37 weken!!! Ben zo benieuwd hoelang het nog duurt.... een paar dagen? een week? 3 weken? Of misschien toch nog langer... hoop het niet! Hier geen CM opgemeten.... 18 kilo erbij Heb dus genoeg werk te doen na de bevalling haha... En helaas sinds een paar weekjes striae gespot op mijn buik.... Hopen dat het niet erger wordt...
wat een mooie buiken allemaal en echt een super bellypaint. Hier wat last van de hitte maar verder valt het mee. Ik ben inmiddels 15 kilo aangekomen en omvang van 76 naar 108 dus flinke toenamen. Ik kan haast niet wachten. xx Kitty
Wow super mooie buiken en wat wordt het nu spannend he.. Foto van vandaag 35.5 weken omdat ik mijn truitje/jurkje van de action voor 2 euro!!! zo geweldig vindt, dat moet ik even delen heb hem ook in het blauw. En hier 12 kilo aangekomen..en sinds een week ook helaas straie ondekt op mijn onderbuik..
mooie buikjes dames!! en wat een geweldig jurkje van de action laurise!!! mooie box vlinder... die hebben wij ook hier nu iets van 15 kilo aangekomen.... maarja beter als bijna 28 zoals in de vorige zw.!!!!
Mooie buiken allemaal zeg... Nog effe.... Wordt wel ergggggg nieuwschierig nu! Ennnn vanaf gisteren niet alleen een dikke buik maar ook dikke voeten hier! Verschrikkelijk....
mooie buiken allemaal. ik zal vandaag even een nieuwe foto maken, voor dat de bevalling begint in een deze weken en ik vergeet een foto te maken