Mei 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door La Palma, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

moooooi!!!

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wat een mooie buikjes weer dames!!!

@Bar
    Spannend bijna pretecho, 3d? Of voor het geslacht?

@Bloemm
    Jij bent lekker aan het shoppen, ben meteen gaan kijken op de H&M en heb jouw rozen jurkje ook besteld :D die via de wehkamp lijkt echt kort op het plaatje maar bij jou is het een jurkje. Mag ik vragen hoe lang je bent? Zie dat het rozen jurkje ook vrij lang is bij jou, hopelijk bij mij ook. Ook even de zw leggings bij H&m besteld, kijken of het wat is.. Leuk he al die jurkjes..draag alleen maar jurkjes.

@xd
    Wat leuk om jou ook hier te zien, en jouw buikje te bekijken!

@essie
    Ik ben ook samen met mijn zus zwanger, wij schelen 9 weken en voor mijn zus is het de tweede en voor mij de eerste, erg leuk!

Zal ook weer een nieuwe foto plaatsen (in zelfde jurkje als Bloemm dat is wel leuk :D) want ben in 2 weken 4 cm gegroeid :$ :$ :$ groeispurt :D

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ik had echt hoognodig positiekleding nodig! :D
    Ik had die van de Wehkamp eigenlijk meer voor op een spijker rokje gekocht (Spijker rok van de H&M) maar toen ik hem thuis kreeg was ie dus erg lang! Ik ben 1.60. Maar hij komt echt tot mijn knieƫn! Het Rozen jurkje van H&M is inderdaad ook lang :D
    Als je trouwens ook nog een goede legging nodig hebt, die zwarte legging van de H&M heb ik ook (je hebt 'm ook in het grijs) en hij zit echt heerlijk! Leuk voor onder al die jurkjes.
    Ik draag ook helemaal geen broeken meer, was sowieso al niet een broekmens maar nu vind ik al die jurkjes zo leuk staan!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Laurise, ja ik zit hier altijd stiekem naar alle buikjes te kijken;) Ik kan niet achterblijven he haha

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@bloemm
    Hahaha leuk he, lekker positiekleding shoppen.
    O oke, ik ben 1.80 hopelijk is het rozen jurkje bij mij ook zo lang, maar ik moet wel zeggen dat voornamelijk mijn benen lang zijn haha. Ik heb ook die zwarte legging erbij besteld, jammer dat hij niet in het bruin is, mijn gewone leggings kon ik nog lang aan maar nu zit het toch niet meer lekker. Ik was ook geen broekenmens en nu ook helemaal niet..het staat leuk en zit geweldig! Had jij het snel binnen, heb zaterdag 2 verjaardagen dus dan wil ik het aan :D

@xd
    Inderdaad alleen gluren en niet plaatsen kan natuurlijk niet :)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had het van de week besteld (ik geloof vrijdag) en er stond dat ik het kon verwachten tussen 17 en 20 januari, maar ik kreeg het dus vandaag al binnen :D Helemaal niet verwacht, maar heel blij natuurlijk! Dus dat was best snel. Hoop dat het komt voor zaterdag, dan kan je ze lekker aan.

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden :D lekker gaat het met die buikjes. :D

Bloemm dat jurkje heb ik net ook besteld. En ook nog een hoop andere kledingstukken hihihih

Ik heb een foto gemaakt vandaag. DUs 22,5. Niet heel scherp. Maar ik stuur van de week wel een andere foto

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    En hier, ook vandaag

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wow La Palma wat ben jij lekker aan het groeien!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Palma, jij lijkt bij iedere foto wel te groeien. maar je krijgt echt een onwijs mooie buik meid!

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Monika & Meimamma

Ik verbaas me er ook vaak over. Gisteren zei mijn collega nog dat ze de centimeters erbij ziet vliegen. Kijken hoeveel het in kilo's zijn dinsdag bij de VK. Soms als ik smorgens opsta lijkt het al alsof het is gegroeid

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    En ik ben er ook blij mee. Soms maakt het me alleen onzeker, dan denk ik ' heb ik zwangerschapssuiker'? Nou ja, dinsdag ga ik suiker prikken .. Meimamma, hoe was die tolerantietest afgelopen bij jou?

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wow La palma! flinke buik!
    mooi hoor!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Echt heel mooi La Palma! &hele leuke armbandjes op die 2e foto;).

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Komende dinsdag moet ik die dagcurve prikken.
    Heb dan 1 februaro weer controle bij de vk dus zal dan pas uitslag krijgen gok ik....

16. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hierbij een foto van mij vandaag 21 weken en 4 dagen. Leuk hoor al die buiken van ons:).
    De laatste weken flink gegroeid en dit is toch wel een echte zwanger buik:D. Heerlijk!!
    Mijn rug speelt echter vandaag ook op, en dat is minder. Voor mij geldt tpch dat bewegen de minste klachten geeft.

Chantal

17. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    23 wkn 2 dgn

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige buikies ladies :D Groei maar goed kleine babytjes :)

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0