Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
  2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahaha dat dacht ik dus ook!!!

oeh marjan beterschap voor E.!!!
    enne gelijk heeft ie dat je rustig aan moet doen met de admini omdat je daar volgende week toch geen tijd voor hebt :D

enne in reactie op hyves (kweet niet of je de inleidingsdatum hebt bekend gemaakt): heel erg lief van je maarja voor mij is het afwachten en jij weet al dat je vanaf maandag meer kans maakt....

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Jemig ze komen pas tegen half 3 naar buiten voor DE KUS!! Nou dan zit ik bij de pedicure;) Ik ga mn teen nagels ook laten lakken. Maar ben dr nog niet over uit wat voor kleurtje het wordt.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ooooh meimamma! Pedicure! Dat vind ik altijd zo fijn :D

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja ik vind het ook heerlijk om mn voetjes te laten verwennen. Helemaal nu;)

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik vond dit wel erg emotieloos hoor! Geef mij dan maar het huwelijk van Wimpie en Maxima, daar zat tenminste nog gevoel in. Vooral met die mooie muziek toen en de traan!

Ik vond de jurk typisch koninklijk. Niet te bloot en met kant en sleep. Tjah niet geheel mijn smaak, maar past wel helemaal in dit plaatje natuurlijk! Ik vind Kate daarintegen dan wel weer een hele mooie vrouw! Nou die kus duurt nog wel even dus!! tjah dan kan ik ondertussen mooi andere dingen doen!

Liefs

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Veel plezier straks :D
    Ik ben Generatie 2010 aan het terug kijken van gisteren.

Meiden, er is gewoon al een Januari 2012 mama's topic. De tijd gaat zo snel..... Ik weet nog wel dat ik de positieve test in mijn handen had.. Jeetje :D

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    en die hakken van Victoria beckham dan!!!!!!!!!!! Daar kan ik nog geen 5 minuten op lopen zeg!!!

@La palma jammer dat ik nou jou trouwjurk heb gemist.... Die van bloem had ik wel al een keer gezien....

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

SQ en dan is Victoria Beckham nog zwanger ook he!

Ik vond idd ook dat de bruiloft van Wim en Max meer emotie en gevoel had. Dit was echt veel protocol enzo.

Generatie 2010 kan ik vanmiddag als ik terug kom ook nog wel even kijken;)

Maar goed ik ga er vandoor en mn voetjes laten verwennen;)

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    veel plezier meimamma lekker laten verwennen daar hahaha!!

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oooo meiden ik ben zoooo moe maar val niet in slaap me ogen vallen dicht en na 5 sec schrik io weer wakker. .
    Heb nu echt al heel lang niet geslapen

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou nee, de datum zet ik niet op hyves ofzo... dan krijg je weer al die pottekijkers.
    Niet dat ik het niet tegen de familie enzo vertel hoor, maar verder hoeft de "buitenwereld" het niet te weten hoor. Ze horen/lezen het vanzelf wel.

Krijg uurtje geleden telefoontje van Eelke's jongste zusje, die was door mn moeder aangeschoten.... mn ouders waren onderweg naar pake :( nou dan is het dus niet goed. (ze moesten alle twee werken vandaag)
    M gaat vanaf zondagavond naar mn schoonzusje toe, dan kan ze daar een paar dagen blijven en zodra frummel er is, dan wordt ze zsm naar ons toe gebracht.
    Dus dan hebben mn ouders ook de handen vrij wat dat betreft.

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    owjee marjan heel erg veel sterkte!!!!

indd die hakken van Vicky zijn echt enorm!!! krijg al hoogtevrees als ik ze zie maarja zij is het gewend om erop te lopen... tis alleen niet denderend voor der lichaam nu....
    trouwens kwam laatst bij de vk ook een dame tegen die op zulke hakken liep en aan der buik gok ik dat ze zeker 30 weken was!!

ow flower wat vervelend... hopelijk slaap je vannacht wel lekker door!!!

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zo hee, wat een weddingberichten allemaal!! Ik volg het helemaal niet, hihi. Ben zelf ook niet getrouwd, dus heb er minder mee denk ik :)

Ben weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Kleine weegt waarschijnlijk rond de 7 pond nu. Pfieuw! M'n klachten zijn normaal, maar als ik weer last krijg van pijn in m'n buik kan ik eventueel een plasje naar de huisarts brengen ter controle. Gewoon voor de zekerheid, omdat de normale herkenbare signalen van blaasontsteking niet altijd aanwezig zijn tijdens zw-schap.

