*wat een plaatje zeg* Sterkte met je herstel en GENIET van die mooie vent van je!! En ondanks dat jullie het niet makkelijk hebben omdat jullie niet je eigen plek/huis hebben zijn jullie echt ontzettend rijk met Romy en Aiden!!!
@Palma; Hihihihi! Lang leve de Blackberry Ik wil ook bevallen.. Zei het net ook al tegen Palmpje; Het is zo bizar dat er gewoon al zo'n heel mensje in ons zit. Ik bevat het soms nog steeds niet! Ik voel haar nu in me bewegen, maar is ze dan al zo groot?!?! Echt heel gek.. Ik wil echt dat ze er is....
Flower, wat een mooi manneke. Hoop dat de pijn en naweeën snel minder worden. Nu eerst maar lekker genieten.
Flower, Ro, Romy, van harte gelukgewenst met jullie zoon & broertje AIDEN. En wat een leuk, lief koppie heeft hij!!!! Ga lekker genieten en hoop dat je snel verlost wordt van je napijn en naweëen.
Ik dacht: tussen het schoonmaken door eeeeeven kijken of er al nieuws van Flower is... en jawel!! Supergefeliciteerd met Aiden!! En meteen al foto's! Wat een lief koppie en wat een leuk pakje heeft 'ie aan! Succes met de naweeën en we lezen snel hoe het allemaal ging!
Bekijk bijlage 146962 kijk wat een haar hhihijiji Zo lief van jullie hij is erg tevreden en slaapt al de hele tijd hij is zooo mooi.. Ik heb net een morfine prik gehad heerlijk.. Ik bloed noet veel ik zal morgen beetje vertellen hoe het geweest is enz..
Heb net de Hebamme nog maar even gebeld om door te geven dat ik in principe maandag zal worden ingeleid. Maar dat we nog steeds hopen dat frummel van te voren zelf besluit te komen. Nou ja, zegt ze, haal dan maar even 50ml ricinusolie bij de apotheek... doe dat in een bakje yoghurt, met twee uur krijg je "richtig Stuhlgang", maar het werkte ook goed in op de baarmoeder.... oftewel de befaamde wonderolie Ze had er goede ervaringen mee zei ze, dus als we dat wilden proberen dan kon dat. Mja als ik dan hier op het forum lees en ook op google dat het het risico op "vervuild vruchtwater" weer verhoogd..... Mja ik wil liever spontaan bvallen dan dat ik uiteindelijk met een infuus (allerlaatste optie) moet gaan lopen
Tnks meidennnn.. Hij ligt nu al vanaf zijn eerste fles te slapen hij is zo zoet.. En ik had echt een groter kind verwacht hijs zo kleinnnn.. Romy woog 3790 en Aiden 3540 wat een verschil echt... Ruggenprik was ik heel bang voor maar niks van gevoelt zo blij... Wel is het erg warm in het ziekenhuis bleghhhh hoest met jullie dames!???
Flower Robert en Romy gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! En wat issie mooi!! Hele mooie naam ook! Hier net weer 3 urtjes geslapen! Nu nogal duf en aan het wakker worden gaap gaap. Als ik nu op de startpagina van mn hyves kijk zie ik een en al baby plaatjes. Bij het besef dat ik dat strakjes ook heb begint de emo toch wel omhoog te komen hoor!
Flowertje: Wat een onwijs mooi mannetje zeg! En wat fijn dat hij al zo tevreden is! Hopelijk blijft dat zo! En wat fijn dat de ruggenprik is meegevallen! Hopelijk zakken de naweeen snel af!
Ja pfff doet me zeer ze hadden ook. Veel moeite ben vaak geopereerd aan me buik en had een hele goede wondgenezing de gyn kwam er niet doorheen duwen trekken enz ik lag echt in een deuk heel erg hihihi... Die man was helemaal buiten adem... Hij slaapt nog steeds ik heb wel weer erg pijn in me buik en de wond.. Maar heb het er voor nodig er zat ook een knik in me catheter dus daar kwam ook buikpijn van
Flowertje; ik dacht dat je na een keizersnede helemaal buiten westen was enzo maar jij bent hier gewoon. Hoe vet. En nee je hebt neit teveel foto's.. Ik ben echt blij voor je Ik kom even klagen hier! WEER de harde buiken worden steeds meer, soms een steekje hier en daar en menstruatiekrampen hebbben zich er ook bij gevoegd! Tsja. Geen pijl op te trekken. Ik ga me niet eens meer verheugen op dat het gaat beginnen. Goed nieuws: Mijn man belde en zei dat hij boodschappen gaat doen en gaat koken
*** breekt in *** Flower gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon aiden! Wat een super knap ventje, geniet van de komende periode! Veel liefs *** breekt weer uit***