@ typje ja mijn zus heeft heel veel vragen en die stelt ze elke keer aan mij, het is voor haar de 1e en voor mij de 2e. maar ik vind het ondzettend leuk, vooral de nieuwe baby kleertjes laten zien en dan wil ze die van mij hebben en ik die van haar. iedereen wat een mooie buiken hebben jullie
Van Wehkamp! Hij is van Mamalicious. &was afgeprijsd naar 10euro! Ik zal even een link voor je zoeken: Mama-Licious - positie T-shirt - wehkamp.nl Er staat trouwens 'positie t-shirt' maar hij kan makkelijk aan met een legging. Het is meer een lang tuniekje!
Hoi dames, Ik kijk iedere dag even naar jullie buikjes omdat jullie allemaal ongeveer even ver zijn. En dan kan ik natuurlijk niet achter blijven Hier mijn buik van 20w en 4 dagen!
Jullie hebben echt allemaal mooie buikjes hoor! Hier de mijne van vandaag met precies 21 weken! Bekijk bijlage 120601 Liefs, DD
hai dames wat gaat het hard he! echt leuk hier mijn buikje met 23 wk en ben morge 24 wk zal die er morgen opzetten .. kan trouwens niet wachten 22 jan pret echo!!!
Prachtig meiden! Echt super mooi! Ooooo wat een bijzondere tijd Zelf door mn winterjas zie je DE buik! Groei maar goed prins(es)je van mammie
Mooi buikjes hoor en ben echt jaloers om sommige slanke lijntjes... heb het idee of zie je dan toch veel beter dat iemand zwanger is....
Sunny, de h&m heeft ook leuke positie! Kijk maar even op de site. Ik heb ze net binnen en ben er erg blij mee.