Mei 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door La Palma, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    mooie buik flower.

xxx Joyce

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wauw dames wat een mooie buikjes.....

guusje ik heb ff de verrekijker opgezet en idd.... nee zonder gein.. ook ik zie een lichte bolling.. maarja iedereen groeit op zn eigen manier... bij mn 1e zw. zag je pas met een week of 16 iets......

haha hier ook grotere borsten ... helaas nogsteeds krampig dus manlief mag er niet aanzitten....

bar20 had je het kletstopic al gevonden???? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/229656-mei-2011-mamas-229.html

oke ik ga vanavond ook ff foto maken....

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Flowertje, wat een mooie buik heb je!!!

Gisteravond voor het eerst mijn baarmoeder gevoeld. Als we dan overmorgenavond (donderdag dus) ook nog het hartje horen, mag mijn buikje echt wel verder groeien! Merk nu ook wel dat ik een buikje krijg. En de hele wereld mag nu weten van ons wondertje, dus kom maar op met dat buikje!

Mutsevluts, vond je het niet jammer dat je toen pas met 16 weken iets ging zien? Kan me dat zo goed indenken!

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Muts; het buikje begint te komen hihi.

Meiden geef mij eens billenkoek ik moet nog steeeeds een foto maken. Mijn eerste en laatste foto was met 5 a 6 weken geloof ik.

Vanavond of morgen vriendlief even aan zijn mouw trekken haha:D

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mooi buikje mutsevluts!! idd zie je het beter als hij bloot is.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mooie buikjes meiden!! :D

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Mooie buiken meiden!! Jeetje wat zijn jullie superslank zeg!!! Ben jaloersssssss Hier alleen nog vet te zien:(:)

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken meiden. Ik ben trots op jullie!

Ik ga zo na het eten effe lekker douchen en dan maak ik een foto..
    NIet van mijn blote buik, want mijn buik ZIT VOL MET HAREN! Door hormonen, schijnt.. En die vallen er na de bevalling weer af??? :(

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij mij alleen op de zijkanten van mijn buik! Is normaal volgens mijn verloskundige. Had het bij de echo gevraagd. Valt er gewoon weer af na de bevalling :D Is vervelend, maar niet voor altijd gelukkig!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    *geeft troetel een schop onder haar kont om een foto te gaan maken* :D:D

vervelend la palma van de haren ... ik merk hier dat de haren op mn armen donkerder, dikker en iets meer zijn geworden....

hebben jullie trouwens een zwangerschapsstreep??? (bruine steeds donkerder wordende streep van je navel naar beneden)

11. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
  12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bloem; mocht het er niet afvallen dan ga ik echt janken hoor hahahahaha

Mijn foto komt nog; kabeltje kwijt :)

Muts: Die donkere streep heb ik nog niet. Maar daar zit dus ook extra zwart en dik haar :( Mensen die vroeger zwanger waren hebben mij nog nooit over dit soort dingen verteld.

Kristel ; mooie foto :)

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik wist het ook niet van die haren.... had daar met de vorige ook geen last van.. toen wel een mooie donkere streep over mn buik en nu nix...

14. queenamipoeli

queenamipoeli Nieuw lid

3 nov 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Ik ben vandaag 13 wk en 2 dagen zwanger! We hebben ons wondertje al twee keer mogen bekijken! Hartje klopt en het was de 2e keer erg bewegelijk! Heerlijk om te zien!
    Mijn buikje begint langzaam aan wat te groeien, maar als ik jullie 'buiken' zie word ik wel een beetje jaloers hoor!

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    haren die beginnen te groeien,,, begin toch wel schrik te krijgen... haha... hier nog niks te zien qua dat. en ook geen bruine streep van mn navel naar beneden... zal binnenkort mn mannetje eens vragen een foto te maken.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Mooi buikjes hoor meiden

@qeeuwn nog wat. Welkom er is ook een klets topic met allemaal meiden die in mei zijn uit gerekend. Mutsevluts heeft hier boven de link geplaats 5 berichtjes terg of iets meer minder

@lapalma Ja maar jij gaat er toch ook niet over praten tegen iemand die no nooit zwanger is geweest zo van je krijgt dan ook haar op je buik ;). Ik heb een paar haartjes

@muts nog geen streep

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zie net de foto pas...mooi buikje hoor!

18. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Hier mijn buikje met 13,3 weken, kon het dus niet heel lang voor me houden. zo'n buik had ik bij de 1ste nog niet eens met 20 wkn.

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mooie buik karinnetje!!!

hihi vanmiddag zegt mijn vriendin... pff wat krijg jij een dikke kont... je bent niet alleen bij je buik aan het uitdeien maar ook aan je kont :D

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

11 weekjes nu :D

wellicht een darmen buikje, maar ook dat hoort er bij
    en hij is zeker wel gegroeid ;)

Deel Deze Pagina