ik wil mijn kleine boef ook heel graag vasthouden maar hij/zij moet nog maar lekker blijven zitten. gelukkig kan ik binnen nu en 3 weken genieten van mijn kleine tantezegger. en kan ik alvast weer een beetje oefenen met een baby vast te houden. maar ik zie nu al uit naar de bevalling dat ik de kleine in mijn armen kan sluiten
Haha dat heb ik ook typje een hele diepe navel die nu steeds ondieper wordt en uitgerekt! Mooie buik flower!
Hier ook behoorlijk spek op de botten. Mn navel word een stuk ondieper, maar heb niet het idee dat ie wordt opgerekt ofzo. Maar heb wel het idee dat mn navel over een paar weekjes wel zal gaan ploppen.
Ik denk ook wel is: wat als ze daalijk geboren is... dan ben ik weer helemaal Leeg! En dan is ze niet meer helemaal alleen voor mij 24/7 Maja ik wil dr natuurlijk heel graag knuffelen
@ Vagans: Ik zal het ook wel missen hoor maar straks kunnen we lekker heel de dag knuffelen. Dan zal het voor mijn vriend ook tastbaarder worden
Mensen zeggen weleens tegn me van geniet nog maar lekekr van je buik. Die ga je echt wel missen straks. Maar denk wel dat dat idd zo is.. Straks moet ik ukje delen met de hele "wereld" En nu is het zo intiem zoiets wat ik nu voornamelijk alleen beleef qua gevoel en dingetjes. Voor een man is het zo anders nu. Denk wel dat ik dit ga missen. Maar ja mn ukje straks vasthouden en tutten en knuffelen lijkt me ook erg heerlijk!
Mn buik miste ik bij de eerste to-taal niet!! Dat schoppen wel Maar dat was ook met een week weer over, had alleen maar oog voor mn meissie toen
Nou meissies, mijn buikie weer Vorige week was het even gestop had ik het idee, maar nu is he weer volop aan het groeien
Palmpje hele mooie buik en een hele leuke pyjama! Hahaha Ga maar weer eens een foto voor jullie maken morgen. Mijn navel is trouwens niet geplopt, hij rekt wel ontzettend uit
cool die al een plopnavel hebben ik wist niet dat het al zo vroeg kon. Ik miste mijn buik wel hoor, ook al had ik een hele lieve kleine jongen. xxx Joyce
Heb manlief even een foto laten maken Ik zit echt in een groeispurt! (met voetbal op de achtergrond Hahaha) 26w.
Bedankt.. Dat topje is trouwens geen pyama.. Dat is gewoon een tanktop. DIe broek wel. En zit heerlijk BLOEM>>>>> Wat gaat je buik hard ineens. En natuurlijk weer een fleurig bloemig topje / tuniekje aan
Dankje meiden! Ja ik sta er elke dag weer van te kijken hoe hard het gaat. Het omdraaien in bed wordt al moeilijk Hahaha
mooie buikjes meiden. ik zit wat in een groei stop heb ik het idee. helaas wil het slapen snachts hier niet meer zo goed. heb erg veel pijn als ik te lang op mijn zij lig. Ik zal vanacht eens proberen met een kussen onder mijn buik te slapen dat hielp bij mijn 1e zwangerschap aardig goed.