goedemorgen dames!! flower meissie gaat goed komen!!! ze zijn nu in het ziekenhuis bekend met het prikprobleem en daar ondernemen ze echt wel actie op hoor!!!! wat k*t dat je weer zo slecht hebt geslapen... en marjan nog genoten van je op en neertje ?? en hoe is het met E. en zn rug/heup??? aaaah meimamma lekker laten gaan die tranen... hoort erbij!! wordt misschien nog wel erger.. zie je een hele zielige reclame en dan barst je in janken uit (is erg verwarrend voor mannen en vooral voor kindjes van 6) palmpje waar ben je??? en hoe is het met je??? monika gefeliciteerd!!! hopelijk is het allemaal voorspoedig verlopen!! ego: gisteravond kreeg ik hoofdpijn en die werd om 1 uur een migraine-aanval... ik zat beneden de halve wc onder te kotsen en manlief snurkte boven gewoon door :x
@muts: oh vervelend zeg zo'n migraine aanval. Heb het in septmerb gehad, ik weet hoe beroerd je er van kunt zijn. E heeft vannacht met een kussen tussen zn knieën geslapen en dat heeft goed geholpen. OP-en-neertje ging vrij aardig Aukje: ja vorige woensdag zaten er nog steeds troepjes in... dus ben benieuwd. Oppas komt binnen... DOEI
vervolg want ik wist het niet meer: aukje doe je wel rustig aan vandaag!! lekker genieten van het feit dat L. op de opvang is en jij tijd voor jezelf hebt!!! meimamma wat kl*te dat je nu boven weer moet stofzuigen... hier ligt alles iedere keer onder de pollen-stof marjan succes in het zkh!!! dit is de 2e keer dat ik een migraine aanval heb tijdens deze zw. de 1e keer lag de kleine man ingedaald en nu?? hopelijk zegt het ook iets aukje veel plezier bij de vk! en heeft ze zelf nog niets aangegeven over het overtijd lopen? die info kregen wij toen we ook de info kregen als je de 37 weken had gehaald en weeen kreeg...
Ik moet vandaag wel rustig aan doen... want ik heb gister het hele huis gedaan, dus ik kan eigenlijk niets meer doen, haha. Maar ik heb nog helemaal niets gehoord over overtijd lopen. En nu wil ik het wel even weten, ik wordt liever niet met 42 weken nog doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Hmm, nou nee! Wel heel erg lief aanbod, haha. Maar ik ga het toch eerst maar afwachten... ik ben alleen zo ongeduldig!
Hoi allemaal! Lekkere buddy ben ik... ik word net pas wakker en zie het smsje van Monika, waar inderdaad precies hetzelfde nieuws in staat wat Meimamma gelukkig al gepost heeft! Nogmaals gefeliciteerd Monika!!!! (en monikaman natuurlijk ) De eerste jongen in het rijtje.. of vergis ik me nu? Oh nee, Sem van de tweeling staat er natuurlijk ook al, maar ik weet niet of ik de rijtjes nu door elkaar haal... Muts, wat sh*t die migraine-aanval! Flower: ik begrijp dat je gespannen bent na de vorige keer met die nare prik! Maar zij weten daar inderdaad ook van, dus zullen ze wel 10x meer opletten, toch? Wat waren er veel meiden wakker vannacht!! Hier zomaar doorgeslapen tot een uur of zeven, toen moest ik een plas, haha, maar daarna weer in slaap gevallen gelukkig. Daarnet lag ik alleen nog maar te draaien om een pijnloze houding te vinden, maar dat lukte niet meer, dus toch maar eruit. Vriend heeft vrij vandaag. Gezellig! En om 12.30 moet ik bij de bekkenknakker zijn. tot later!
nee hoor sanny de zoon van monika is de 3e... lynn heeft gister in het bevallen-topic gepost dat zij is bevallen van een zoontje.... en aukje wat heb je in de planning staan??? blegh heb nogsteeds last van die pizza vannacht... hmm nu lijkt het net of ik vannacht pizza heb zitten eten....
Monika en Monikaman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gabriel. Mooi gewicht voor 36 weekjes. Nu lekker genieten en laat je maar lekker verwennen.
Mijn planning: Nog 1 wasje ophangen, kaart op de bus doen. Op mijn kont zitten, ga denk ik nog badderen, even een uurtje tukken. Vanmiddag naar de VK en aansluitend nog even boodschapjes doen. Ohja, ik kan natuurlijk ook nog met het fotoalbum bezig! En jij muts? Enne lekker toch Pizza??
jaaaa aukje het fotoalbum!!!! normaal vind ik pizza wel lekker maar de laatste 3 keer had ik er al een brandende slokdarm aan overgehouden (gelukkig geen maagzuur oid)... maar dat ie er vannacht weer uitkwam vond ik echt niet prettig!!!
@Meedje; Mn man werkt in de Horeca (Op schiphol) en heeft normaal wisselende diensten. De ene week avond en de andere week ochtend, heel af en toe een tussendienst wat gelijk staat aan kantooruren. 'Snachts is hij gelukkig altijd thuis. Maar ze hebben hem deze maand alleen voor de ochtend ingedeeld want dat is het makkelijkste voor als hij ineens weg moet omdat ik aan het bevallen ben Nu moet die arme man wel 5dagen per week om 4uur naar zijn werk.. Maar dan is hij wel lekker rond 2uur thuis! @Flower; Begrijp dat het nu spannend is hoor.. Het komt allemaal helemaal goed! @Monika; GEFELICITEEEERD! Wat een mooi gewicht en een mooie naam! Zo, wie volgt?
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 27-04 La Palma Afspraak Verloskundige 28-04 Bloemmm Controle Gyn (Als alles goed is na deze afspraak terug naar mijn verloskundige) 29-04 Meimamma controle gynaecoloog 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! 13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr) 20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr) 24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr) 27-04-2011 - 36w4d - Monika - Zoontje Gabriel (3150gr) 3 meisjes 1 jongen
Hahahaha nee hoor! Hoop trouwens inderdaad niet dat Romy nu ziek wordt.. Is niet de bedoeling.. Hoe reageert ze trouwens op haar broertje die op komst is? Heeft ze het allemaal een beetje door?