Bloemm mooi buikje! En volgens mij heb ik dat jurkje ook Hey nen leuk je hier te zien! Wat een mooi klein buikje heb je! Jammer dat je niet meer streeploos bent..zegt dus niks of je een kleine of grote buik hebt..gaat nu opschieten he...
Kom er nog 1 tje spammen van de fotoshoot, gedichtje staat op de muur in het kamertje.. en vind hem zoo gaaf.. inmiddels zondag weer even een nieuwe foto maken want deze is alweer 2 weken geleden
Dank je, mooie tekst he! Als ik niet een eigen gedichtje had gemaakt had deze ook bij ons op het kaartje gekomen. Ga jij nog een shoot doen?
Mooie foto's meiden...Het aftellen kan beginnen. Ik kan trouwens de bevallinglijst niet meer terug vinden Zal even een nieuwe maken, misschien leuk
Wat een mooie buikjes! Groot of klein, ze zijn prachtig! Laurise, heel gaaf die foto! Leuke tekst inderdaad. Als wij niks anders vinden, komt deze ook op ons kaartje. Je ziet hem veel, maar hij zegt ook heel veel!
Leuk gedaan Laurise die tekst op je buik. Nen wat een heerlijk bescheiden buikje. Wees er maar lekker trots op meid. Hier ook niet streeploos hoor! Essie is je gipsen buik mooi geworden (foto!!)
He Laurise sjieke fotoshoot. En Luna jou buik mag er ook wezen zeg en bloempje wat heb jij een mooie bal en Nen echt een mooie jongensbuik. Essie is het gelukt met de gipsafdruk? xxx joyce
mutsevluts, meimamma en bas1759. de gipsenbuik is gelukt ik moet hem alleen nog een beetje bijwerken want het stuk van de schouder is wat slap, gelukkig heb ik nog wat gips over en maak ik dat van het weekend klaar. dan maakt ik ook nog even een foto.
het gaat steeds dichter bij komen meiden....nog een aantal weekjes genieten van onze buikkies hier weer een pica van mijn belly.. voorkant deze keer maar
Herejeej Luna! Wat een bol! Wel erg mooi hoor. Mn s-zus had net zon buik en noemde dat haar parel! Nou in jou geval is het ook een beste parel
hahahah ja mei mama..en hij zit best id weg ... maar ben wel trots op mijn bol. Hoe gaat het met jou buikkie
Mijn buikkie zit aardig in de weg Ben ook blij dat ik nog maar 1 weekje hoef te werken Maandag 33 weken dan zal ik ook eens een foto maken. maar het is niet zon mooie bol als die van jou hoor