Ik heb even gevraagd wat hun protocol is m.b.t. over tijd lopen en bij 41 weken en 5 dagen moet je dan door naar de gyn voor een extra controle en dan krijg je ook een ctg enzo en op basis daarvan wordt er beslist wat er gaat gebeuren. Voor nu hebben we gewoon voor volgende vrijdag een vk afspraak gepland.

Zo, ik ga even iets eten, want ik heb alleen maar uitgebreid ontbeten en begin een beetje te rammelen nu :)
    DE KUS is nu geloof ik ook al geweest, hihi. Hopelijk was eht een mooie!

Groetjes!

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    hoi meimamma's beetje afleiding geven Dit zijn ik en mijn man toen we gingen trouwen.

16. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hmm, ik zie dat ik de meeste trouwjurk pics hier gemist heb, jammer.
    @bas ; mooie jurk hoor, kasteel op de achtergrond??

ik krijg ook zin om mn trouwdag nog eens over te doen, nouja, de dag, alleen al in die mooie jurk mogen lopen en dat iedereen je bewonderend aankijkt, geweldig gewoon! jammer dat de jurk maar 1 dag aankan he.

dewi woog vanochtend op de wijk 2740gram , dus ze is in ruim een week 400gram aangekomen en dat is echt goed!
    de 8 voedingen moet ik wel proberen aan te houden, maar ik hoef niet te gaan proppen als ze nog 10ml erin laat zitten. gelukkig maar, scheelt een hoop tijd.
    volgende week moeten we weer terug om te wegen.

@zwangeren; spannend joh, al die harde buiken, voorweeen etc... vind het haast jammer dat ik dat niet heb meegemaakt met mn geplande keizersnede.

@flower; wel fijn als je niet al te lang hoeft te blijven in het zkh. ik vond er ook niks aan om daar te liggen.
    bloed; ik vond dat ook vies, dat voel je zo lopen in die fijne netbroek met de pamper erin haha... en ik liep ook net als een oud wijf de eerste 2 dagen. waggel waggel naar de wc..

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Had net schoonzusje nog even aan de foon ivm "de planning" voor zondag :D M wordt aan het einde van de middag opgehaald. Maar schoonzusje gaf aan dat mn moeder was opgepiept op t werk en dat mn oom had aangegeven dat ze moesten komen, maar dat het de vraag was of ze op tijd gingen komen. Moeten sowieso 40 minuten rijden om bij pake te komen, plus nog de tijd die je nodig hebt om van je werk naar huis te gaan en je even klaar te maken :$

Naja voor pake is het beter zo :(

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Heel veel sterkte hopmarjanneke. Wat rottig dat het nu net moet geboren zo vlak voor je bevalling.

Dank je Senna en ja kasteel op achtergrond hebben alleen maar fotoshoot hier gehouden hoor met mijn schoonvader.

xxx joyce

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Mn vader belde zojuist op... :( pake is al vroeg in de middag overleden, mn ouders hadden rond één uur, kwart over één een telefoontje gehad en pake is ongeveer tien minuten daarna al overleden. Dus daar viel niet tegen aan te rijden.

Rust voor pake in ieder geval. Voor ons het afsluiten van een hoofdstuk, een generatie... hij was de laatste van de (groot)ouders die nog leefde. Van Eelke's kant al geen grootouders meer sinds halverwege 2007 en nu dus aan mijn kant ook niet meer. Ben wel blij dat ik ze allemaal zo lang heb mogen kennen/meemaken. Heb wel alleen maar eelke's beppe's gekend, de opa's waren al jaren voor de tijd overleden.

Dus ja, ik zal de begrafenis volgende week niet mee kunnen maken omdat ik dan of net ben bevallen of nog bezig ben met bevallen. Het zij zo.

20. meedje

meedje Niet meer actief

Gecondoleerd marjan. Dan staan leven en dood dicht bijelkaar. Jammer dat je niet naar de begrafenis kan.
    Veel sterkte en dikke knuffel.

Deel Deze Pagina