Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Marjan; Duimerdeduimerdeduim dat het snel bij je doorzet/begint!
    @Palmie; Rechtsboven staat 'Onderwerp Tools' in dat lijstje staat dat je een Abbo kan nemen op deze topic. :D

Slaap lekker dametjesssssss!

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ben alweer een hele tijd wakker... ben erg moe maar ik kan gewoon niet slapen. Zo frustrerend! Morgen wel een rustig dagje, dus hoop dat ik dan bij kan slapen.

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou gisteravond rond 21.00 was vriendlief weer wat bij de pinken en besloten om er toch nog maar even heen te gaan! Nou de muziek was om 22.00 afgelopen en toen wou meneer nog een patatje bij de snackkar halen. Toen waren we om 22.30 thuis en ging hij de 4 overgebleven stukjes vlees van het gourmetten (zondag) + een beetje shoarma nog staan op bakken en op eten. Daarna zaten we nog buiten aan onze picknicktafel te wachten. Want onze vrienden planten met dit feest altijd hun fiets bij ons in de tuin, want dan hoeven ze geen geld te betalen om hem te stallen en hij staat natuurlijk mooi achter huis en daar komen mensen niet zo gauw. Maar 1 van die vrienden had zijn jas binnen neer gelegd met de fietssleutel er in dus daar moesten we zowieso op wachten. Nou toen was het 23.00 en daar kwam de ploeg aan. Maar goed wij hadden nog 5 biertjes in de koelkast en die moesten dus verplicht op natuurlijk... Nou ja ik was ook nog niet erg moe ofzo alleen blij dat ik zat. Maar vriendlief wou geen bier meer (leek mij verstandig) wat doet hij even later.... gaat hij (omdat het bier op is) aan de pure beerenburg....... De meesten hielden gelukkig wel rekening met mij en vroegen constant of ze naar huis moesten en als ik op bed wou dat ik het zeggen moest, want dan gingen ze... Nou toen kwamen er nog 4 gasten op een fiets in onze tuin staan die wij beiden niet konden.... Dus ik vraag al 4 keer of die alsjeblieft uit onze tuin willen vertrekken.... geen reactie.... Dus vriendlief gaat er op een gegeven moment naar toe en zegt het ook nog een paar keer... pakt een paar fietsen met die jongens om ze om te draaien. Staan ze wat dom te lachen en zeggen jaah we gaan zo wel... Dus ik ga staan en zeg en nu WEGWEZEN!! Zegt 1 dat kan je toch ook wel normaal vragen.... Ik zeg dat ik dat al tig keer gedaan heb en er klaar mee ben. Nou toen gingen ze uiteindelijk weg... Maar ik hoor 1 nog tegen een ander zeggen... Zo is zij nou zwanger of is ze zo dik??? Dus ik schreeuw er achter aan JA ik ben zwanger inderdaad en nou oprotten!!! Wat een sukkels. Vervolgens ging onze vriendenploeg ook al snel naar huis dus toen konden wij op bed.... Nou daar was ik toen wel aan toe... Hormonen begonnen wat op te spelen toen dus werd ook wat emotioneel... Vriendlief ligt nog niet 5 minuten op bed of hij kotst alles er uit..... (goh hoe zou dat nou komen) Dus ik kon het bed nog verschonen en de vloer.... Meneer onder de douche gezet en aan het tanden poetsen...
    Nadat ik alles opgeruimd had en het bed weer schoon had opgemaakt ben ik zelf maar even onder de douche gestapt, want voelde me ook vies na het opruimen en had behoorlijk last van mijn rug inmiddels.... Uiteindelijk dus strontlaat op bed. Hele nacht last gehad van mijn rug en een keiharde buik... Spierpijn gevoel in mij rug van het lange staan en vermoeidheid en mijn buik was keihard omdat die de hele avond op spanning heeft gestaan door het lange staan en laat op bed. Vanochtend ging de wekker van vriendlief.... Normaal kon ik daarna nog een uur langer slapen, maar vriendlief besloot een uur later te beginnen en dus die wekker een uur lang te laten snoozen met het gevolg dat ik dus een uur lang wakker ben gehouden en er vervolgens zelf uit moest omdat ik zometeen naar de VK moet. Nou vriendlief komt er uit en voelt zich echt hondsberoerd dus die heeft het werk afgebeld... Nou dat is echt voor het eerst, hij is echt (bijna) nooit ziek. En hij is al helemaal niet zo dat hij zich ziek meld omdat hij een flinke kater heeft. Wat dat betreft bijt hij zich daar altijd door heen en gaat gewoon aan het werk zoals het hoort. Maar nu.... is hij gewoon echt ontzettend ziek.... van de drank weliswaar.... Alles draait hem en hij zegt... dit heb ik nog nooit gehad.... Hoe komt dit toch... Dus ik kijk hem aan en noem een paar dingen.... Euhm... BIER, VEt eten en beerenburg..... slechte combo!!! Ik ben nu dus strontchagerijnig omdat ik slecht geslapen heb, maar goed ik kan wel weer op bed als ik terug kom van de VK! Hij heeft wel honderd keer zijn excuses aan geboden en mij bedankt voor het opruimen.... en hij voelt zich ontzettend schuldig (terecht hahaha) Maar ik laat hem vanmiddag zodra hij weer wat bij de pinken wel even voor me kruipen natuurlijk hihihihi!!! Dus dat was me het feestje wel!

