thanks voor de update... sorry andere topic volg ik niet.... aukje of het moet nu ff goed doorzetten of toch de beentjes maar bij elkaar... doorzetten dan maar ???? sterkte met schoonvader!!! enne eerlijk gezegd heb ik ook steeds geroepen "geen koninginnedag!" en dat wil ik nu nogsteeds niet... maar als de voorspelling van zoonlief klopt dan wordt het toch koninginnedag.....
Hi meissies. Bloemie bedankt voor je buddybericht! Nou dusseee. Was natuurlijk niets Baarmoedermond is aan het verweken en het waren waarschijnlijk voorweeen. De kans dat het door gaat zetten ( want ik heb ze nu nog steeds ) is wel aanwezig, maar dat het nog een paar dagen kan duren is ook mogelijk! Pffff met andere woorden: NOG STEEDS NIETS. Ze zei goed uitrusten en als ze pijnlijk worden even weer bellen! Tsja. Thats it. Geen baby hier hoor
@flower: ik heb Chris heel veel op zijn zij gelegd ivm spugen en dat stikken heeft hij ook een paar keer gehad! Heel eng om te zien en erg zielig!!
Zijn wiegje is omhoog en het scheeld hij ligt te slapen.. Ik kan hem niet de hele tijd.in de armen houden namelijk heb zelf en pijnlijke buik auwwwwwwwieeee.. Darmen zoeken hun plek weer op alles trouwens...
LaPalma: Jammer dat het vals alarm was! Flowertje: Gelukkig ligt ie nu te slapen, hopelijk ga je een beetje een goede nacht tegemoed!
Bleghhh ik bloed best na en ben net verschoont maar het loopt weer bah vies geveol en het is trouwens erg warm hier... Zo toch maar vragen voor een nieuw verbandje van die grote pampers hahahhaaha
Kwam weer even kijken of er nog nieuwe babytjes geboren waren, hihi. Bij Palma dus bijna Jammer dat het vals alarm was!! Zeg, als jullie allemaal op 2 mei gaan bevallen, wordt mijn datum dus gewoon helemaal ingepikt! Ik had trouwens zelf naar aanleiding van ovu-testen uitgerekend dat het 9 mei zou komen en de vk ook, maar bij de 1e echo ben ik naar 2 mei gezet. Bij mij zou het dus best wat langer kunnen duren, al hoop ik van niet.... Hopelijk slaapt Aiden nu lekker door Flower! Ik ga ook m'n bedje in. Tot morgen allemaal!
Haaaai lieve dames... Aiden heeft om 11 uur laatste flesje gehad en kwam net pas.. We geveb hem wanneer die zelf komt ondat hij anders zo misselijk wordt.. Heeft ook al 2 hele dikke viese poepluiers gehad hahahahah.. Ik heb weinig geslapen heb veel pijn pfff maar dat komt door dat er veel getrokken is en dat het zo moeilijk open te maken was heb zulke steken. . En ook nog de naweeen.. Maar kriig er een lekkere morfine prik voor.. Enige wat ik echt vies vind is dat ik bloed en dat kriebelt beneden heel irritand vies gevoel.. Broeierig gevoel en me billen plakken aan het lek zeiltje hihihi.. Hoop dat ik sttaks lekkee mag douchen. . Slaap lekker nog even lieve indiaantjea
@Flower; Fijn dat de eerste nacht goed is gegaan Flowerrrr!! Hier is manlief naar werk, ik heb even een broodje naar binnen gewerkt en ga nog even slapen.. Wat voel ik me moe zeg.. Tot straksssss!
flower wat lekker dat Aiden al zo lang heeft doorgeslapen!!!! is ie nog erg misselijk?? wel fijn dat het bedje omhoog is gezet.... hoop ook voor je dat je straks lekker mag douchen... enne als jij verschoont wil worden gewoon om vragen ook al is het net gebeurd!! ow palmpje wat K*t!!! ik had zoooo gehoopt voor je dat de ellende van voorweeen je bespaard zouden zijn gebleven..... maarja officieel heb je nog 8 dagen te gaan.... aukje en jij??? is manlief werken of moest ie thuis blijven??? foei marjan je moet wel blijven drinken hoor!!! ik ben ook een slechte drinker maar sinds ik een leeg flesje spa heb drink ik tussendoor veel meer... en onderweg is het ook nog eens makkelijk!!! slaap lekker bloempje! hmm als de geschiedenis zich gaat herhalen dan zetten de krampen die ik heb zich om in weeen..... met de bevalling van M. werd ik smorgens wakker met ongi-krampen en dat werden weeen... verrassing: ik werd om half 7 wakker met ongi-krampen maar nog niet echt heftig.. heb wel erg last van krampen in mn rug.....
ja ik weet het: ik ben brutaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/272707-geboren-onze-zoon-aiden.html
Mutsyyyy tnks schat ben niet zo beller naar de zusters maar had het gevraagd. . Ik heb echt pijn zo he had dit niet vewacht.. Kan niet eens adem halen ben zo beurs van binnen door dat getrek... Aiden is iets minder misselijk hij is zo zoet echt ik ben zooo verliefd.. Moet helemaal wennen dat ie zo klein is..
flower je bent een supermommie en je kunt het!!!!! gewoon schijt hebben aan de hele wereld en de zuster vastpakken richting de douche!!! laat haar er ook voor zorgen dat zij je schone spul meeneemt zodat jezelf je handjes vrij hebt.... weet zeker dat je na het douchen je al een stukkie beter voelt!! knuffie meis!!