Tja de foto verdient geen prachtprijs maar daar staat tenminste mijn buik op en zoontje dit was tweede paasdag. Hier was ik precies 37 weken. xxx Joyce
En dan mijn laatste buikfoto. Afgelopen vrijdag met 38 weken gemaakt. Door de verplichte rust van de afgelopen 4 weken heeft ook mijn buikje eindelijk een groeispurtje gemaakt! Bekijk bijlage 147554
Wauw Guusje, je buikje heeft inderdaad een mooie spurt gemaakt Ben benieuwd wat voor prachtig babytje daar uit komt
@ guusje: Mooi beschaafd buikje hoor! Hier ook niet zon super toeter zoals bij sommige Zal binnenkort ook nog ff een foto plaatsen voor het te laat is hihi
Vagans, jij hebt ook echt een mooi buikje! Ik voel me met dit formaatje eindelijk ook een beetje bij de echte zwangeren horen!
@Joyce Eindelijk weer een foto van jou! Wat een prachtige buik heb je! @Vagans Mooie buik hoor!!! @Guusjeb Fijn dat je buik een mooie groeispurt heeft gemaakt! Met de kleine ook alles goed betreft de groei omdat dit vorige keer ter sprake kwam ben ik benieuwd.. Alle andere meiden:wat een super buiken en wat gaaf om te zien van niks naar zulke mooie toeters! Melden jullie ook als het geboren is! Ben zo benieuwd! Hier rommelt het al ruim een week. Hierbij een foto van 37 weken (let niet op mijn gezicht, gisteravond laat gemaakt..)
Mooie buikjes meiden, Hier 1tje van mij, hopelijk de laatste, want ben vanmorgen gestript. Mocht er vannacht niks op gang komen word ik morgen ingeleid....Dus zijn straks papa en mama Buik met 39 weken
Wow wat een mooie buiken Laurisa en typje. Ik heb mijn man even snel een foto laten maken dus let niet op mijn haar wat heb ze niet gekamt. Maar ik ben vandaag precies 38 weken. xxx Joyce
Mooie buikjes hoor! Ik zag in berichtje van Bas dat er een meibuikjes topic was, ik was ook even nieuwsgierig.