Liefs

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Wauw deel 2 alweer!!

Flower heb je niets over gehouden aan het zakken door de tuinstoel??

Mutsy we moesten voor die camera zon eind rijden omdat we m via MP hadden gekocht. Maar hij is nog vlammetje nieuw;)
    We hebben er nog niet heel serieus mee gefilpt meer om het uit te proberen.

Hier ook ABBO!

Zo, fijn om te lezen dat ik na een dagje afwezigheid niet wordt gemist hier;)

Gister verjaardag van de opa van mn vriend gehad. Gezellig met een man of 20 9 hoog op een flat, puf puf zucht zucht! Lang leven het balkon, en gelukkig zijn we laat in de middag gegaan en hebebn we eerst nog lekker in de tuin kunnen zitten niksen.

Gisterochtend komen we beneden hebben we een hele familie mieren in de keuken en bij de deurpost!! Gadverjakkie!!!
    Dus nog voor het ontbijt mieren uitgemoord (sorry) en keuken en alles daar omheen met een soppie met chloor en ajax helemaal schoongemaakt. Werd er helemaal kriebelig va. Gister nog even bij praxis lokdoosjes gehaald. Maar dr is nu geen mier meer te bekennen. Snap niet waar die krengen vandaan komen. Dr staat hier niets geen zoetigheid open???

Vannacht echt belabberd geslapen. Als ik iets ter verhoging onder het voeteneind van mn matras leg krijg ik last van mn rug. Kon vannacht amper nog bewegen zo vast zat mn rug. Met als resultaat slechte nachtrust. Misschien strakjes nog tukken. Moet vanmiddag eerst naar de fysio en later naar de Podo mn zooltjes ophalen.

En ik wil (kan zoveel willen) ff boven mn boeltje soppen en zuigen.

Baby is hier nog altijd lekker beweegelijk. Ik heb sinds gister wel beetje stekelige krampjes die van onder in een golvende beweging naar boven trekken... Voorweeen????
    Maar de kleine is wel lekekr aan het draaien:D
    "
    Zo dat was mijn bijdrage weer voor nu;)

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ff tussendoor reageren op wat berichten anders weet ik het zo niet meer:

he gets marjan wat vervelend voor je vader dat niemand eraan heeft gedacht... heel erg veel sterkte met Pake...
    haha ja wat je Hebamme zegt vind ik wel logisch klinken hoor... en wat lief dat ze gebreid heeft voor frummel....
    zijn jullie trouwens al uit de naam???

sunnie gefeliciteerd met jullie dochter... mooie naam hoor!!

whahahhaa flower dat had ik willen zien!!!! maareh je zegt dat het gewicht van Romy de doorslag gaf... nou mijn schoonzus ging vorig jaar hier in een stoel zitten en ging alleen er doorheen.... *gniffel*

flower maakte net de opmerking dat ze zo blij met ons is... als ik de reclame van de zonnebloem hoor dan moet ik ook altijd aan jullie denken.....
    YouTube - De Zonnebloem

whahaha SQ wat een grapjas is ie zeg.... geweldig hoe mannen kunnen reageren op drank... erg slecht hahahaha!!!

ff verder lezen en dan reageren....

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ach goed excuus toch dat romy haar gewicht de doorslag gaf hahahahahahhaa..
    Het waren gewoon oude stoelen die.mijn dikke kont niet kon dragen hahahahaha..
    Heb nu een stoelen fobi boehoeeeeeeeeee. ...
    Echt erg..

Grrr ze zijn bij de buren aan het boren stenen van de muur af boren wat een kut geluid krijg er koppijn van ze zijn er al.dik 3 weken mee bezig. ..
    Nu doen.ze het gelukkig nu maar meestal beginnen ze om 19;00 als romy net in bed ligt...

