Mooie buikjes meiden, Heb het gevoel dat het groeien hier eerst gestopt isAlhoewel ik op mijn heupen de striemen heb gezien Slapen: Hier met mate, om het uur wel wakker, is het niet omdat ik naar het toilet moet dan is het wel weer omdat ik me draai niet kan vinden. En dit duurt trouwens ook enkele minuten voor ik goed lig met kussen tussen de benen hihiih....voel me echt een oud menskeOok erg warm tegenwoordig snachts, en heb tegenwoordig al een glas drinken naast bed staan....want heb me toch een dorst snachts....
mooie buiken allemaal. mijn buik is al behoorlijk aan het dalen. de kleine ligt inmiddels bijna vast in de bekken en de verloskundige heeft gezegt dat ik binnen nu en 3 weken de kleine wel in de armen heb liggen. ( ik hoop het). moest de koffer alvast klaar zetten en vervoer regelen voor als het deze week wel begint. bij mijn 1e hebben ze het daar nooit over gehad dus schrok ik wel een beetje. ik voel me echt een oud wijf kan soms niet eens gewoon meer lopen en heb heel veel druk op mijn bekkenbodem, en denk dat mijn water elk moment kan breken als ik loop. Snachts slaap ik nog heerlijk alleen sochtends om stipt 7 uur moet ik heel nodig naar de wc. en dan kan ik er ook gelijk af omdat mijn zoon dan ook wakker wordt.
Wat een mooie buikjes allemaal weer! Leuk ook om die verschillen te zien! Mijn buikje is volgens mij best bescheiden Hier vandaag, precies met 33 weken
@guusjeb Jeetje wat vervelend zeg dat je een hoge bloeddruk hebt en dat je kindje dus klein is. @denise Wat vervelend dat jouw kindje ook niet goed groeit en dat je daar geen duidelijkheid overkrijgt. Ons kindje was met 32 weken 2060 gram... @Mutstevluts Nice!! @Bloemm Mooie ronde buik! Inderdaad had je in het begin een "klein" buikje. Mag je inderdaad trots en blij mee zijn @Karinnetje Mooi!!!! Leuk behang @Flowertje Wow wat een mooie bol heb jij! @Vagans Nice belly, inderdaad valt het mee.. jij ging in het begin heel hard net zoals ik en volgens mij groei ik ook niet meer extreem (maar dat zien we pas als ik weer een foto maak...) @Kitty Mooooi hoor! Zonder strepen ook! Slapen gaat hier weer goed, heb 2 slechte weken gehad maar hopelijk blijft het nu zo.. Schaam schaam moet nu echt as zondag met 34 weken een foto gaan maken..
Nou Vagans niet zo bescheiden zon bescheiden buikje heb je niet Meiden wat een lekekre bolle toeters. Kan wel merken dat de meiden hier die meer rust hebben ook mooi groeien. Ik moet morgen nog en dan heb ik verlof, maar ik heb echt niet zon bolle buik! Dus ik zal van het weekend nog eens een foto maken en dan eens zien of ik over 2 weken resultaat zie
Mooi collage vagans maar je buik heeft volgens mij toch echt wel een groeispurt gemaakt. Bloem nog even en je kunt met je gaan voetballen, op de foto lijkt net of je elk moment kan achterover vallen hihi. Super mooi. Ik ben vast iemand vergeten, maar ik vind alle buiken mooi het is toch een echt wonder hoe mooi die groeien. xxx Joyce
Foto van vandaag 33+5 Heb sinds gisteren verlof. Nu maar eens kijken of mn buik ronder gaat worden met rust
Mooie buiken weer meiden. Hier mijn buikje met 36 weken. En nu ook echt verlof dus hij zal nog wel wat groeien.
Jemig Monika wat ben je mooi gegroeid. Karinnetje lekkere toeter hooor! Zo met kleren aan vind ik persoonlijk ook wel dat ik een ronde buik heb maar zo in mn blote niksie vind ik mn buik niet mooi rond. Komt dat ik behoorlijk stevig was/ben voor ik zwanger raakte en vooral onderbuik is nog al flubberig. Dus ik hoop nu in mn verlof dat ,mn buik wat gaat groeien en dat als de baby strakjes daald dat ik een wat rondere toeter krijg Ach ja een mens is nooit tevreden. Maar het belangrijkste is dat ik een gezond kindje in mn buik heb!!