Jeetje Jomi, wat ontzettend vervelend zeg.. Ik gun het je zo! Wat zal ik blij voor je zijn als je eindelijk positief test.. *knuf!!*
ik duim ook voor je jomi ..!!!! he meiden dit topic kan bijna gesloten worden he of blijven we voor altijd zwarngerschap clubje haahhahah
Joehoeee ik kom even zeggen dat hier alles nog steeds rustig is. Ik trek morgen de gyn aan zijn oren en ga daar niet eerder weg dan dat hij me nog een keer gestript heeft... Ik ben er zo klaar mee!!!
@meimama; wat een schattige foto! zwijmel zwijmel,, vind het nog steeds zo een wonder om naar te kijken van die pasgeboren babytjes. @sq; ben je al bezig??? haha, hoop voor je van niet, het is veel te warm, doe morgen dan maar. hier vanmiddag naar de supermarkt geweest , dacht ff snel iets te gaan halen. wordt ik gewoon 5x!! aangesproken in de winkel; ohh wat een schatje, hoe oud is ze, klein popje he, hoe heet ze, hoe gaat het.. gewoon allemaal wildvreemde. ikke natuurlijk stralen!! ze lag ook zo lekker vredig te slapen in de maxicosi, zag er echt super lief uit al zeg ik het zelf. hier vandaag heeft ze van de 5 voedingen 3x gespuugd waarvan 1x zoveel dat er denk ik de halve fles uitkwam en ik haar heb moeten omkleden. vervolgens had ze een spuitluier dus weer omkleden en alles ligt nu nog in een sopje. heb er nu geen zin in om te wassen , doe ik morgen wel. het was echt ook heel waterig meer diarree achtig.
hier vandaagnaar het cb geweest, hier in onze nieuwe woonplaats, met de twee jongetjes, was toch wel wat onwennig alles zo nieuw maar de gehoortest was prima, en meneer is op 3 weken 3 cm gegroeid en een halve kilo aangekomen, dus prima en de arts vond hem ook goed alert en sterk in zijn nek. En natuurlijk eeb knap ventje maar goed dat zegt ze waarschijnljk tegen iedereen nog ff een dikke knuf voor palma! en hopelijk snel actie bij sq, dan kunnen we verhuizen!
meimamma wat lief!!! ja bloemmie dat is een standaard speen.... jomi wat vervelend meis... sterkte!! snieke komen ze nie tbij je thuis voor de gehoortest? hier werd eerst de gehoortest gedaan en toen de hielprik.... haha senna zo sta ik iedere ochtend en middag op het schoolplein met allemaal verliefde moeders sq succes morgen bij de gyn!! enne voet bij stuk houden hoor!! zie nu dat je al over de 40 weken bent dus hij kan niet zeuren dat het niet kan... en anders gewoon aangeven dat het lichamelijk veel te zwaar wordt~~~
Hier heeft Luna net 20 min aan 1 borst gedronken lugt nu voor pampus te slapen op mn borst. om 17.40 uur had ik dr gevoed toen heeft ze 20 min uit beide borsten gedronken. Nu tegen 1 uur eens kijken of ik mn borst waar nu niet uit gedronken is nog aan dr kwijt kan en dan sllaapt ze hopelijk net als vanmorgen door tot half 8.....
Heb net Mira gevoed en wacht nu op een boertje! Ze heeft 120cc op!! Hoop dat ze nu een tijdje zal slapen, dan kan ik ook bijtanken. &ik ben vandaag jarig meiden.. 22 alweer!
Gefeliciteerd Bloemie met je verjaardag. En wat ben je jong! Eigenlijk moet je U tegen mij zeggen hoor! Hahhahaha, grapje Update over Samuel;h vandaag de hele dag mooie temperaturen gehad, alleen in de avond iets verhoging. Hij heeft zich ook weer voor het eerst ZELF gemeld voor een flesje, dus zo merk je aan hem dat hij opknapt. Nu is hij klaar wakker ( overdag altijd pitten ) dus het gaat gelukkig beter. Kolfen ging moeiljk, maar ik was zelf niet lekker en stress, maar nu komt er weer voldoende uit! Ik geef even geen bv, alleen afgekolfde melk. Zodat we kunnen zien wat hij binnen krijgt. Nou fijne dag allemaal kisss
Wat lief van jullie meiden! Bedankt!! @Palma; Wat fijn dat het zo goed gaat met U gaat.. Haha nee grapje. Begrijp dat kolven moeilijk gaat in zo'n situatie.. Ben heel blij dat Samuel het zo goed doet,. Arm klein ventje, hij moet snel beter zijn hoor, anders is zijn buddy tante hier heel verdrietig! Voedingstijd hier! Ze valt op de helft van de fles gewoon in slaap
Gefeliciteerd met je verjaardag bloemm! Hier heeft Gabriƫl weer iets nieuws uitgevonden. Na het boeren met de laatste boer ongeveer 2 mondjes teruggeven. Vraag me af of ik dan niet te veel geef, of dat het iets anders is. Hij krijgt overigens nog altijd hetzelfde als een week terug. Lijkt me dus niet te veel
Happy Birthday Bloemmie!!! Enne wat ben jij nog piepiejong!!! Monika het is helemaal niet erg als ze een mondje of 2 teruggeven... zolang het niet met een golf eruit komt is er niks aan de hand!!! Palmpje fijn dat het beter gaat met je kleine mannetje!!! Hoe voel je jezelf?? K. heeft gister om 18.00uur 120 cc gehad en die hoorden we pas om 1 uur vannacht weer... en vanmorgen om half 6 Uiteraard begon ie te mopperen toen we net op school stonden... en in de auto was ie weer stil maarja half 9 was ook voedertijd... SQ hoe laat moet je naar de gyn???
la palma.... ik zou niet kolven hoor.... als je S weegt voor en na het voeden weet je precies hoeveel hij binnen heefdt, hij krijgt wrs kwalitatief betere melk als hij zelf drinkt en het geeft extra geborgenheid en troost..... heeft het zh je dit geadviseert? in het zh zijn ze leken op het gebied van bv... krijg je vaak verkeerde tips.... en een weegschaal hebben ze wel in het zh....als je het zelf prettiger vind zo moet je het natuurlijk zo doen hoor dan heb ik niks gezegd.... heel veel beterschap voor S! Bloem gefeliciteerd..... weg ben ik weer......
om 16.20 heb ik vandaag de afspraak staan. Vannacht uren wakker gelegen vanwege een drukke baby die een feestje gaf in mijn buik en dat deed soms best pijn. Hier rommelt het wat maar niks serieus helaas.