ben benieuwd wat ze vanmiddag te vertellen hebben sq. bloemm; proficiat met je verjaardag!! en idd wat lekker jong. hier is dewi al een uur zeer onrustig, allemaal op en neer aan het gaan met haar armen en benen en een beetje aan het mopperen. maakt niet uit wat ik doe ze gaat gewoon door. iemand een idee wat het is?? ze heeft om 09.00 haar voeding gehad dus lijkt me niet dat het nog daar door komt toch??
spanned sq owww mutsyyy ik heb vanacht over je gedroomd hahahahahahahhaha en over je kleine man dat ik op kraamvisite kwam en niet mocht kijken heeel vaag
whahaha ja dat is wel heel erg vaag!! jij bent altijd welkom... mag naar m kijken... en zelfs vasthouden!!!
hahaha echt waar je man kwam er ook in voor en het was een heeeel hoog huis met veel trappen en je was moe ofzo dus ik zeg ik ga je houd me niet tegen je man mij tegen houden hahahahhahaha
whahaha flower gekkerd!! SQ lijkt het op hele erg menstruatiekrampen? en komen ze regelmatig? ik hoop dat het een voorbode is dat je snel je kleintje in je armen mag houden!!
SQ: Veel succes vandaag bij de Gyn! Hopelijk betekend de buikpijn iets! LaPalma: Succes en beterschap daar in het ziekenhuis! Meimamma: Wat een mooi meisje is Luna! 1,5 uur persweeen wegzuchten lijkt me zeer vervelend, ben benieuwd naar de rest van je verhaal! Senna: Jij gaf toch geen BV?? Als je dat wel geeft kan het natuurlijk best zijn dat Dewi weer trek heeft. Maar het klinkt ook wel als krampjes, heeft ze daar veel last van?? Mutsevluts: Jullie mannetje kan dus ookal lekker veel tijd tussen de voedingen laten! Flower: Ik zag foto's volgens mij op hyves van je nieuwe kapsel, erg leuk!! Meedje: Zie dat je online bent, is bij jullie ook alles goed? Hier een heerlijke nacht gehad, Jarin had om 22.00 uur voeding gehad en kwam pas weer om 6.45!! Echt geweldig! Hopen op weer zo'n nacht, maar dat doet ie meestal niet twee keer achter elkaar. Maandag moet ik met hem naar het CB, ik weet wel dat hij goed gegroeid is, dat kun je aan alles zien. Maar ben heel benieuwd hoeveel hij gegroeid is!
Even vraag hebben jullie dat ook.. Aiden komt overdag ookweleens na 2 uur en dan heeft hij echt honger ik geef hem dan ook naar anders blijft hij huilen.... Terwijl die savonds langer er tussenlaat
Ja Flower hier ook. Hij kan makkelijk om de 4 uur eten en soms ook om de 2 uur en dan drinkt hij de fles ook echt leeg. Ik geef het hem ook gewoon, omdat ik weet dat hij het niet regelmatig doet. Gisteren ook. Kwam hij na 2 uur alweer, fles gegeven en de volgende voeding was pas 4 uur daarna weer.
@Muts, ja het lijkt inmiddels steeds meer op menstruatiekrampen die wat pijnlijker/vervelender worden, maar echt regelmaat zit er nog niet in. Soms houd het 1 minuut aan en dan is het weer een poos weg en de andere keer houd het bijna 2 minuten aan... Dus het is nog erg onregelmatig en weet niet wat ik er van denken moet. En zodra het af gezakt is begint die kleine druk te bewegen... Liefs
SQ dat klinkt toch echt al als weeen. De kleine beweegt daarna omdat ze tijdens de 'wee' niet kan bewegen.
Flower: Hier zit er ook veel verschil in tijden tussen de voedingen, maar ik geef BV op verzoek. Dus ik denk dat het anders is als FV. Maar FV mag toch tegenwoordig ook op verzoek? Als hij echt honger is en daarna weer tevreden zou ik het denk ik maar gewoon aanbieden. SQ: Is misschien wel een begin als ik het zo lees! Spanned! Hier had ik ook wel bewegingen tussen de weeen door.
