Zo vlinder jij moet helemaal veel geduld hebben. Ik wordt aanstaande maandag met 41w ingeleid als het dit weekend niet spontaan komt. Ik hoop voor je dat ze je vandaag iig strippen. Succes. Laurise als je al ontsluiting hebt kan het goed zijn dat ze je dinsdag meteen strippen dat hebben ze bij mij ook gedaan. Troetel jij moet dus sowieso wat langer wachten, maar misschien dat het al eerder op gang komt nu je de slijmprop verloren bent. hihi xxx joyce
Bedankt Meiden, Ben ingeleid, maar is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden... Had 5 cm ontsluiting en had flinke persweeen. Omdta het hartje bij elke wee flink omlaag ging. Werd ik nogal snel naar de ok gebracht, en voor ik het wist had ik kleine Milan in mijn armen pffff..... Ik had een verm. loslating van de placenta, dus moest ook niet langer duren, ook had Milan in het vruchtwater gepoept, dus al met al was ik blij dat ik toch in het ziekenhuis ben bevallen. Het is me erg tegengevallen, maar als ik nu in de box kijk....ben ik het gelukkig allemaal vergeten. Meiden, heel veel suc6 met de laatste loodjes...En geniet nog even van het getrappel, want dat mis ik nu wel erg hihiihih. xxx
@Troetelbeer Zooo dan loopt jullie kindje inderdaad erg voor..enne 20 a 30 gram het is 100 tot 200 gram per week!!!! Raar dat de vk dit zegt.. gelijk heb je hoor dat er iets van zegt want op een gegeven moment is het genoeg! En zeker als het kindje al groot genoeg is waarom zou het dan nog langer moeten blijven zitten.. @Vlinder Pfff vlinder al 41 weken...wel mooie buik maar we willen graag onze kindjes spammen he..hopelijk gaat de gyn snel wat doen want ik vind 41 weken echt de max... @Typje Jeetje heftig zeg..en wat goed dat er zo snel is ingrepen.. snap wel dat het tegen gevallen is..maar gelukkig dat als je in de box kijkt je alles een beetje vergeten bent..geniet lekker van jullie mooie mannetje @Joyce Net nog vk gebeld omdat ik zo slecht slaap...waarschijnlijk slaapmedicatie..toen zei ik al kunnen we niet beter kijken of ik ontsluiting heb en strippen maar nee dat doen ze niet voor de 40 weken zucht...nou hopen dat het van het weekend komt..en anders dat ze dinsdag gaan strippen.. Ik duim voor je dat je niet hoeft ingeleid te worden maandag!
Over aankomen van het kind in de laatste weken: 20 a 30 Gram in de laatste weken klinkt voor mij ook als weinig... 3 weken geleden is bij ons de kleine geschat door de gyn op een goeie 3600 gram en afgelopen vrijdag, dus 3 weken later, op een goeie 3900 gram!! Dat komt dus ook neer op zon 100gram per week! MAAR ik heb ook weleens bij iemand in de banner gelezen dat daar stond dat je kindje de laatste weken 20 a 30 gram in een weekje aankomt als reserves voor na de bevalling omdat ze dan afvallen??? Beetje tegenstrijdig allemaal. Maar ja ik blijf maar bij die 100 gram per week nu ik het zelf bij de hand heb.
Zo meiden ik loop nog steeds rond. Morgen 41w en wordt ik om 7:30 ingeleid en dat komt ons kleintje snel. xxx joyce Dikke knuf en allemaal nog succes met de laatste loodjes.
@joyce Aaah nog een uurtje dan word je ingeleid..denk niet dat je het nog leest maar zo wel: heel veel succes, eindelijk jullie kleintje in jullie armen...! @sunnyqueen Ik hoop het ook, war is het plan bij jullie? Ik nu ook overtijd..morgen vk hopelijk gaan ze strippen.. Zal zo mijn buikfoto van gister 40 weken even plaatsen..
@laurise, ik loop al vanaf het begin onder controle van de gyn omdat ik factor 5 leiden heb. Dit is een foutje in de bloedstolling wat ik van mijn vader heb geerfd. Hierdoor stolt mijn bloed sneller dan normaal waardoor ik sneller kans op trombose heb. Ik wordt dus extra in de gaten gehouden. Gelukkig tot nu toe nog geen complicaties ervan gehad. Morgen mag ik me weer melden bij de klinisch vk en donderdag ben ik uitgerekend. De vk heeft al gezegd dat ze tegenwoordig niemand meer tot 42 weken laten lopen en dat ze met 41 weken al actie ondernemen. Ik ga morgen vragen of ze alvast wil voelen daar beneden en eventueel strippen als dat mogelijk is, want ik ben het spuugzat. Krijg steeds meer last van mijn rug en bekken en kan amper 10 minuten lopen... Liefs
laurise ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!!! zal toch wel nu je overtijd bent?? sq volgens mij doen veeeeel gyn's en vk's niets voor de 40 weken... ook niet voelen!! (wekt valse weeen op).... aankomen in de laatste weken: ik dacht ook dat het maar 20-30gram per week was maarja ieder kindje is anders.... enne meimamma het gewicht wat ze schatten kun je echt niet van op aan hoor!!! K.yaro werd 3 weken voor uitgerekende datum geschat op 3450 gram (via echo in zknhs) en die was bij de geboorte maar 3140gram!
