Mei 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door La Palma, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja he :D maar mn navel is nog steeds niet geplopt haha (zit ik echt op te wachten ;)) hij wordt wel steeds ondieper! haha

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihi hier ook nog niet geplopt. Maar wel heeeel erg ondiep (net zo'n navel van een klein kindje nu hahaha) en bij de wond van mn navelpiercing heb ik ook twee prachtige kleine striemen gekregen (ahum!) en als mn buik strak staat zijn die natuurlijk giga groot.

Smeer keihard met buikbalsem maar het was niet te voorkomen helaas:(

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Super mooie buik!!

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

mijn navel al wel naar buiten gekomen :$ hahaha :D weet nu precies hoe me dochtertje zich voelt, met zo'n peuter naveltje :p die noemt het altijd een schroeffie.. (vraag nie hoe we dr aan kome :p) dus nu heeft mama ook een schroeffie :D

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

hahahahaha

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Vagans; Wat een mooie buik! Je groeit goed :D

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wederom weer prachtige buiken dames!!! Maar ja wat willen we ook... er zit ook een prachtig wonder en soms zelfs 2 wonders in.

Liefs

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    uuuh niet iedereen zijn navel plopt hoor :S:S vooral niet als je wat dikker bent

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @flowertje, ik ben ook fors en mijn navel plopt inderdaad (nog) niet. Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

* ploppen: O ik dacht dat ieders navel plopte!
    Ik ben niet zo heel fors van mezelf... uh ook niet super slank, beetje normaal zeg maar. Maar er is duidelijk te merken dat mn navel steeds ondieper wordt ;)

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mijn navel ook niet hoor dames en ben ook dik hihihihi

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb bij de eerste ook geen plopnavel gehad, wel een paar flinke striee maar die zaten gelukkig erg laag, vond ik niet zo erg, tot na de geboorte, dan komt je buik weer in formaat en komen de strepen 'omhoog'... heb mezelf een tijd zebra genoemd ;)

14. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    mijn navel plopte er ook niet uit bij de eerste. nu begint hij wat ondieper te worden.
    ik heb hellaas bij de 1e ook een zebra velletje overgehouden, nu lijkt het wat weg te trekken door dat de buik groeit, maar ik hoop dat er niet meer bij komt dan dat er al zat.

15. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen plop...

Alleen ik heb vanaf mijn navel naar beneden een litteken en heb dus een gekke navel... Ben dus wel benieuwd hoe het er straks uit ziet als het echt op springen staat.

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Je navel plopt als die al plopt meestal toch bij het einde zo ongeveer of niet? De mijne is ook niet geplopt bij de eerste ook al begon het erop te lijken, toen veranderde de buik alweer en toen die was ingedaald werd mijn navel al weer dieper eigenlijk of zo voelde het aan voor mijn gevoel. Ach ja we zien het vanzelf he. NU nog geen nieuwe striemen alleen die van Bas hihi

xxx Joyce

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buiken zie ik weer

Mijn navel is trouwens wel geplopt. Soms zie je het gewoon door mijn shirtje / jurkje heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vooral in de avond hangt het er uit

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mooi buik flower...

Navel; Hier een vrij diepe navel, maar nog niet geplopt:D;)hihi( grappige woordkeuze ) Als hij bij mij gaat ploppen, moet ik al heeeel veeel gaan groeien. Hij rekt nu alleen maar uit, en dat voel je ook pffff:)

19. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik heb ookal een ploppende navel al heel vroeg al

het leek net een extra clitorus vond ik:):):)

maar ik geniet ervan
    van alles eigenlijk

ben ik de enige maar hebben jullie dat ook dat je nu al je buikje begint te missen
    natuurlijk wil ik frummie vasthouden maar het is zo lekker frummie in me buikje te hebben voor mij en mij alleen
    :):)

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Chaartje; Ondanks dat het buikje nog flink aanwezig is denk ik af en toe wel van.. Ja maar als de baby er straks is heb ik geen buikje meer hihi.

Raar hoor. Het ene moment mopper ik dat mn buik in de weg zit en het volgende moment wil ik er nog veeeeel langer aan vasthouden!

Maar kan me ook wel dingen bedenken die ik weer fijner ga vinden met een strak buikje hahahaha..

Deel Deze Pagina