Mei 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door La Palma, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mooie buikjes meiden,
    Heb het gevoel dat het groeien hier eerst gestopt is:)Alhoewel ik op mijn heupen de striemen heb gezien:$;)

Slapen: Hier met mate, om het uur wel wakker, is het niet omdat ik naar het toilet moet dan is het wel weer omdat ik me draai niet kan vinden. En dit duurt trouwens ook enkele minuten voor ik goed lig met kussen tussen de benen hihiih....voel me echt een oud menske:pOok erg warm tegenwoordig snachts, en heb tegenwoordig al een glas drinken naast bed staan....want heb me toch een dorst snachts....

2. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    mooie buiken allemaal.

mijn buik is al behoorlijk aan het dalen. de kleine ligt inmiddels bijna vast in de bekken en de verloskundige heeft gezegt dat ik binnen nu en 3 weken de kleine wel in de armen heb liggen. ( ik hoop het). moest de koffer alvast klaar zetten en vervoer regelen voor als het deze week wel begint. bij mijn 1e hebben ze het daar nooit over gehad dus schrok ik wel een beetje.

ik voel me echt een oud wijf kan soms niet eens gewoon meer lopen en heb heel veel druk op mijn bekkenbodem, en denk dat mijn water elk moment kan breken als ik loop.

Snachts slaap ik nog heerlijk alleen sochtends om stipt 7 uur moet ik heel nodig naar de wc. en dan kan ik er ook gelijk af omdat mijn zoon dan ook wakker wordt.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat een mooie buikjes allemaal weer!
    Leuk ook om die verschillen te zien!
    Mijn buikje is volgens mij best bescheiden ;)

Hier vandaag, precies met 33 weken :D

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

En nog eentje van de zijkant :D

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mooie buiken weer dames!

vagans; lijkt wel of het mijn buik is op de foto echt sprekend.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@guusjeb
    Jeetje wat vervelend zeg dat je een hoge bloeddruk hebt en dat je kindje dus klein is.

@denise
    Wat vervelend dat jouw kindje ook niet goed groeit en dat je daar geen duidelijkheid overkrijgt. Ons kindje was met 32 weken 2060 gram...

@Mutstevluts
    Nice!!

@Bloemm
    Mooie ronde buik! Inderdaad had je in het begin een "klein" buikje. Mag je inderdaad trots en blij mee zijn

@Karinnetje
    Mooi!!!! Leuk behang :)

@Flowertje
    Wow wat een mooie bol heb jij!

@Vagans
    Nice belly, inderdaad valt het mee.. jij ging in het begin heel hard net zoals ik en volgens mij groei ik ook niet meer extreem (maar dat zien we pas als ik weer een foto maak...)

@Kitty
    Mooooi hoor! Zonder strepen ook! Slapen gaat hier weer goed, heb 2 slechte weken gehad maar hopelijk blijft het nu zo..

Schaam schaam moet nu echt as zondag met 34 weken een foto gaan maken..

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans, gave bolle buik!!! Plaats je die overizichts foto hier ook nog? Is wel leuk!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Nou Vagans niet zo bescheiden zon bescheiden buikje heb je niet;)
    Meiden wat een lekekre bolle toeters.
    Kan wel merken dat de meiden hier die meer rust hebben ook mooi groeien. Ik moet morgen nog en dan heb ik verlof, maar ik heb echt niet zon bolle buik!
    Dus ik zal van het weekend nog eens een foto maken en dan eens zien of ik over 2 weken resultaat zie;)

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mooie buikjes meiden! :D

10. luna

luna Lid

14 jun 2010
    78
    0
    0
    NULL
    gelderland
    mooie buiken meiden....geniet er nog even van

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Okeey :D bij deze mn overzichts fototje :D

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ja leuk Vagans!

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Mooi collage vagans maar je buik heeft volgens mij toch echt wel een groeispurt gemaakt.
    Bloem nog even en je kunt met je gaan voetballen, op de foto lijkt net of je elk moment kan achterover vallen hihi. Super mooi.
    Ik ben vast iemand vergeten, maar ik vind alle buiken mooi het is toch een echt wonder hoe mooi die groeien.

xxx Joyce

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Foto van vandaag 33+5
    Heb sinds gisteren verlof. Nu maar eens kijken of mn buik ronder gaat worden met rust;)

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @meimamma je hebt toch al een prachtige ronde buik... je hebt niks te klagen hoor meid!

Liefs

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier een foto van mij met 34 weken.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Meimamma; Ik vind 'm al heel mooi rond hoor :D
    @Monika; Mooi gegroeid hoor!!

18. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Mooie buiken weer meiden. Hier mijn buikje met 36 weken. En nu ook echt verlof dus hij zal nog wel wat groeien.

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Jemig Monika wat ben je mooi gegroeid.

Karinnetje lekkere toeter hooor!

Zo met kleren aan vind ik persoonlijk ook wel dat ik een ronde buik heb maar zo in mn blote niksie vind ik mn buik niet mooi rond.
    Komt dat ik behoorlijk stevig was/ben voor ik zwanger raakte en vooral onderbuik is nog al flubberig. Dus ik hoop nu in mn verlof dat ,mn buik wat gaat groeien en dat als de baby strakjes daald dat ik een wat rondere toeter krijg;)

Ach ja een mens is nooit tevreden. Maar het belangrijkste is dat ik een gezond kindje in mn buik heb!!

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland

Deel Deze Pagina