Je buik is omhoog gaan staan Palma! Wat moooi! Ik had gister ook dat jurkje aan, had ik maar een foto gemaakt. Vandaag zit ik de hele dag in mijn pyjama, dus zal morgen een foto voor jullie maken
Hoihoi mei mama's.. Wat ik eigenlijk wilde vragen, hebben jullie ook zo'n last van harde buike? Ik heb het dagelijks, de ene doet wel zeer de ander niet. Ook schopt ons jochie nu al erg hard, zelfs zo dat het zeer doet Verder geniet ik nog heerlijk, op mijn bekkeninst. na gaat alles prima, dus mag niet klagen. Nu lkkr aftellen, nog 14 weken te gaan!
Wauw cin wat een groei zeg in 10 weken! Je krijgt best een puntig buikie voor een meid! Maar je groeid goed!
Hai ja ik heb ook last van harde buiken iedere dag en sommige doen zeer en de andere niet heb het bij de vk aangegeven en die zei dat ik dan rustig aan moet doen maar ik krijg het ook vaak zat als doe kleine knul van ons idd heel hard schopt en als ik dan even gaat zitten even diep ademhaalt gaat het weer maar ik heb er gemiddeld 10 per dag ! Als het er meer worden moet ik de vk bellen ....
Wow meiden jullie groeien echt hard. @La palma; jeetje zeg jij krijgt echt een grote toeter al hahaha! @ Luna; Ook jij hebt al een flinke toeter zeg meid!
@la palma Hahah grappig jij ook in het H&M jurkje..bij jou en bloemm is het lekker lang, bij mij wat korter maar voor in het weekend prima. Mooie buik krijg je, inderdaad wat meer ophoog! @Cin Jeetje wat een verschil he, mooi!! @Luna Ook al een flinke buik, mooi hoor! Mijn buik veranderd per week haha.. ik zal zondag een nieuwe maken met 24 weken..
Zow mooie groeiende buikjes Gaat nu wel snel, hier al een nieuwe garderobe qua shirts... Kwam nog even een foto showen, zo trots op....enne zelf gemaakt ook nog. Morgen pretecho....can't wait