SQ: Hahahhaha, zwanger met je kat en rond dezelfde termijn uitgerekend. Wat grappig zeg. Welk boxkleed van prenatal heb je? Ik heb 1 van Nijntje en 1 goedkope van de kruidvat. Nou ja, we zien het wel. Meedje; dikke knuffel voor jou. Hopelijk slaap je snel beter. Dat is echt balen hoor! En dat slapen ga ik ook herkennen Steeds een plasje doen. En dan word ik wakker heel makkelijk en in slaap komen is dat weer een stuk moeilijker. Heeft je VK misschien tips voro je? Buddyberichtje; ik hoop ook voor haar dat het vanzelf allemaal op gang gaat komen Ik woon trouwens in NH! Hahhahahaha. Ik heb ze gisteren bij Etos gekocht. Per zakje 1 euro omdat pasen al voorbij is. Hihihih. Maar ik zal een eitje bewaren voor jullie
Dank jullie, het is niet alleen slapen, ook hoofdpijn, onrustige benen, vocht vasthouden,pijnlijke harde buiken en krampen en kom bijna de deur niet meer uit. Ach, het zijn de laatste loodjes, ik weet het, maar ben er gewoon even klaar mee. Kan morgen wel weer anders zijn als ik beter geslapen heb. Denk voor iedereen wel herkenbaar. @ palma Ja nh is een beetje te ver rijden.... Loop in het ziekenhuis en niet meer bij de vk. In het ziekenhuis vinden ze dat ik nu al lang genoeg met klachten rondloop(vanaf 34 weken) en gaan volgende week kijken of ik inleidbaar ben.(maar ja, wat de ene dokter vind, vind de andere weer niet, dus blijft afwachten.) @ sunnyqueen, ik denk dat ik er met de baby juist minder vaak uit hoef, nu 8x per nacht om te plassen en dan vaak nog 1 of 2 keer om te douchen zodat ik weer in slaap kan komen(door vocht in benen hele onrustige benen en een warme douche is enige dat helpt) En standaard om 7 uur klaar wakker en niet meer kunnen slapen(en soms wat eerder) als baby 5x per nacht wakker wordt voor een voeding kan ik meer slapen... Straks heb je kittens in je box liggen ipv de baby
@SQ; Hahaha wat grappig dat jullie ongeveer rond dezelfde tijd zijn uitgerekend @Meedje; Hoop dat je vannacht wel je rust kan pakken... Is heel vervelend niet kunnen slapen! @Marjan; Ik hoop dat het vanzelf doorzet.. @Palmpje en haar zakje eitjes; Grrrrr ik wil ook! Hihi. Ik ben gek op bietjes, maar let maar niet op mij want ik ben een alles eter Ik ga aan het eten beginnen, manlief heeft honger..
Hallo Meiden, Hier eerst even ego: Ik kom net terug van de VK. Controle was weer goed, en de kleine heeft op de valreep besloten om toch in te gaan dalen. Lag hij vorige week nog volledig beweegelijk boven het bekken nu ligt ie vast in het bekken! Ben ik best wel blij mee. Ik moet volgende week weer terug, dan gaan ze strippen. En ik krijg sowieso nog die week (dus donderdag of vrijdag) een CTG en echo bij de gyneacoloog mocht ik dan nog niet bevallen zijn. Daarmee wachten ze dus niet tot 42 weken. Ben wel blij dat er dan goed gecheckt wordt of er nog voldoende vruchtwater is, en of de kleine het nog goed heeft daarbinnen. Ik reageer later weer even op jullie!
Trouwens nu zei de VK dat het strippen bij een tweede juist succesvoller is als bij een eerste kindje. Laatst hoorde ik het andersom, dus dan is dit beter!
