Ik had al een paar vetjes van mezelf maar ben op mijn startgewicht nog maar 3 kg aangekomen en in totaal 6 kg (was er 3-5 afgevallen en schommelde daarin zegmaar) @ bloem; mooi buikje Groeit hard
Hai meiden ik ben heel slank van me zelf begon met 50 kilo maar ben nu 30 wk en 3 dagen en al 16 kilo aangekomen .. Echt niet normaal maar het is niet dat ik dik word ofzo maar me buik en borsten en billen worden wat dikkker maar vind het eigenlijk hellemaal niet erg ! Zou blij wezen als er dalijk 10 kilo aan blijf zitten hahah
Bloem, mooie buik! Hier zo'n 6 kilo aangekomen in 29 weken. Ik startte met 59,5 kg en zit nu op 65,5 kg. Sinds een week is het ook aan mijn billen te zien dat ik zwanger ben! Oh en mijn gezicht wordt weer lekker rond.
Hey meiden, Eindelijk even tijd om te zp'n Werkweekend zit er weer op....pfff Hier een startgewicht van 76 kilo en nu 85,7 kilo dus bijna 10 kilo al hihihi....En volgens de vk elke week 1 kilo erbij.
Wat gaat het met de buiken van iedereen goed zeg. Echt prachtig. Na lange tijd heb ik ook weer eens een foto. Ik zit nu trouwens ongeveer 1 kilo boven startgewicht. Foto's zijn van nu 29w2d xxx joyce
Bekijk bijlage 133755 net gemaakt precies 28 wkn Wat een mooie buikje zie ik voorbij komen..... echt leuk om te zien
@Bloem Zooo mooi hoor! Groeit mooi! @Vagans Leuk je met je gezicht erbij mooi hoor! @Joyce Jaaa dat ben je eindelijk weer! Super mooie buik! @Kristel Mooi!! Zoals beloofd, 28 weken en ik ben totaal 7 kilo aangekomen (79 start, nu 86)
Nog eentje bloot...erg groot verschil met 25 weken..weet alleen niet hoe ik ze naast elkaar kan zetten. In mijn album staan ze onder elkaar en dan zie je het verschil erg goed. 28 weken
mooie buikjes weer hoor dames!! hier bij de vk begonnen met 60 kilo (ik was toen 10 weken) en nu 68 dus 8 kilo bij de vk... ik zet er ff bij de vk neer omdat ik al 2 kilo was aangekomen voordat we naar de vk gingen....