Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Bedankt voor de tip! Als de speen niet werkt ga ik dat proberen.

Gisterennacht sliep ze zo goed, dat kan ik nu helaas niet zeggen..
    Ze drinkt steeds haar fles maar tot de helft waardoor ze om de 2uur wakker wordt! Pffff ben helemaal vermoeid. Nu slaapt ze, maar er zit WEER 50 van de 100cc in haar flesje.. Dus ze zal wel weer komen over 2uur.....

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Asje bloem ik gaat een poepbroek doen en daarna weer tukken knuffffieeee

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Trusten Flowerdepowerrrrrrrrrrr!

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dankjulliewel meiden. Ik voel me ontzettend gesterkt door jullie steun. Vannacht van 12 tot 4 geslapen en daarna klaar wakker hahaha... Dus ik zal de adrenaline van de bevalling straks wel nodig hebben. Zo eerst even bellen of we meteen om 8 uur terecht kunnen. Het wordt mooi weer vandaag dus een prachtige dag om geboren te worden inderdaad. Ik heb al even lekker gedoucht en ook al voel ik gezonde spanning, ik heb er ook wel weer zin in, want ik ben zo benieuwd naar onze kleine!!! Nou meiden als ik de gelegenheid heb laat ik straks in het ziekenhuis nog wat van me horen en anders sms ik wel naar aukje83!!!

Liefs

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    sq; spannend!!!!!!! heeel veeeel tja hoe noem je het eigenlijk?? succes/sterkte/plezier vandaag en zet hem op!!

@bloemm; valt mira echt in slaap als ze de helft op heeft of wordt ze dan na 10 minuten weer wakker?? dewi heeft hier nml een handje van weg. we moeten haar tijdens de fles echt stimuleren om die op te drinken, dus op de wangetjes tikken, onder dr voetjes kriebelen, handje masseren of haar even wegleggen plat op de bank. dan wordt ze weer wat wakker. want anders drinkt ze ook de helft en dan na 2 uur idd weer willen.

@joyce; wat een lieve en mooie foto's!

@marjan; fijn dat de echo/controle goed waren , wel balen van dat schimmeltje, maar dat is op zich toch zo over?

hier heeft dewi gisteren om 21.00 de laatste fles gehad, ze is toen rond 23.30 in slaap gevallen en kwam vanochtend om 05.45 dus echt top! maarja die had gisteren natuurlijk de hele dag niet geslapen, arme meid zal doodop zijn geweest.
    ik ga kijken of ik vandaag de boxen kan gaan ophalen.
    weet niet of die van de jan linders op voorraad zal zijn, bij de plus moesten ze die nml bestellen en die kwamen ze ook bezorgen.
    felicitas; volgens mij heb ik daar niet doorgegeven dat ze geboren was, die namen zelf telefonisch contact met mij op.

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nou ik lig er klaar voor. Ik lig nu aan ctg en vk breekt straks mijn vliezen en dan kom ik direct aan infuus met opwekkers.

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ohhh sq today is the day! ga hier vandaag vaak ff spieken...
    je hebt iig wel een mooie dag, tis hier stralend weer!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Succses sq denken aan je

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Senna; Ik heb echt alles geprobeerd, maar ze vertikte om de rest op te drinken..
    @SQ; Jeeeeeej! Het is eindelijk zo ver!! Ik denk aan je, je kan het!

En toen was mijn prinsesje alweer 1maand.. De tijd vliegt!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    SQ succes!! je kan het meid!!

bloemmie gefeliciteerd dat Mira alweer 1 maand is... pff waar blijft de tijd!! lijkt wel gister dat je bevallen bent...
    enne let je wel op de speen dat je er 1 voor de brede fles koopt ;)

zo ik ga zo ff richting kruidvat... nieuwe luiers halen en kijken wat de s-fles daar kost... (15 euro bij prenatal vind ik toch best aan de prijs)...

