@Cin Wow mooie buik! @Flower Jeetje jij groeit ook maar door he, haha mooi hoor! @Typje Mmm mooie foto! Enne inderdaad we kunnen er echt niet meer om heen..moet ook niet! Lekker laten zien allemaal! @La palma Net of ik naar een foto van mezelf kijk, heb toevallig vandaag ook dat jurkje aan en we hebben bijna dezelfde buik haha. Mooi hoor! @1988 Begint ook een mooi bolletje te worden! @simlaya Mooie foto, leuk zo'n foto shoot he! Ik heb hem over 2 weken
Mooie buiken weer hoor meiden! Wat gaat het hard nu he!? Ik moet ook weer nodig wat foto's laten maken had ik alweer gezien. Geniet er lekker van!
Waauw wat een mooie buik heb jij, mooie vorm!! En nog helemaal striemen vrij! ik ben nu bijna 30 weken en bij mij beginnen ze nu
@ dikke buik, dank je ben er ook best trots op!! striemen nee gelukkig nog niet maar wat niet is kan nog komen.... andere dames mooie buiken
@Luna Prachtige buik en inderdaad nog streeploos, ik ook nog.. @Lilo Mooi hoor! @Chantal Snap dat je trots bent, mooie buik hoor! @Essie Mooi buikje, al vrij laag toch.. @Bloemm Erg mooie buik! En wat een leuk jurkje weer @LaPalma Wow wat een mooie toeter!! Ik zal zondag met ja ja 30 weken weer een foto maken. Maandag bij vk geweest en in 3 weken tijd 6cm gegroeid
hai dames ,, wat gaat het hard he? echt bizar en ik kan haast niet meer wachten ahhaha .. heb een tijdje geen buikje laten zien maar hier is die dan weer met precies 32 weken