La palma wat een mooie ronde buik! Leuk hoor! Bloemmm is trouns ook bevallen las ik net! Wat een mooi meisje! Echt een wolkje!
Wat een mooi buikjes weer, nu gaan er snel veel meiden bevallen. Jeetje wat is het snel gegaan zit ik me nu te bedenken. Hier nog een buikfoto van mij met 39.3.
Wow mooie buiken weer!!! Spannend he karinnetje..jij mag ook al bijna! Wat een toeter ook! Mooie toeter hoor la plama, ook nog even! Deze is van vandaag..rommelt hier al twee weken dus maak maar veel foto's nu het nog kan.. 37.4
Wat een prachtige buiken! Geniet nog even meiden! Hier is de mooie ronde buik al een paar dagen weg. Afgelopen maandag (38,3) ben ik na een vlotte bevalling bevallen van onze prachtige zoon Guus! Laurise, jij vroeg nog naar het gewicht; 3015 gram en 49 cm lang! Helemaal geen dysmatuurtje dus! Maar zo'n prachtig gewicht dat hij lekker bij me mocht blijven in het ziekenhuis en we na 37 uur alweer samen naar huis mochten!
mijn buik met 40+1 weken het rommelt hier ook al een paar weken maar het wil niet door zetten Bekijk bijlage 148848
@ laurise; wat een toeter he! Mooie foto's weer hoor van je buik. Spannend is het aan het worden he, vooral als het aan het rommelen is. Hier wel veel harde buiken en soms een krampje maar niet dat je dat echt al iets kan noemen. Voor alle meiden die nog moeten bevallen veel succes en gefeliciteerd voor de meiden die hun kleine wonder al lekker mogen vasthouden.
@bloem Wat leuk je bent al mama! Gefeliciteerd en wat een mooie dochter hebben jullie. Alles goed gegaan? Met hoeveel weken geboren? @guusjeb Gefeliciteerd met jullie zoontje en wat fijn om te horen dat hij zo'n mooi gewicht heeft en dat het een vlotte bevalling was @typje Jij al mama? @karinnetje Zeker spannend, het rommelen zegt helaas niks..hier ook harde buiken en soms krampen, kan niet meer wachten haha @essie Balen dat t nog niet door zet, helemaal nu je overtijd ben..
Laurise wat een mooie ronde bol! Vervelend dat het zo rommelt. Ik heb ook ruim 2,5 week voor weeën gehad, gek werd ik er van. Guusje, wat een prachtig gewicht! Mijn buik is inmiddels ook weg. Op 3 mei is onze dochter geboren. Voor de meiden die nog moeten, ik hoop dat jullie ook snel jullie kleine in de armen hebben! Nog even een fotootje van onze dochter ipv het buikje
@nen Hey nen hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Lijkt mij ook gek een lege buik...al verlang ik daar nu wel naar..niet naar mijn lege buik maar naar ons kindje. Gaat alles goed? @Thailia Dank je wel, groei als kool met mijn verlof en mijn buik was al niet klein haha. Ooohh jij ook al 2,5 week voorweeen gehad, met hoeveel weken ben je bevallen... en WOW wat een mooi meisje hebben jullie!! Andere dames die bevallen zijn; kindjes spammen ipv buikjes haha
Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan! Ook hier buikloos: 04-05-11 bevallen van onze dochter S.venna! Ik zal eer daags een foto plaatsen. Wat een rijkdom is het, jeetje...
Gefeliciteerd meiden!! Het blijft onbeschrijfelijk bijzonder hé! Laurise Ik ben bevallen met 39,2 maar als de VK niet flink had gestript en de vliezen had gebroken, dan denk ik dat ze er nu nog zat hoor. Ik hoop dat je snel gaat bevallen, want ik vond het erg vermoeidend en heel erg teleurstellend al die voorweeën en telkens maar weer denken en hopen en je afvragen of het nu zover is pffff. Dankjewel voor je compliment meid!
@ la palma gefeliciteerd met jullie zoontje, alles goed gegaan? naam? gewicht? met hoeveel weken bevallen? geniet ervan! @loki gefeliciteerd met jullie dochter @thaila wat fijn dat je met 39.2 geholpen bent. dat doen ze meestal pas na de 40 weken? hopelijk doen ze het bij mij ook. want ben ben inderdaad gesloopt door de voorweeen...
Laurise, hier een lijst met intussen allemaal bevallen meimamma's: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/270216-bevallen-meimammas-2011-a-12.html#post9907135