Hier de box in elkaar aan het zetten. Ben zelf een stuk begonnen maar ik raakte op eengegeven moment de kluts kwijt R. is net beneden dus die is zo lief om het voor me af te maken hihihi
@Flower; Oooooooh wat is hij schattig zo in het oranje! Fijn dat je hebt kunnen slapen en lekker gedoucht hebt Wel goed uitrusten hoor.. Hier echt niet de energie om iets te ondernemen vandaag. Heb niet eens zin om de douche in te stappen. Dus dat wordt thuis lui doen.
Bloempjeeee rustig aan doen hoor meissie.. Jullie allemaal meiden.. Nog even en jullie.kunnen ook genieten.. Heb net een foto van me buik gemaakt me striee is na het inzakken van me buik best weg.. Verder lig ik bij deze foto als ik sta zie je dat me baarmoeder nog erg groot is hihi.. Bekijk bijlage 147366
Komt ook omdat ik half lig zit het echt een hangbuik maar dat zit onder de laken me buik staant wil je niet zien maae het gaat om het striee die is best minder
@Snieke; Heb jij niet een emailadres of een nummer van haar.. Omdat je haar buddy bent. Ik hoop echt dat het goed gaat met haar.. Gefeliciteerd met je nieuwe (en laatste?) week trouwens
Hoi dames! Even kort, want ik heb hongerrrr en de bammetjes liggen te ontdooien nu Flower, je buik ziet er alweer netjes uit hoor (al begrijp ik dat er onder het laken nog wat zit, hihihi) wel fijn dat je striae nu al minder is, je ziet het op de foto haast niet! Voor de meiden die er even doorheen zitten: is toch heel normaal? Lekker jezelf even laten gaan! Ik heb nog helemaal niet gehuild tijdens de zwangerschap en vind dat best gek. Ja, daarnet in bad, maar dat was huilen van het lachen en buikpijn dat ik ervan kreeg! Maar het was wel leuk! Nu ga ik ff eten. Tot later!
op hyves ook niks nieuws over denise hoop zo dat alles goed is!!! ziet er netjes uit hoor flower.. en wat een mooi snoepje is Aiden toch ook!!! meedje lag je naast mij vannacht?? hier ongeveer dezelfde nacht als jou gehad..... bloemmie als je nergens zin in hebt doe je toch lekker nix??? palmpje en snieke gefeliciteerd met jullie 39 weken pff ben beetje pissed off.... 1: gister mn man verteld dat ik zn moeder ook duidelijk heb gemaakt dat we niet bellen als de bevalling begint maar als de kleine man is geboren zegt ie heel droog "nee hoor we bellen die en die en die als we naar het ziekenhuis gaan" grrr ik plofte bijna en heb ff heel duidelijk gemaakt dat ik er geen zin in heb om dat kind eruit te moeten persen met de gedachte dat mensen het weten (hoezo extra druk op je schouders?) 2: die mafkees is werken aangezien ze afgelopen maandag door 2e paasdag vrij hadden en er een aantal niet zijn opkomen dagen en 1tje zich maar weer eens ziek had gemeld was er een achterstand... tja kan hij ook niks aan doen maar hij stond wel om 5 uur naast het bed en ik heb geen idee hoe laat ie thuis is.... wordt dus weer de hele dag thuis zitten....
Snieke ben jij Denise dr Buddy? Zou jij haar dan niet eens een sms willen sturen ofiets? Iedereen is tamelijk ongerust. Op hyves ook geen nieuws. Hier staat de box!! Wel tamelijk laag maar ja voedingskussen erin lijkt het al heel anders Hier moet ik ook nog even zin maken om te douchen enzo. Heb niet veel zin. Wil eigenlijk de deur nog uit maar ja maar eens zien hoe het loopt vandaag Niets moet alles mag
Mutsy jij en je man zitten lekker op een lijn Maar heel begrijpelijk hoor dat je pissed bent! En leuk zo met de K-dag dat ie is gaan werken. Zo kom je ook nergens als je al ergens heen wilt!
pfff mannen! belt ie net heel vrolijk op: schatje ik ben onderweg... maar ik ben gewoon pissed off dus kan niet vrolijk terug reageren... vraagt ie ook nog "wat is er???" :x:x:x:x ik moest maar ff gaan kijken voor iets leuks te gaan doen met de kleine.. ja alsof ik daar op zit te wachten met weinig (lees geen) energie, harde buiken en emoties die heel hoog zitten... maarja dat snapt ie dan weer niet
@Muts; Nou daar zou ik dus ook heel boos om worden. Niemand wordt hier gebeld als mijn bevalling begint. Ook mijn familie niet en ook zijn familie niet. Heb daar dus echt geen zin in en geen behoeft aan. Ze komen maar lekker als de kleine er is. &hier is manlief helaas ook aan het werken.. Al is hij wel 2uur thuis, dat is dan wel weer fijn. @Meimamma; Ook lekker lui? Ik moet mezelf ook nog tot douchen zetten. We hadden donderdag bij de Intertoys een heel leuk muziek knuffeltje gekocht (zo eentje waarbij je aan het touwtje trekt) voor aan haar ledikant. Er lag toen ook een knuffeldoekje en zo'n speelkubus die erbij hoorde. Maar die hadden we niet genomen met de gedachte dat we dat soort dingen vast veel zullen krijgen straks.. Maar manlief heeft het er al 2 dagen over dat we ze hadden moeten kopen. Dus ik heb ze als verassing gisteren van internet besteld. Denk alleen niet dat het vandaag nog komt, op Koninginnedag &ik kan niets als een verassing houden.. Hahahaha PALMAAAAAA; GEFELICITEERD MET JE LAATSTE WEEK! Deze week ga je bevallen, ik weet het zeker
Ik ga morgen naar huis hihihihihihi mag vanaf morgen dus ik ga ook lekker jeeeejjj. Ben nog niet goed op de been maar ach dan heb ik ook thuis nog wat langer kraamzorg