@meimamma; Dankjewel. Nu moet je me voorstellen met een grote toeter en 13 kilo erbij Hahaha (Het is natuurlijk voor het mooiste van de hele wereld!)
Wacht je niet op de kus bloem? Meimamma; denk het niet hoor. 1 of andere saaie bedoeling. Of misschien wel, alleen voor familie en echte vrienden. Ik denk dat max en willem straks ook gelijk terug vliegen voor morgen he?
Londen loopt uit voor koninklijk huwelijk | nu.nl/royal wedding | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl foto 21.........
Ja ik vind het ook saai.. Pffff trouwens er viel net een opgedroogd wit dingetje uit mijn tepel. Opgedroogde melk ofzo? Vaag
flower fijn dat je misschien zondag al naar huis maar maar ondanks dat je een supermamma met hoge pijngrens bent denk je wel aan jezelf!!! enne geef je kids een dikke knuffel van mij.... blegh heb weer last van harde buiken maar geen regelmaat
ja dat zou kunnen.... gewoon 1 drupje.... had vorige week ineens een vlek in mn t-shirt zonder dat ik het in de gaten had (voelde ineens nattigheid) en verder alleen beetje van wat jij nu zegt...
Die 2 van Beckham zien eruit zalsof ze naar een begrafenis gaan. Die David had wel een kleermaker in mogen schakelen. Ziet er niet uit!!
Zo hier met een half oog naar de "wedding" gekeken. Mooie jurk, vond ook de jurk van haar zuster Pippa erg mooi. Heb Maxima niet gespot... maar ja wij ploften er ook ongeveer in toen de Queen aankwam. Maarre.... Camilla kreeg wel een zoen van haar schoonvader hoor, maar het viel mij ook op. Charles gaf zijn mama een zoen, zij moest een "knix" maken voor de Queen. Charles gaf zn vader volgens mij een hand en Camilla kreeg dus wel een zoen... mja protocol hè. Dus zal zo nog even naar de foto's op Nu.nl gaan kijken. HIer nog steeds niets gewijzigd, zijn wel aan "de himmel" (oftewel opruimen en poetsen) gegaan. Bedje lekker afgehaald, Eelke heeft het hele huis gezogen en speelgoed staan schiften. Nu ligt ie even languit, heeft nog steeds behoorlijk pijn aan zn heup. Vermoedelijk zit er een ontsteking in, want de Ibu werkt dus wel en pcm niet. Eelke vond trouwens wel dat ik er "slechter" begon uit te zien... dus moest maar even wat administratie gaan afhandelen.... volgende week heb je daar toch geen zin in /puf voor zei die.