Nou ik hoop dat dit het begin is... Dan mag het van mij gauw doorzetten en regelmaat er in komen... Dan kan ik de afspraak met de gyn straks overslaan en meteen door naar de verloskamers whahaha! Zou het wel een goeie grap vinden dat ik vlak voor die afspraak af zeg omdat het begonnen is whhahaha Allemaal duimen!!!
ik geef altijd op verzoek heb ik met romy ook gedaan altijd en die is groot geworden hoor hahahaha dus hij heeft net gehad en nu ligt hij te kijken in zijn box en geluidjes te maken
@Flower, Mira komt ook wel eens om de 2uur hoor. Net als je zegt; meestal is dat overdag! Dan geef ik haar ook gewoon. Ik hou wel steeds bij hoeveel ze drinkt. @SQ; Ooooooh dat klinkt goed! Mira bewoog ook veel tussen mn weeën door. Ik duim voor je!!!! Hoop echt dat het nu goed doorzet @Aukje; Wauw, wat heeft hij goed geslapen zeg! Dat mag Mira hem wel nadoen van mij Manlief komt zo thuis van werk en gaat eerst nog even taart voor ons halen. Ik vier het pas van het weekend, maar saampjes een taartje eten vanavond is wel zo gezellig Vinden jullie me echt zo jong? Valt wel mee toch Mijn prinsesje is weer heel zoet vandaag (even afkloppen). Ik heb het hele huis al kunnen doen. Stofzuigen, dweilen, 2 wasjes gedraaid, badkamer helemaal schoon, beddengoed gewassen en nieuw opgemaakt, Mira's kamer helemaal schoon, keuken gesopt en nu kan ik straks douchen en hangen op de bank. Heerlijk!
ff vlug voordat ik naar school race! SQ klinkt echt alsof het begonnen is!! zo was mijn nacht ook (vanaf 2.14uur) en om 8 uur smorgens begon het echte werk flower hier ook voeden op verzoek.... ene keer komt ie na 1,5 uur/2 uur al en andere keer laat ie er makkelijk 5 uur tussen zitten...
sq; spannend!!! hier is dewi nog steeds onrustig en is dus nu al de hele tijd aan het spoken, nog steeds zeer veel maaien met de armen en benen. voeding van 13.00 ging er goed in, 135 cc op. zullen dat dan krampjes zijn? ze trekt niet dr benen in ofzo. heb haar nu maar in bed gelegd en strak ondergestopt. hopen dat het werkt. wil nu wel ff rust hoor, zit er al een paar uur mee te fiepen maar niks helpt.
ze slaapt!!!! stttt heb trouwens net emails ontvangen van etos en prenatal om de babydoos op te halen. ben benieuwd wat er in zit. doos van de plus supermarkt was wel nuttig. moet ook nog naar de jan linders, daar heb ik toevallig ook vandaag de kaart van ontvangen om het babypakket op te halen.
nou het slaapje was van korte duur, na 10 min was ze weer wakker. heb toch maak voeding aangemaakt en ze dronk 130 en toen nog aan het zoeken dus nog 30 bijgemaakt en daar heeft ze de helft van op. heb haar nu in de box gelegd met de muziekmobiel aan en hoop dat ze nu toch echt even gaat slapen. ik ben nml ook wel toe aan een siesta, maarja manlief komt zo thuis dus dan gaan we weer eten dus kan zo gaan koken. pff wat een dagje. hoop dat ze morgen weer wat rustiger is, dan kunnen we ook de babypakketten gaan ophalen want zo heeft het geen zin om haar mee te nemen. ik hoor al dat de box niet werkt, ze is weer aan het huilen. zal haar eens laten doen voor een minuutje of 10...