Nou ik ben normaal wel een rokken mens, van die lekkere zwierige zigeuner achtige rokjes, niet van die stijve harken dingen Maar die zitten nu dus echt niet lekker! dat elastiek knelt en ik heb heel wat positiebroeken van een vriendin gehad dus ja dan draag ik die maar Spijkerbroeken draag ik echt nooit! vind ik verschrikkelijk vooral omdat ze vaak blauw zijn en ik dus echt een hekel aan blauw heb
Bloempie; mooie foto. Groeit mooi hoor Flower: Nou jij gaat echt als een speer hihih Djara; mooi hoor en twee kindjes. NOu je zal wel snel een mega buik krijgen Vagans; ik ben juist wel een broekenmens. maar nu in de zwangerschap ben ik die broeken zo vaak zat.. GRRRR dan wil ik gewoon een jurkje aan ofzo. Dus dat doe ik dan ook Muts: Mooi je buikkie. DIe op je hyves met die punt vond ik ook geweldig
Hey Meiden, Hebben gisteren een pretecho gehad, zijn helemaal verliefd. Hier het resultaat, wel met camera van pic genomen dus wat vaag helaas.
@Typje; wat schattig! Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot dinsdag, dan hebben wij de pretecho! @Muts; Wat een leuk puntbuikje!!
Ik zal zeggen geniet ervan, krijg je ook een dvd mee? Echt wij stonden verteld dat zo'n kleintje zo snel groeide in 10 wkn hihi...Veel plezier alvast voor dinsdag spannend zeg
Nee daar wouden wij eerst heen. Want schoonfamilie woont daar en had er hele goede dingen over gehoord. Maar toen ik vorige maand belde zaten ze tot April (?!) vol. Dus nu ga ik weer naar Twinkelster in Purmerend. Daar was ik ook heen geweest voor een geslachtsbepaling Jammer van de DVD!
Foto van 25,6 weken. Tuniekje 5 euro bij newyorker ofzo? Jasje is van mamalicious .. 10tje bij prenatal