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Dat liedje hihihi wat lieffff hahahahahahahahahaha

ik heb gisteren greys anatomi gekeken en vond het echt een heffie aflevering zooooooo zielig boehoee

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha SQ wat een gedoe zeg!!! enne je kunt best heel erg last van je buik hebben gehad door het opruimen van alles!

aha meimamma ik dacht dat jullie naar de mediamarkt zouden gaan voor die filmcamera....
    enne doe je wel rustig aan?

aukje wat verschrikkelijk k*t dat je weer zo slecht hebt geslapen... kom je overdag wel een beetje aan je rust of niet???
    en is L. wel lief???

en toen wist ik het niet meer sorry!!!
    ik ga ff een pilletje bij zoonlief erin proppen en kom zo terug voor mn eigen "verslag" van gister!!

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Zozo Sunnyqueen je man heeft een hard lesje geleerd haha. Succes bij de VK!

Flowertje: Dat soort klusgeluiden kunnen inderdaad erg vervelend zijn, gaan door alles heen. Weet je ook hoe het vordert? Niet echt prettig als je net thuis bent met baby...

Mustevluts: Gaat het nog een beetje??

Meimamma: Jij dus ook een rotnacht! Rustig aan doen vandaag *zegt iemand die zo ook boven gaat soppen, en al een wasje heeft opgehangen*

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik heb trouwens net L. bij de opvang gebracht, loop ik terug naar huis door het park kom ik twee buurvrouwtjes tegen. Zegt de ene: "Goh zit de baby er nog steeds??" Nee, joh! Twee weken geleden al geboren, maar loop nu standaard met een basketbal onder mijn shirt...

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahha wat een opmerking!!!!!
    zo kreeg ik gister steeds te horen "loop je nu nogsteeds??"
    eehm nee ik waggel.. ;)

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Muts: L. is de laatste dagen weer een engeltje! En ze is vanochtend naar de opvang, en morgen de hele dag. Dus dan heb ik wel rust gelukkig!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nou als de baby er is eb ik ben thuis dan ga ik toch echt er wat van zeggen krijg gewoon koppijn van dat geluis en de huizen zijn heel erg gehorig...
    Heb geen zin als.de baby er niet door kan slapen of zich er niet lekker door voelt...

Maarja ze mogen gewoon klussen he want het is overdag....
    Dus heb er weinig over te zeggen

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oehoeeeee me banner hahahahahaha

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Muts you got a pbtje

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zo ff verslagje van gister!
    ik was om half 12 echt zoooo verschrikkelijk moe dat ik ff een uurtje op bed ging liggen met een boekkie.. nou na 1 hoofdstukje lag ik dus al in coma... hoor ik ineens de deurbel en de voordeur direct opengaan: schoonmonster dus! :x:x
    ben eerst nog ff een half uurtje blijven liggen en toen naar beneden gegaan met mn slaaphoofd... dus ik sta "heel verbaasd" bij de deur zo van goh ik wist niet dat je kwam... en ben doorgelopen naar de keuken om een glas melk naar binnen te werken maar omdat ik dus niet echt denderend had gelegen had ik weer last van mn linkerlies en stond erg krom aan het aanrecht "gut meisje gaat het een beetje??" eehm mwah redelijk....
    kwas niet echt vriendelijk :cool:
    dus ik zeg ow ik moet nu zitten en loop langs der heen naar buiten...
    hup zij achter mij aan en proberen vrolijk te doen maar ik had echt zoiets van "ik wil niet dat je nu te pas en te onpas binnen komt vallen" en dat heb ik ff laten blijken door niet echt vriendelijk tegen der te doen... manlief had al zoiets van ohoh die is niet blij dat ze er is maar zei verder niks en heeft verder ook niks gevraagd....
    maargoed ze wist dat we naar de vader van mn man (haar ex man dus) en zn vrouw en zonen zouden gaan maar ze bleef maar zitten.. ook toen manlief naar boven ging om met zoonlief zich aan te kleden...
    vraagt ze op een gegeven moment aan mij wat ik voor plekje op mn been heb "ow dat is een soort korstje.. die zit daar wel vaker.. kweet niet hoe ik eraan kom.. het jammere is is dat ik nu een stukje tattoo mis".. pfffff de opmerking "dat moet je even laten nakijken want het kan wel eens kwaadaardig zijn" schoot bij mij echt helemaal verkeerd!!!
    alles maar dan ook echt alles wordt bij haar op kanker betrokken.. om kotsmisselijk van te worden!!

