niet in het mei-topic stel ik hier ook de vraag: Wie heeft er interesse in de buddylijst??? Willen jullie dan jezelf opgeven en dit vermelden in het mei-topic??? Alvast bedankt!!