Wauw! Mooie buikjes meiden! @Laurise; echt onwijs mooi ! Bloot is mijn buik ook veel groter dan met kleren, hahaha! Het gaat echt hard allemaal .
Waarvan sorry joyce? Ja gaat hard he, ik eet pokon @Bloemm Ja inderdaad, met kleding aan is het een stuk minder..nou ja minder anders dan bloot als ik die bloot foto zie val ik ook bijna van mijn stoel...ik mag nog 12 weken en dan al zo'n buik, waar gaat dat heen haha. @sunnyqueen Dank je wel! Ben er zelf ook blij mee, en leuk al die complimenten hier maar ook in het dagelijkse leven
Haaaaaaaaaaaaaaaai. Wat een prachtige buiken weer. Groei maar lieve babytjes! Het wordt straks wel wennen zonder de belly
goedemiddag meiden, ik ben net als jullie ook in mei uitgerekend, 19 mei. Ik zou graag met jullie willen meedoen op dit forum, is dat nog mogelijk?
Natuurlijk gezelligemeid! Welkom! Laurise! Wat een prachtige buik! Leuk die foto met het wiegje! Gisteren was ik in het zwembad en heb ik volgens mij echt mensen aan zitten staren. Een half jaar geleden was mijn buik ook nog zo plat. Kan me dat nu gewoon niet meer indenken!
@guusjeb Thanks, mijn schoonmoeder zij dat ik zo in een prenatal blaadje kan met mijn smile hahaha. Kon het niet laten om het wiegje al naast me te zetten en op te maken (moet het nog wel wassen) Jij zwemt ook? Baantjes zwemmen? Doe ik ook 1x in de week..raar he dat je inderdaad een half jaar geleden nog een platte buik had en nu zo'n bol van voren haha
Ik deed aquajoggen, maar vond het water te koud. Had een kwartier nodig om van alle krampen af te zijn. Nu zwem ik gewoon wat in zo'n lekker verwarmd doelgroepen bad. Echt heerlijk! Hier is het ledikant al opgemaakt, maar i.v.m. het verbouwen van de badkamer ga ik na volgende week pas iets wassen en schoonmaken (dan is het hopelijk klaar!).
Ik deed ook aquajoggen maar dat vond ik te zwaar worden, dus zwem nu ook baantjes lekker om alles soepel te houden. Gelijk heb je dat je dat pas na de verbouwing doet. Ik ga in de eerste week (35 weken) van mijn verlof lekker alles wassen.
Dankjulliewel meiden! @Monika; Dat is gewoon een standaard wit overhemd dat ik voorheen als een tuniek aan had, dat lukt niet natuurlijk niet meer Haha. &mijn buik wordt inderdaad steeds groter! Mocht ook wel hoor, vond 'm zo klein steeds
Bloem, wat een mooi buikje! Nog niet heel groot, maar ik zie dat hij wel lekker aan het groeien is. Geniet ervan!