maargoed daarna dus richting schoonpappie en de rest... daar aangekomen steeds dus de opmerking "loop je nogsteeds?"..
    hartstikke gezellig gehad en zelfs hun merkte dat zoonlief veeeeel rustiger was (en hun vonden dat zoonlief al wat rustiger was voordat ie de pilletjes kreeg)...
    nou de rust was voorbij toen zwager en schoonzus met kids binnen kwamen... hun zoontje is bijna 7 en zooooooo verschrikkelijk druk... echt mijn zoontje uitdagen om rare dingen te doen en schreeuwen/gillen...
    gelukkig ging zoonlief er niet op in :D:D of overheen zoals normaal :D:D
    heerlijk gegeten en ff met zoonlief en neefje in de speeltuin geweest (beentje strekken :D)...

gaan we weg krijg ik de opmerking van de vrouw van schoonpappie "wel bellen he als de bevalling begint" dus ik "nee als de kleine geboren is dan gaan we pas bellen" zij: nee als de bevalling begint... T. sms je dan ff stiekum???" :x dus ik "nee hij belt of smst pas als de kleine geboren is en niet eerder!!" pfff totaal geen interesse in de zw. gehad en nu het einde in zicht steeds maar weer bellen en hyven of het al aan het doorzetten is en dan gister die opmerking....
    had het helemaal met der gehad... :(

en toen opweg naar huis: oudste van de 3 woont in nijmegen en die brachten we met zn vriendin ff naar huis... ik achterin met zoonlief en vriendinnetje want iemand van ruim 2 meter zet je niet achterin.. ging wel redelijk totdat we de 1e drempel kregen... auw... 2e drempel nog meer auw dus ik was hartstikke blij dat we de 30 drempels over waren :D gaat telefoon van vriendinnetje dus die zegt "waarom bel je me ik zit achter je??" ... is die lullo zn telefoon vergeten en konden we weer terug... weer 30 drempels over... en weer op weg richting huis dus weer 30 drempels :(

helaas hebben die 120 drempels niet geholpen want ik heb alleen af en toe een krampje/steekje..........

sorry voor het hele verhaal maar ik moest het ff kwijt :D

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    #57 torrach le, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
    gefeliciteerd met je 30 weken..... correctie: 39 weken

ik gaat je pb kieken....

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    30 weken hahahaahahahahahahahaah je mist nog 9 weken hoor

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat een verhaal zeg erg he als mensen zich pas intreseren als je al aan het eind ben ik weet hoe je je voelt hier net zo met schoonfam

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Tjeetje, lekker dagje met best vermoeiende mensen, Muts! Zucht...
    Hier stellen ze de vraag gelukkig anders. Zo van: Nu duurt het zeker echt niet lang meer? Dus da's minder ergerlijk. Fijn dat de pilletjes aanslaan bij je zoontje!

SQ: gossie, wat een toestand met die kots. Geloof niet dat ik daar momenteel erg blij van zou worden. Gelukkig heb ik in 8 jaar nog nooit meegemaakt dat vriendlief moest kotsen van de drank (hier was ik wel eens de schuldige, maar wel altijd keurig in de wc :D) Kan me voorstellen dat je last kreeg van je buik en rug. Bed verschonen doe ik echt niet meer in m'n eentje hier! (we hebben één matras van 180x220 cm en ik krijg die hoeken gewoon niet meer omhoog getild om het hoeslaken omheen te doen, haha. Doet zeer bij m'n rug)

Meimama: fijn dat het een goeie camera is. En nu nog even oefenen voor jullie kleintje komt! :)

Flower: irritant he.. klussende buren. Hier zijn ze al 2 jaar bezig, maar niet elke dag hoor, want ze werken gewoon. Maar tijdens zo'n lang paasweekend dus wel. Ze gingen buiten schuren om de buitenboel te verven. Zit er dus ineens allemaal stof overal op, hahaha. Ach, met buiten eten is het even opletten dat je geen stof hapt, maar verder kan het me niet zoveel schelen. Het geluid is wel rot tijdens middagtukjes... Ze zijn ook nog met de badkamer bezig, maar doen erg hun best om die af te hebben voordat onze uk er is. Heel lief! Zij heeft nu meivakantie, dus misschien gaat het wel lukken! Weet niet of hij ook vrij heeft eigenlijk...

Euh... de rest ben ik helaas weer eventjes kwijt...
    Dan maar een buikfoto!

Bekijk bijlage 146444

Deel Deze Pagina