sq succes... ik denk een jongen!! wij hebben trouwens voor de BPA vrije fles gekozen omdat BPA een kankerverwekkend stofje is en er in beide kanten van de fam komt kanker voor... owjee alarm uit de box
Goed dat ik dat weet, ik moet nog boodschappen doen voor mijn verjaardag. beter vandaag doen dus, of vrijdag ochtend.
Spannend SQ! Hoi meiden, hoe gaat het hier? In het ziekenhuis wel goed. Samuel knapt aardig op! Hij heeft geen koorts/ verhoging en hoeft niet meer aan de monitor. Wel krijgt hij nog een infuus en soms antibiotica. Ze denken aan een Ecolli bacterie. In dat geval is de behandeling bijna klaar. Maar het kan ook streptokokken zijn en dan moet hij nog tot zondag aan de antibiotica. Gelukkig waren we er op tijd bij, want in het geval van streptokokken kon het binnen 24 uur fataal zijn. Zijn hartslag was de opnamedag 200 terwijl het tussen 100 en 120 hoort te zitten. Al met al ERG heftig, maar we zijn dankbaar dat het nu weer vanouds goed gaat met onze prins
Morgen is Hemelvaartsdag, dus ga er maar van uit dat het grootste deel van de winkels dicht zal zijn... op wat meubelboulevards na. Hier moeten ook nog boodschappen worden ingeslagen. @SQ: zet m op, ik hoop dat je wat baat hebt bij het morfinepompje en dat je vlot mag gaan genieten van jullie wondertje!
hier is de supermarkt morgen van 12 tot 5 geopend morgenmiddag dus ff met de mannen langslopen als manlief met zn moeder naar het ziekenhuis gaat en ik naar huis loop..... K. is beetje ziekjes... heeft neus redelijk dicht zitten en loopt zo zn keeltje in.. hij hoest dus steeds en af en toe kokhalzen ook steeds beetje hoesten...
@Palma; Fijn dat het beter gaat met Samuel.. Hoop dat jullie snel naar huis mogen! @Muts; Arme K. Zielig he als die kleintjes ziek zijn.. Meiden is dit de goede Johannesbroodpitmeel? NATUFOOD johannesbroodpitmeel | DA Drogisterij Parfumerie De Lekpoort *Ben benieuwd naar SQ!!!*
Nieuw buddybericht van Sunnyqueen: Ze heeft vanmiddag een morfinepompje gekregen, dat hielp eerst goed. Daarna een ruggenprik gekregen omdat de ontsluiting niets opschoot en Sunnyqueen kapot was. Toen op de zij gaan liggen en inmiddels heeft ze 9 cm ontsluiting! Ik heb haar heel veel succes gewenst met de laaste loodjes van de bevalling, en hoop dat het laatste stukje voorspoedig verloopt! Wanneer er meer nieuws is zal ik het melden.
Bloemm: Je kunt wel nutriton gebruiken bij Friso voeding is geen probleem. Nutriton kun je kopen bij alle supermarkten waar ze ook babyvoeding hebben.
oeoeh spannend voor SQ!!!! aukje thanks voor de tip! ik wist het niet... ik gebruik ook Friso en zat echt te bedenken wat de goeie is.... Kootje heeft zichzelf en mij net helemaal ondergekotst... arm hummeltje!!! Daarna lekker in bad gedaan en hij vond het heerlijk (normaal jammert ie in bad)... Hij ligt nu in de box te mopperen en te slapen en weer te mopperen...
Ik geloof dat ze 'm van Friso ook hebben; http://www.frisokindervoeding.nl/310/flesvoeding/flesvoeding/friso-comfort-opvolgmelk.html Dit is toch hetzelfde als Nutriton neem ik aan? Jeetje, ik merk echt dat ik gewoon NIETS weet. Terwijl ik zoveel opgepast heb en op de kinderopvang heb gewerkt. Haha
Ach bloem over een tijdje ben jij ook ervaringsdeskundige. Twee jaar geleden wist ik nog niet eens wat een hydrofiel luier was. En ik had me ook niet gerealiseerd dat een baby 8 keer per dag eet, en dus dat je ook 's nachts je nest uit moet