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dit heeft ze gedronken vandaag....
    01.45; 70cc
    04.00; 70cc
    06.00; 70cc
    08.00; 30cc

Weten jullie trouwens hoeveel een baby van 3,5 kilo per dag aan flesvoeding mag?

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja bloem daar is een rekenmethode voor:
    150ml x gewicht gedeeld door aantal voedingen...
    K. is nu ongeveer 4 kilo dus 150 ml x 4 / 7 = ongeveer 85 cc per voeding (maar daar heeft ie veeeeeel te weinig aan!!!)
    ik denk dat je meisje gewoon neemt waar ze genoeg aan heeft....

enne als je haar tussendoor nou eens verschoont zodat ze wakker wordt? K. heeft af en toe ook dat ie na 80 cc in slaap valt maar dan laat ik m boeren en probeer het nog een keertje....

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Muts; Ja ik had al op Google rond gekeken en zag dat ik er een voor de brede fles moest hebben. Het rare vind ik alleen op de speen die nu op haar fles zit staat een grote S!?
    Ik geloof dat wij 'm voor 9 a 10euro hebben gekocht bij de kruidvat, maar weet het niet zeker. Het lijkt inderdaad gisteren dat ze geboren werd.. Ze wordt zo snel groot! Ik wil weer terug naar 1mei..

*DuimerdeduimvoorSQ!!!*

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dankje Muts! Dan kom ik bij Mira uit op 75cc. Alleen drinkt ze gemakkelijk 120! Alleen vandaag dus niet.. Maargoed..
    Nee ik heb echt alles geprobeerd.. Ook verschonen en een boertje laten en dan weer proberen. Ze doet haar lippen niet eens van elkaar, terwijl ze me gewoon aankijkt :D Als ik het in haar mond stop sabbelt ze 1keer en dan loopt het langs haar mondhoek er weer uit en is ze weer aan het slapen.

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Sunnyqueen: Heel veel succes, duimpjes draaien!

16. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    tja bloemm als ze gewoon niet wil dan zal we wel geen hongerige dag hebben ofzo. dewi zat rond de 4 weken op 60-80cc dus ongeveer hetzelfde, daar heeft ze vrij lang opgehangen. nu de laatste dagen zit ze op 120cc en dat drinkt ze ook niet altijd op.

op het pak van nutrilon staat tot 3,5 kg 6x90cc en van 3,5-4kg 5x120cc
    denk dat dewi bijna op de 4kg zit en dan zou ze 5x150cc mogen maar dat ga ik echt nog niet proberen, dan kan ik het continu weggooien.
    ieder kindje heeft toch zn eigen drinkschema en die van mij is geen zuipschuit.
    ga er zo een voeding in proberen te krijgen als ze wakker is en daarna de boxen ophalen.
    heb hier nu bonjovi opstaan en dan valt ze altijd in slaap! ben nogal een bonjovi fan en heb de hele zwangerschap die dvd opgehad dus denk dat ze er ook aan verslaafd is haha, een rockbaby!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga voortaan ook 60 of 90cc maken, want nu gooi ik ook alles steeds weg. Als ze meer wilt dan maak ik er gewoon nog een.
    Ze zit blijkbaar gewoon vol want ze slaapt wel heel diep, alleen niet voor heel lang.

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben ook op zoek naar een s-fles, de goedkoopste was 8,49, maar blijkbaar kan het ook veel duurder.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeeeej dames nog 1,3 kilo en dan ben ik 15 kilo minder...
    Ik woog voordat ik zwanger was 125 in de zwangerschap niks aangekomen en na de bevalling woog ik 115 dus 10 kilo afgevallen...
    Nu woog ok vanochtend 111,3 nog 1,3 kilo en dan ben ik bij me eerste streef 110
    Dan wordt me tweede treef 99,9

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wow dat is erg netjes zeg!

Deel Deze Pagina