Buddy Bericht: Palmpje heeft 11 harde buiken in 1 uur gehad. Ze heeft de verloskundige gebeld &die komt nu even langs.. (duimerdeduim dat het doorzet!)
Ja zo zie je maar Bloemm alles kan Wat een mooi stel zijn jij en Aiden Flower. Senna sterkte met het huilmoment van Dewi hopelijk is ze snel weer rustig. xxx joyce
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet, als er niets aan de hand is en de verloskundige gaat weg komt ze zelf online. Maar toch hoop ik voor haar dat het doorzet
Solly dat ik een paar dagen niet online ben geweest, moe, druk, afgeleid etc. Maar wat eeen plaatje van een baby zie ik voorbij komen zeg! Flowertje (en man en grote zus): Gefeliciteerd!!!! Hij is werkelijk prachtig en ziet er al zo wijs uit! Ik ben heel blij voor je dat de ruggeprik ook meeviel. Hè, nu ik deze superfoto's zo zie wil ik ook, haha! En Monika, ook van harte gefeliciteerd nog! Geweldige naam en wat een mooi gewicht voor die termijn! En nu Palmy ook al zulk spannend nieuws... You go girl! Ik heb alles gelezen (was nog bij het oude topic gebleven *schaam*) ik ben nu dus weer helemaal bij. Uitgebreidere reactie volgt later, er komt net iemand binnenlopen nu. *zwaai*
palmpje go girl!!! ow flower wat een prachtig mannetje!! hoe is het met de misselijkheid! hihi magic ik zat net aan je te denken.... hoe is het?? marjan en aukje zullen wij ook ??? net boodschapjes gedaan met manlief.. ik kreeg bij de kassa een behoorlijk heftige harde buik die ook erg lang aanhield... toen ie iets afzakte kon ik nog net de auto halen om te gaan zitten... en in de volgende supermarkt kwamen ze ook weer... misschien toch van het waggelen...
Nouououou graag Ventje vond trouwens het wonderolie concept ook geen goed idee.... als t komt, dan komt t en anders maandag maar aan de pilletjes Heb wel vaak harde buiken, maar dat komt volgens mij ook door het bewegen/schuiven van frummel... heb al weken regelmatig harde buiken, maar ja het doet eigenlijk niets.... als ik de gyn gisteren mocht geloven Van de andere kant.... zelf ging ik steeds uit van 2 mei, gezien ovu-testen... dus ja dan zou het kindje redelijk op tijd zijn.
ik lees net op hyves dat Rianne in het ziekenhuis ligt totdat de kleine geboren wordt... verder geen info! sterkte en succes Rianne!!! marjan zullen wij dan samen 2 mei doen???
Hij slaapt nu in me armen hij kan niey plat liggen want dan komt alles omhoog get is zoooo sneu hij is zo misselijk ik dacht echt dat hij stikte pffffff.. En ik kon er niet bij dus wierp mezelf rechtop...
Ik wil ook wel haha. Maar dan nog even voor morgenochtend half 7 beginnen want dan gaat mijn mannetje naar Amsterdam om daar een dag te werken. Dus dan duurt het wel ff om naar huis te komen. En ik heb de hele tijd geroepen dat ik niet op koninginnedag wil bevallen maar dat maakt me ook niet zoveel meer uit... Maar liever dan een dagje later. 2 mei vind ik ook wel prima; collectief bevallen dan maar??
Rianne schreef in de meimama's dat ze ivm bloeddruk idd in het ZH ligt en dat de datum van 12 mei zeker niet wordt gehaald. Gyn wil het per dag bekijken.
Spannend bij LaPalma! Flower: Wat sneu dat je mannetje zo misselijk is! Hopelijk knapt het snel een beetje op. Marjan: Wonderolie wordt hier door de VK inderdaad ook afgeraden. Maar 2 mei is ookal snel! Rianne heeft een update geplaatst in het andere topic! Mutsevluts: Lekker de boodschapjes weer in huis dus! Balen van de harde buiken (nou ja, als het doorzet niet) We zijn na het avondeten nog snel even naar schoonvader gegaan, die zijn vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en die hadden weer wat tegenslagen te horen gekregen en hij voelde zich zo slecht dat we nog maar even langs zijn geweest. Nu is het huisje weer lekker aan kant. Morgen moet S. werken in Amsterdam, dus dan moet ik de benen maar even bij elkaar houden...
@Aukje: vervelend zeg voor je schoonvader. Zo ik ga ook maar weer eens afsluiten... mn ventje gezelschap houden voor de tv... en mn vocht weer aanvullen. Kreeg net al op mn flikker.... moest meer drinken van m... maar ja had eigenlijk wat teveel gegeten vanavond, dus zit nog aardig vol. Truste dames!!!!