Wow meiden, wat gaat het goed met jullie buikjes!!!!! Overdag is die van mij best klein(er) en savons WOWWW, dan kan ik er echt niet meer omheen hahahah Ik stuur snel een foto! Kiss
Who, Bas en wij zijn even ver??? In vergelijking met jou is hier nog niets te zien... ik moet toch ook maar eens een foto maken!
Hallo wat een mooie buikjes zeg. Bij mij nog niet echt. Maar mijn vetjes zitten dan ook al op mijn buik dus nemen die ruimte in. Ik kijk al een tijdje mee maar durf me nog niet in het gesprek te mengen haha we hebben woensdag de 12 weken echo en ben erg zenuwachtig. Vorige zwangerschap ging niet goet het hartje klopte niet met de 9 wkn echo en ik was nog maar 6 wkn volgens de echo. Beetje tegenvaller en het maakt je zwangerschap wel spannender. maar goed als die echo mooi is dan ben ik rustiger haha. Maar ik kijk graag mee. Naar de mooie buikjes. grappig hoor.
guusje b ben wel benieuwd naar je buikkie. Ja troetel gaat idd goed. Komop la palma waar blijft je foto. We willen meer buiken zien. xxx Joyce
Oké, verrekijker in de aanslag? Hier is mijn buikje: Bekijk bijlage 104884 Bekijk bijlage 104885 Weinig te zien nog hè?! Dit jurkje tekent ook niet zo heel erg, maar geloof me, ook met iets straks aan is er bijna nog niks te zien...
En dit is ook een zoekplaatje... Bekijk bijlage 104887 Echt, aan mijn borsten kun je eerder zien dat ik zwanger ben dan aan mijn buik, maar ja om nu een topic 'Mei 2011 borsten' te gaan openen...
zoooo wat een mooie buikjes meiden maar aan degene die voor de 12 weken al een flinke buik hebben he? hoe doen jullie dat dan met geheim houden? ik wilde het toch wel voor de meeste tot 12 weken geheim houden maar ik ben 5 weken en krijg nu al een buikje hebben jullie t al vroeg aan iedereen verteld? of dragen jullie wijde kleren?
Zoals je aan mijn foto's ziet is er bij mij met 12 weken nauwelijks iets te zien. Voor mijn gevoel was het met 8/9 weken veel zichtbaarder... Tja en toen heb ik veel wijde kleding gedragen... Kan je niet echt helpen ben ik bang. Succes!
Guusje je kan toch wel iets zien hoor! Misschien nog beter als je iets aanhebt wat strakker is Aan mijn borsten kan je het ook onwijs goed zien! Ik heb normaal een kleine cup B (heb altijd groter gewild) en normaal had ik dus nooit een decolleté, nou die heb ik nu zelfs zonder BH! Ik ben er blij mee
Hahahahha, hier precies hetzelfde met de borsten. Ook altijd B, maar nu zeker C! Vindt manlief ook helemaal niet erg! Ik draag komende week nog maar geen strakke kleding, komt volgende week wel als ook de kinderen in mijn klas het weten. Volgens mijn man zie je het bijna niet. De foto is aan het einde van de dag gemaakt en dan is het dus ook meer opgezet. 's Ochtends vroeg is het net als 3 maanden geleden. Ach, komt vast nog wel (hoop ik,want die buikbanden zijn zo gaaf!)
Hai dames wat een mooie buikies allemaal ! Ik ben zelf 13wk en 4 dagen ben dus 4 mei uitgerekend maar ben best dun en nu begin ik wel wat te zien een klein bolletje maar duurt me alllemaal wel lang ! Mensen zeggen dat komt vanzelf nou ?
He guusje maar je ziet het toch al wel hoor en tja jij bent heel slank ook weer he en als je dan wat straks aantrekt dan zie je het echt wel. Ik zie het nu ook wel. je buik heeft denk ik toch een iets andere vorm als normaal. xxx Joyce foto's foto's
Ik merk het heel erg omdat mijn buik al echt begint boven mn vagina zeg maar. Als ik zit zijn het ook geen vetlagen, het is echt al een buikje. Ik wordt er zo blij van als ik er naar kijk! *Zwijmel Zwijmel*