Hopelijk is alles goed Muts! Succes bij de VK. Flowertje: Heel heeeeeel veel succes morgen! Ik denk aan je, zit morgen aan het forum gekluisterd! (mist ik zelf niet aan het puffen ben..) SQ: Wat grappig dat jullie samen zwanger zijn, haha! Wordt dan wel een drukke tijd! Bloempje: Gefelciteerd met je 37 weken! Goed man! Palmpjes: Hier ook paaseitjes, die van mij zijn heerlijk! Heb met hazelnoot en gewoon witte chocolade. Die van jou ook lekker? Wel een lieve VK! Voor de rest weet ik het niet meer. Ik ga zo op bed, heb zo'n mooi boek! Trusten dames!
Ik wil ooook! Mijn Beppe wordt morgen 89, dus dat is een leuk kadootje voor haar! *maar als je haar dat morgen verteld weet ze het vrijdag niet meer... dus vooral een kadootje voor mij*
@Jomi; Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Ik ga even een boekje lezen in bed en daarna slapen. Morgen om 9.00 controle bij de Gyn. Hopelijk is alles goed (vast wel) dan huppel ik daarna even langs de verloskundige. Jullie horen wel hoe het ging! Welterusten meiden! (Zal nog wel even komen kijken of er nieuws van Mutsje is)
En heel veel succes Flower.. Ik denk aan je! Kom ons wel vertellen hoe het met je gaat he! Dikke knuffel.
Uhhhh hebben we al iets van Muts vernomen?! Ik hoop dat de baby vrijdagavond komt. Na het huwelijk van Kate & William natuurlijk
Flowert.. is morgen de dag??? We denken aan je. Hier heb ik ineens scheuten in mijn rug.. Net rugpijn maar dan net intensiever en het komt en gaat. Tenminste. ik heb het sinds net pas door dat het niet constant is dus even kijken hoe lang dit gaat duren
Flower: heel veel sterkte morgen, hoop dat de artsen je nu wel in één keer goed kunnen prikken En ga morgen lekker genieten van je kleine ventje. Zit morgen aan het forum gekluisterd hoor, voor nieuws. @MUts: hoop dat je nog even wat kunt laten weten over jullie frutsel, maar wel eng dat hij niet reageert. @meedje: lekker laten gaan die tranen!!! Slaapze. @jomi: van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Aukje: jij gefeliciteerd met beppe, al zal ze daar zelf weinig van meekrijgen als ik je opmerking een beetje goed interpreteer @palmpje: gaat het doorzetten? Zit hier misselijk te worden van de botersnoepjes... en mn vent doet dus net t licht uit hier.... hinthint.... ik wil slapen kom je ook naar bed? Dussee.... ik ga afsluiten. Slaap lekker dames en tot morgen.
Tnks dames. .. Niks van muts gehoord ga haar nu niet mder sms is al laat.. Ik stuur haar morgen ochtend meteen een smsje... Pff ik kan niet slapen bah. ..
Grrr wat een nacht elk half uur wakker geweest terwijl ik helemaal noet zo erg zenuwachtoh ben maar toch wel me lichaam dan vooral ik blijf nu wakker val echt nooit meer in slaap. ... He bah het onweert hier en ik ben echt bang voor onweer jihihihihi.. Om 5 uur gaat ik even lekker douchen... Broodje eyen kan niet want mog vanaf 0;00 niks meer hebben grrrr.. Eneeeeee uuh muts volgende keer even sms maak me zorgen om je. . Wil ook even iedereen hier van de mei indiaanyjes bedanken voor alle steun.. Wat zijn we toch leuk samen he...hihi oepsie me maag knort grrrrr
Heb me gisteren geschoren bij me joanna maar is dus helemaal geirriteerd baal daar van grrr... Jeukt zelfs stomme scheren had het nooit moeten doen hihihi..