@sunnyqueen O oke wat vervelend zeg, wel fijn dat je nog geen complicaties hebt gehad, houden zo! Precies iedereen zegt dat tegen mij ook, het kan nog 2 weken duren..maar ga ect niet tot 42 weken lopen en dat doen ze ook niet snel meer.. hoop dat ze bij mij morgen ook gaat voelen en als ik ontsluiting heb te gaan strippen.. ik ben het ook spuugzat, zere rug, slaap amper, al weken voorweeen/harde buiken..Ik hoor het morgen wel. Hoe laat moet jij? Ik 12:45 @Mutsevluts Ja denk het wel, heb ook aangegeven dat ik niet te lang wil lopen, zus heeft tot 42 weken gelopen en kind was 4600 gram nou dat zie ik echt niet zitten. Ons kindje wordt ook al groter geschat (maar zie in je bericht eronder dat ze bij jou ook flink er naast zaten..) en slaap al weken slecht..dus denk wel dat ze morgen gaan voelen of ik ontsluiting heb en dan eventueel strippen.. Hopelijk laatste foto...40 weken...
Laurise Hopelijk je laatste buikfoto inderdaad. Ben benieuwd of de VK wat voor je kan betekenen zometeen. SQ Hoop voor jou ook de laatste buikfoto meid. Aankomen in de laatste weken Ja op i-net staat 20 a 30 gram en de ene VK zegt hier ook 20 a 30 gram. Maargoed meningen verschillen kennelijk want die VK vindt het ook niet nodig om voor de 41 wkn naar de gyn te sturen. Pas in de 'loop van' week 41. En de ander vindt weer van wel.. Gewicht schatten Klopt echt niet altijd iets van. Heeft de gyneacoloog hier ook aangegeven, kan vaak 500 gram schelen! Vriendin van mij werd ook constant medegedeeld: Je krijgt een groot kind. Nou ze heeft bijna volledig gelopen en kindje was nog geen 48 cm en woog net aan 3000 gram. Zo zie je maar dat het flink kan verschillen.
@Muts, ik weet dat ze meestal voor de 40 weken nog niks doen, maar in dit ziekenhuis heeft de klinisch VK alleen spreekuur op dinsdag! En donderdag ben ik 40 weken dus dan kan ik niet een afspraak maken dus ik hoop dat ze die 2 dagen door de vingers ziet. Nee heb je ja kan je krijgen... @Laurise, ja ik heb ook zo'n zere rug en regelmatig last harde buiken. Lopen is helemaal een ellende, want mijn bekken begint nu ook pijn te doen. NA 10 minuten lopen kan ik gewoon niet meer! Ik moet morgen op 11.45 dus precies een uur voor jou hahaha! Ik hoop dat ze morgen je gaan strippen o.i.d. Jij bent al overtijd namelijk! Liefs
@troetbeer Hoe is het met jou? @sunnyqueen En en hoe ging het bij jou...hebben ze al gekeken? Hier hebben ze gevoeld...maar helaas wel iets verweekt maar geen ontsluiting!!! Dus konden ze niet strippen...grrrr heb al 3 weken voorweeen en harde buiken..maar dit heeft dus niks gedaan...vrijdag moet ik weer terug komen, hopelijk dan ontsluiting en strippen...
Vandaag ben ik precies 40 weken. Hier mijn buikje.. Bekijk bijlage 153596 Als de kleine niet uit zichzelf komt deze week dan hebben we 1 juni een afspraak staan op de verloskamers. Dan geen mei kindje.... Afwachten Alle dames die al bevallen zijn, gefeliciteerd. Alle dames die net als ik nog afwachten. Good luck
@Laurise, he meid wat balen dat je nog geen ontsluiting had. Bij mij heeft ze dus gevoeld en ik had al 1 a 2 cm ontsluiting dus ze heeft me ook meteen gestript. Tot nu toe nog geen resultaat alleen menstruatiekrampen in buik en rug!
*breekt in* Groot buddy nieuws!! vannacht om 23.59 kreeg ik een berichtje van Tessa (Laurise)... ze schreef het volgende: We zijn intens gelukkig met de geboorte van onze dochter Laurise, ze weegt 4020 gram en is vandaag om 19.21 geboren. (dat was dus gisteren de 26ste) Bevalling was een ramp...maar ze is zooooo mooi... Gisteren kreeg ik nog om 9.56: Jaaaa het is begonnen!! Eindelijk, 23.30 om de 10 min, vanaf 3 uur om de 5 min, verloskundige om 4 uur geweest en 2 cm ontsluiting, om 8 uur had ze 3/4 cm, nu heftige pijnlijke vooral rugweeen maar lukt me aardig om ze op te vangen. Om 10 uur hoopt de verloskundige op 5 cm, dan naar het ziekenhuis. Gefeliciteerd meis!! Met je wondertje!! *breekt uit*
Tessa, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Laurise!!!! Wat een prachtig gewicht en een erg mooie naam! Toen ik jouw forumnaam voor het eerst zag vond ik hem al mooi. Leuk dat jij hier ook onder de naam van je a.s. kindje was/bent. Na al die maanden met zo'n mooie buik te hebben gelopen, waar je ook zo onwijs van genoot, mag je nu 24 uur per dag genieten kijken naar je meisje! Veel geluk!