Wow Flowertje, ik dacht al hoe zit dat hahahaha.. Maar mooi buikje Zou een week geleden ook al een van de mijne maken. Heb nu geen zin om het te doen, zal vanavond vriendlief wel eens aan zn mouw trekken
hoi meiden, Wat een buikjes al. Bij mij valt niks te zien behalve 's avonds een opgeblazen buik van mijn darmen, dus daar maak ik maar geen foto van. Is het jullie eerste of tweede? groetjes, Kitty
mooie buikjes dames!! ik heb ook nog helemaal geen buikje, terwijl het mijn 2de is Maar bij de eerste kreeg ik ook pas echt een zichtbaar buikje bij 20 weken ongeveer...
Hey Mei moms, Mooi buikjes alweer. Zal eerdaags ook even 1tje weer sturen, begint nu echt mooi rond te worden dikke tuuut
Wat een gave buikjes!!! Hoe doen jullie dat? Hier is eigenlijk niets (meer) te zien... Vroeg gisteren aan de verloskundige hoe dat zat... Schijnt dus dat je in de eerste weken 3 tot 4 kilo aan vet opslaat en waar doen vrouwen dat? Inderdaad op de buik en heupen...! Viel dus behoorlijk van mijn roze wolkje af! Hihihi Nog even geen buikfoto van mij dus, want er is nog niets te zien. Laurise, voor ruim 9 weken heb jij echt al een hele buik! Weet je zeker dat het er eentje is daarbinnen? Gaaf hoor!
Hoi meiden meld me hier alvast en zal nog een foto plaatsen. Leuk een plekje voor alle mei mama's Ik ben 27 mei uitgerekend volgens de GYN. Spannend, zwanger van de eerste en ik merk dat mijn broeken nu al echt strakker gaan zitten. Had vrijdag een feestje en de broek die ik aan wilde was echt geen porum meer.... Weekend maar eens shoppen voor wat kleding. Chantal Chantal
@GuusjeB Nou met de 6 weken en 5 dagen echo was het er 1 maar omdat ik via het ziekenhuis met hormonen zwanger ben geworden is de kans groot dat het er twee zijn, maandag heb ik met 10.5 mijn termijn echo dus dan weten we het zeker! Maar mijn vk heeft vaker zulke buikjes gezien betreft grote, de 1 zet gewoon sneller uit dan de andere, vind het wel leuk, kan ik lekker lang pronken! Jammer dat je bij jou nog niks ziet.. @Chantal Leuk he, ik ben ook van de eerste zwanger en pas al een tijdje mijn kleding niet meer, heerlijk dat shoppen! @Typje Leuk leuk ben benieuwd!
Ik houd nog steeds vol dat het me eigen buik is maar goed andere mensen zeggen van niet dus hierbij de mijne...
@Typje Wat een mooi buikje zeg! Enne je hoeft het niet meer te verbergen toch, lekker showen die buik! @Bloemm Mooi buikje hoor!! Je ziet echt een zwangerschapsbuikje! @Cin22 Ik zie ook duidelijk dat dit een zwangerschapsbuikje is hoor, mooi! Mijn schoonzusje heeft foto's gemaakt, normaal knip ik mijn hoofd weg maar dan worden de foto's minder mooi dus dit ben ik haha met hoofd! 9 weken en 6 dagen:
Zo hee Laurise, dat ziet er al flink groot uit! (voor bij je postuur helemaal!) Misschien zijn het er toch wel 2.... of 3.... Hier nu ook wel een buikje maar ook 3 kilo afgevallen dus kun je nagaan.
@Yule Ja groot he, inderdaad ik was slank haha, maar deze foto is wel 's avonds gemaakt en is het dus iets groter..maandag zien we of het er nog steeds 1 is, met 6 weken en 5 dagen wel haha maar kan er 1 achter zitten..of groei gewoon snel
Wat gaaf zeg die buikjes! \ Afgelopen maandag bij de verloskundige geweest en die heeft mij hard van mijn wolkje getrapt... in de eerste weken kan je buik wat voller worden, maar dat zijn de zwangerschapshormonen die vet gaat opslaan. Inderdaad, dit doen wij vrouwen op de buik en heupen. Pas rond 20 weken ga je wat zien volgens die beste man...:x Heb dus even overwogen om mijn buikspieren te gaan trainen, maar volgens mij is dit nu niet zo slim... 8)