@ lilo, mooie buik!!! Soms wou ik dat ik ook mooi slank was. En dan echt zo;n mooi babybuikje hebben.
Inderdaad, sluit ik me helemaal bij aan.. mooie buikjes!! Hier is het alweer vrijdag Joehoeee.. nog 2 dagen, dan alweer 29 weken zwanger... en nog maar 11 weken te gaan. (jaja, ik weet het,. hooguit 13.. maar daar denk ik op moment maar ff nie aan, zie ik tegen die tijd wel weer. nu gewoon nog maar 11 te gaan ) Kan je wel zeggen, ben het spuug en spuug en spuug zat Dus ikke blij dat de weken heel hard gaan, is het ook zo 1 mei!! (Pfff wat klinkt dat ver weg, 11 weken klinkt stuk dichterbij, en 78 dagen klinkt nog korter ) Woonkamer inmiddels opnieuw ingericht, zooi ook al zo goed als aan kant, op wat kabels van stereo enzo na, maar dat zoekt vriendlief vanmiddag maar uit.. Verder heb ik een wasje in de machine zitten, die hang ik zo opt gemakkie op, en daarna zie ik wel weer. Niet vooruit te branden momenteel..
Mooie buiken meiden. Wat is het toch fijn als je niet zoveel spek op de botten hebt! Dan heb je zoooon mooie buik! Ikke jaloers! Vagans je ehbt ook een zwangerschapsstreep! hihi
@ troetelbeer: inderdaad nog streeploos maar ben ook fanatiek aan het smeren. Vandaag heeft mijn dochter van 7 foto nummer 28 gemaakt hahah deze was precies met 28 weken
@ Luna; Wauw. Dat werkt goed; hopen dat het zo blijft dan hihi. Strepen waren bij mij al lichtelijk aanwezig doordat ik tussen de 15-18 kg ben afgevallen vlak vóór de zw. schap. Toen schoten ze er bij de laatste kilo in.. Dus ja ik smeer ook fanatiek, maar al aanwezige strepen kun je helaas niet weg smeren! ach het is voor een goed doel he
@Lilo Mooi buikje hoor met je slanke lichaam eronder! @Cin Wow wat een mooi puntbuikje naar voren! Zit er goed uit! @Luna Mooie bol naar voren! @Typje Jeetje ook al zo'n mooi buikje! Leuk jurkje ook zo met het riempje! @Vagans Mooi rond bolletje inderdaad! Leuk he!