Meedje wat jij zegt klinkt zooooo herkenbaar! Hier het zelfde verhaal! Ik ben er ook zooooo klaar mee! Bloemmie lekker bietjes! Marjan hopelijk dient die kleine zich eerder aan meid Mutsy arme jij daar zit je dan alleen te zitten zonder je grote knul! SQ wat toevallig van je kat straks samen puffen ahahah! Goed idee van die doos trouwens! Palma paasei monster Klinkt heerlijk maar die verrekte maagzuur! Hier net 3!!!!! uurtjes liggen tukken. Wat heerlijk! Alleen dat opstaan auw auw auw! Tis net of die kleine breeduit ligt waardoor ie echt in de weg zit! heel fijn Gelijk maar lekker warm gedoucht, mn schoonvader komt zo met de auto van R zn jongste zusje want die heeft ALWEEEEER!!!!! wat aan de auto waar R naar moet kijken. En dan gaan wij naar mn schoonouders en daar eten. Lekker makkelijk
Hier de hele dag bezig geweest eerst opzoek naar een zonnekap voor de maxicosi nou sirieus babypark is zo grote winkel maar ze hebben niet eens een zonnekap in de winkel liggen pffff dus door naar beverwijk babydump die had hem wel jeeeeeeejjjjjj nog een bijpassende paraplu gekocht ook auqa blauw joehoeeeee.. Daarna boodschappen gedaan denk de helft vergeten te hebben ach jaaaaaaa hoest verdee hier dames
Flower was je in Wormer naar de Babypark? Ik woon daar letterlijk achter (2min met de auto). Kon je even een kopje koffie komen doen Wij hebben lekker vroeg gegeten. Nu ga ik de hele avond bankhangen
Ja bij die verschrikkelijke grote afschuwlijke zaaak jeetje wat een stomme winkel zeg bah... En ze hafden het niet eens hahahha.. He had ik zo een kopje koffie kunnen doen hahahahahahah... Owww ik ben zooo moeeeee maar meer lichamelijk moe romy gaat straks naar bed na het eten en mama gaat lekker douchen en ook op bed tv kijken ben gebroken... En heb erge zenuwen hahahahahahahha echt heeel erg
Zooooo vandaag weer goedgekeurd. Frummel doet het prima en doc was erg tevreden. Inwendig onderzoek.... er was wel wat maar te weinig gebeurd, baarmoederhals was nog niet helemaal verstreken... en een vingertopje opening dus was het "beter" om te wachten t/m maandag om te gaan inleiden, in de hoop dat frummel zichzelf nog aandient in de komende paar dagen. Zaterdag nog weer langskomen voor een CTG ter controle. Dus maandag is D-day hier.... en dan kijken of frummel maandag wil komen of dat het alsnog dinsdag wordt... dat was toch wel de ervaring van de arts.... Ene dag starten met inleiden en grootste deel van de moeders bevalt de volgende dag pas. Mn moeder vanmiddag gebeld met het verzoek of ze vanaf zondagavond dan onze kant op kon komen ivm opvang van M.ariëlla en dan tm dinsdag. Opa is woensdag jarig (als hij dat nog haalt ) en mn zusje had ook nog hulp ingeroepen voor de komende week.... dus het was allemaal even puzzelen. Nu belt ze net op dat ze een telefoontje hebben gekregen dat pake toch wat slechter ging, dus alles is nog onduidelijk. Mn ouders zouden vanavond nog naar de pake/familie rijden ipv morgenochtend, gewoon voor alle zekerheid.
jeetje marjan wat een heftigheid allemaal!!! heel erg veel sterkte!!! enne kan M. niet naar de buurvrouw??? bloemmie bietjes is hier simpel: potje open draaien hahaha!! palmpje eet smakelijk aan je eitjes heb je nog een nieuwe buikfoto gemaakt? (je zou een andere maken met een ander jurkje ipv die zwarte).... flowerpower meissie we denken aan je!!!! gaan heeeeeeeel erg duimpjes draaien!!! babypark vind ik ook een k*twinkel hoor... oeh meimamma lekker toch dat je 3 uur hebt liggen slapen.... hier vanmiddag ook dik 2 uur in bed gelegen (normaal op bed met een fleece deken)... manlief maakte me wakker "schatje ik ben thuis" haha sq wat grappig dat je gelijk met de poes zwangert... laten jullie haar hierna steriliseren??? fijn dat het boxkleed van prenatal past!! meedje meis sterkte! gewoon vanavond al manlief thuis is ff lekker flink potje janken bij hem!!!!
Normaliter wel, maar die werkt op de maandag Dus we moeten het even bespreken en afwachten hoe alles gaat lopen.
Zo ik lig op bed tv te kijken heerlijk pffff.. Ben stresskipje heb ik alles check echt als jullie me tas zien gaan jullie lachen een hele grote mer hel veel erin hahahhaahhhahaha heel erg maar heb graag alles bij me genoeg truitjes voor mezelf enz...
@Marjan; Sterkte!! En hoop dat jullie een oplossing voor M. vinden. Waar zijn jullie allemaal meiden? Hier is manlief voetbal aan het kijken en ik verveel me.
Hier is man net thuis en heb net flink potje zitten huilen. Zitten nu beetje tv te kijken en straks douchen en op tijd op bed. Hopelijk morgen een dag met een frisse start. Fijne avond alvast.
wij gaan zo onderweg naar de vk.... heb de kleine hooguit 4 keer gevoeld vandaag en vanaf 17.30 uur niet meer.. normaal reageert ie heel goed als ik onder de douche ga of op mn buik druk maar nu niet... volgens vk hoef ik me niet ongerust te maken maar ze wil toch even voor de zekerheid controle doen..... hou jullie op de hoogte!!