ow flower wat is Aiden toch een snoeppie!!! enne die middelvinger heeft ie volgens mij geleerd van mamma
Zo... mijn man was lekker vroeg thuis en we hebben samen een dutje gedaan van 2,5 ( ! ) uur. HEERLIJK. Ik zou koken, maarja het gaat toch een patatje of een pizzaatje worden hoor! Meimamma; heerlijk de pedicure. Ik heb het vorige week ook gedaan. Met een wit randje. Dan hoef ik het niet bij te werken Welk kleurtje is het geworden? Sunnyqueen: Inderdaad die van ons koningshuis was veel toffer Misschien stuur ik mijn trouwjurk nog wel een keer Bloem: Wow, januari 2012 al! Ik kan het mij ook nog goed herinneren 31 augustus 2010. En nu op het punt van barsten. Gek he?! Flowertje; hebben ze geen pijnstillers voor je waardoor je kunt slapen? Hopmarjanneke: Wat naar zeg. Sterkte voor jou en de familie Gecondoleerd meis Muts: Ik hoopte dat ik een uberhippe moeder zou worden en mijn stiletto's iedere dag zou dragen. Maar nee hahahahahahha! Sanny; nou je hebt neit zoveel gemist hoor. Vooral de kus niet. Wat een saaie bedoeling. Ik hoop dat hun sexleven wat meer actie heeft hahahahahahahah Bas jij ook een mooie jurk aan Senna; Fijn te horen dat het goed gaat met Senna. Hoe sta jij in je moederrol? Al helemaal gewend of nog iedere dag een groot raadsel? Meedje; Leuk een bbq Dat wil ik iedere dag wel hihihihi Flowertje; Komt de stuwing zo snel omdat je geen bv geeft? Of geef je wel bv? Ik ben het even kwijt hoor
Ik geef geen borstvoeding en dan gaan op een gegeven moment de stuwing dus komen.. Omdat je het niet stimuleerd. .. Heb geen pijn snachts maar wordt gewoon steeda wakker na dat ik in slaap val. .. Ik loop al alleen heen en weer...hihi wel voorzichtig maar het lukt
Stoer die middelvingen Flower Lekker kereltje is het toch *smeltsmiley* Muts mn neefje was ook bijna 6 jaar toen mn nichtje werd geboren en mn zusje was ook wel even onzeker maar je rolt er zo weer in zei mn zusje
Hier spaghetti gegeten vandaag! En ik zit vol vol vol. Heb nog wel watermeloen voor me staan voor straks @Flower; Hoop echt dat je snel hersteld en een beetje kan slapen.. @Palma; Ja ik vond die kus ook saai. Maar anders had ik het niet verwacht hoor Heerlijk even een dutje gedaan, kan je daarna in de nacht wel goed slapen? Ik kan dat nooit als ik in de middag ga slapen.. @Meedje; ik ben gek op BBQ!! @Muts; Je hebt niet echt een fijne schoonmoeder nee... Nu ga ik hangen op de bank en ik kom er lekker niet af.
Dat geeft toch helemaal niks meid! Kan me voorstellen dat je je kleintje mist! Ik ga dat straks ook hebben hoor.... vanaf zondagavond gaat M naar mn schoonzusje toe... en aangezien ik ook nog een aantal dagen in het ziekenhuis blijf, zal ik haar ook een aantal dagenniet/weinig zien. Andere dames, dank jullie wel!!!!
Hallo meiden, Hier even de mededelig dat vanmiddag om 12.22 onze zoon Dion is geboren (voluit Dion Gabriël ) Snelle en makkelijke bevalling (iets meer dan 2 uur) en het is een schatje! Wij zijn verliefd en de grote broer en zus ook. Dion is 50 cm en 3400 gram. Fotootje volgt later. Ik ga ventje nu even wakker maken om te voeden. Liefs Diana
Jeujjjj weer een baby!!! Vandaar dat het zo rustig was om jou heen de laatste dagen Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Dion!!!
magic gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!! en wat lekker snel ik zei het net tegen manlief... een paar dagen rustig, vanmorgen een berichtje en nu is ze al bevallen... super joh!!!
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 29-04 Meimamma controle gynaecoloog 30-05 Marjan CTG ziekenhuis 02-05 Marjan Inleiden ziekenhuis 02-05 Mutsevluts controle vk 03-05 Bloemmm controle verloskundige 03-05 Sunnyqueen21 controle gyn 05-05 La Palma controle verloskundige 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! 13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr) 20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr) 24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr) 27-04-2011 - 36w4d - Monika - Zoontje Gabriël (3150gr) 28-04-2011 - 39w2d - Flowertje - Zoontje Aiden (3540gr) 29-04-2011 - 39w - Magickwings - Zoontje Dion Gabriël (3400gr) 3 meisjes 3 jongens
Magic gefeliciteerd met jullie zoon en idd een snelle bevalling zeg. Geniet lekker van jullie ventje. xxx Joyce
Magic gefeliciteerd met DION GABRIEL 2 uur omg! Hopelijk wel een 'prettige' bevalling (voor zover da mogelijk is natuurlijk) @muts; wil niets bemoedigen maar die ERG aanhankelijke dieren kunnen wel eens iets duidelijk wille maken dierlijk instinct is vaak beter dan dat van ons hè?! Ik zeg; bevalling op komst!!!! @ flower; oh zo lag Chris ook vaak, beetje overstrekt maar voor hem blijkbaar prettig. Hij heeft als baby nooit echt in foetus houding gelegen, ging die meteen spugen Succes mt de stuwing!!
Magic: Gefeliciteerd met jullie zoon Dion! Marjan: Gecondoleerd met je Pake! Heel veel sterkte voor jou en de familie. Het is maar beter zo, maar toch een naar moment, sterkte!