@la palma Mooi hoor, ik denk een meisje bij jou @Chantal Zeker een zwangerschapsbuik heb je, mooi hoor! @Flower Mooi hoor! @typje Wow jij bent ook mooi gegroeid! @sunny Wat leuk zo van boven, mooie buik hoor. @vagans Je ziet zeker verschil met zwart of een lichtere kleur, ik draag ook bijna geen zwart haha of met een andere kleur buikband @bloemm Jaaaa ik heb het jurkje binnen, dacht dat het nooit een jurkje bij mij zou zijn maar komt mooi over mijn billen heen..zie hier het resultaat en de legging zit ook heerlijk!!! Thanks voor de tip!! 22.2 weken (let op het jurkje herkennen jullie het haha...
Ooo sorry vrouwen.. > Ik was net op mijn mobiel. Had helemaal niet gezien dat er nog meer foto's zijn... Karinnetje mooie buik Jij ook meimamma En wat een vrolijk ding heb je aan
Laurise; ik zou het echt niet weten. MIj man heeft het soms over ' ze ' .. En ik droom over jongens EN meisjes hihihi Trouwens; een foto van mij vandaag. NEt voor het VK bezoek 24,3 dagen
Wauwww mooie buiken meiden, wat gaat het hard zeg! La palma: Ik vind dat jij een meisjesbuik hebt hihihi..
@Vagans; Leuk zo'n fotocollage, mooi buikje hoor! @La Palma; Maakt niet uit hoor, bedankt. Erg leuke jurk, je buik komt er mooi in uit.
Binna: Inderdaad een heerlijke jurk. Net voor de kerst in de uitverkoop gescoord. Valt heerlijk Troetel: Hahahah, ja omdat het een ronde buik is? We moeten nog even geduld hebben. Het wordt wel steeds spannenderjhihihihihi Thanks Karinnetje Typje: mooie foto's en leuk die compilatie. Ik wil ook zo'n compilatie. Zucht, ik ben zo lomp soms. En Misslisa.. Inderdaad een jongensbuik hoor. Bij jou klopt het praatje: PUnt= jongen hahahahah
Mooie buikjes meiden!!! @Laurise, lekker zit dat jurkje he? Je hebt 'm binnen zie ik! @Palma, Geweldig jurkje &wat is je buik mooi! Ik denk dat het een meisje is